Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2013-01-03 22:04 | |
![]() | Tror nog inte det är rätt tillvägagångssätt. att föra liv själv- då tänker grannen säkert som så " ja men han väsnas ju själv. då behöver inte vi bry oss" Smartaste sättet att få dom att inse att det stör dig är väl ändå att tala om det för dom. Vågar/vill du inte göra det personligen så lämna en lapp eller ta det med värden. | |
| Kokonut | 2013-01-03 22:08 | |
![]() | Köp en flintastek...lägg den på grillen å bränn den rejält...hoppas vinden ligger åt rätt håll....han lär stänga dörra. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-03 22:11 | |
![]() | Arga lappar är det töntigaste jag vet. Säg till den det gäller istället. Vet du inte, ta reda på å prata. Lycka till bomah! | |
| Kokonut | 2013-01-03 22:13 | |
![]() | Lappar i brevlådan...gu va töntigt. Sen va anonym. Ash knacka på å tala om vad som gäller. Han lär sänka. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-01-03 22:18 | |
![]() | Plinga på dörren och fråga om du får vara med på ett hörn... Antingen blir de en aning generade, och då när ni har brutit isen så kan ni snacka om "eländet". Eller så blir du inbjuden till en herdestund . ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-04 00:07 | |
![]() | skriv en lapp:Hej hela huset hör när ni pökar så ni vet,jag menar dom kanske inte har märkt att det är lyhört | |
| MelonMint | 2013-01-04 13:49 | |
![]() | Apropå lappar.. Hittade precis den här på fb :) www.facebook.com/pho...mp ;theater | |
| Hillegnu | 2013-01-04 14:59 | |
![]() | Hur svårt kan det vara att prata med grannen? Är folk så fega att de inte vågar ringa på? Då kan man va störd tycker jag. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-04 15:33 | |
![]() | tror inte det handlar om feghet,därimot om respekt,den lappen var bra Mellon Mint,kopiera och sätt upp i trappen eller brevlådan | |
| sky_spy | 2013-01-04 15:48 | |
![]() | Har en granne som är ett stort fan av erasure. Samma skiva plöjs igenom hela tiden. Jag är lite avundsjuk, hade själv velat ha den förmågan att aldrig tröttna. Har länge funderat på om det har med musikalitet att göra. Mindre musikalisk, tröttnar inte. Mer musikalisk, tröttnar fort. Hör jag en bra låt så ältar jag den i huvet tills jag blir tokig på den och det är inte längre en bra låt. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2013-01-05 23:54 | |
![]() | "Hur svårt kan det vara att prata med grannen? Är folk så fega att de inte vågar ringa på? Då kan man va störd tycker jag." Det där var väl jävligt dumt skrivet. Har inget problem med att lägga ut texten, men som tittii skriver så försöker jag vara respektfull. Har hög tolerans, men det känns som att det har gått överstyr. Gällande musiken har det lugnat ner sig... Men stön-maja-problemet är lite mera delikat... Det där med lappar går dock fetbort då det är det fånigaste som finns, särskilt om man vet vem som är "problemet". Not my style helt enkelt. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2013-01-05 23:57 | |
![]() | @ Melonmint +1, hahahah... | |
| Yamma | 2013-01-06 12:07 | |
![]() | Har själv fått en sån där lapp, liknande den MelonMint la upp! Fast de använde uttrycket "Ni som så högljutt förlustar er om kvällarna..." Vi sänkte volymen på en gång! Vi hade inte tänkt på hur lyhört det var. Vi hade tyckt det var oerhört pinsamt om nån knackat på och sagt det personligen. På det här sättet blev det en rolig grej istället (vi sparade lappen på kylskåpet). Dvs - störs du av grannen, skriv en lapp som tydligt visar grannen vem det rör sig om (typ namnge musiken eller nåt), och skriv på ett kul sätt! Då blir det inga sura miner, och så slipper man en direkt konfrontation som kan vara irriterande för alla. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-01-06 13:27 | |
![]() | Bomah vad tyckte du om mitt förslag då, stt ta det med lite humor? Plinga på dörren och fråga om du får vara med på ett hörn... Antingen blir de en aning generade, och då när ni har brutit isen så kan ni snacka om "eländet". Eller så blir du inbjuden till en herdestund . ;) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-01-06 13:40 | |
![]() | Annars var MelonMints lapp en bra variant. :) | |