Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 911 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2011-06-29 14:19 | |
![]() | Det verkar vara en form av exter/tics att gilla sockar och hata att ta av dem. | |
| AnSoJo | 2011-06-29 19:06 | |
![]() | Jag har svårt att INTE göra tre saker samtidigt. | |
| SethGecko | 2011-06-29 19:19 | |
![]() | mrperfect: jag är inte bara helnykterist, utan tillochmed absolutist. | |
| pion ekrot | 2011-06-29 20:38 | |
![]() | Tvålis: Samma som du. Det är det enda min sambo har att använda emot mig :) | |
| mrperfect | 2011-06-29 20:53 | |
![]() | Seth gecko Det är inte jag, jag dricker lättöl, alltså upp till 2,2 % | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-06-29 21:30 | |
![]() | Trodde det handlade om tråkiga ex | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-29 22:07 | |
![]() | har bara sockar på vintern och då lägger jag dom överallt,kopplet läggerjag överallt,jag har många bilnycklar som jag aldrig hittar letar helatiden varje morgon är det kaos när bilnyckeln ska hittas,jag väntar till sop påsen är överföll innan jag går ut med den,är jag inte på topp skiter jag i att tvätta på 1 månad och får då 3 kubik tvätt,jag skuter altid upp allt som går att skuta upp till sista sekunden,jag kommer altid försent,jag läser aldrig en bruksanvisning,vilket jag borde lärt mig,jag sprider grejor och prylar överallt,jag lånar ut saker och glömmer vem jag lånat ut dom till,jag glömmer pengarna i bankomaten,jag kan skrivaen bok om allt jag gör tokit,men dom positiva sakerna överväger | |
| apbur | 2011-06-29 22:24 | |
![]() | Får jag smuts på händerna torkar jag av handen på axeln på samma sida. Alltså, höger hand på höger axel. Jag ser mongoloid ut när jag gör det. På samma mongoloida sätt sover jag med händerna i armhålorna. Höger hand i höger armhåla och vänster i vänster armhåla. Det är nog något fel på mina handleder. Överrörlig kanske. | |
| Maja G | 2011-06-29 22:30 | |
![]() | Borstar tänder ute på balkongen.Vintertid så öppnar jag balkongdörren och står där och borstar..och fryser samtidigt:) Fattar egentligen inte varför jag gör så här eftersom jag ALLTID klöks vid tandborstning.Får väldigt bråttom in i badrummet... | |
| treapplen - Ej medlem längre | 2011-06-30 00:01 | |
![]() | Exter/exters står inte i SAOL. Jag har en tråkig vana att rätta saker som ser bortitok ut (de röda bockarna och guldstjärnorna spökar). Vidare brukar jag börja tala i tungor när jag tänker på religioners förtryck och dumheter samt gnägga som en häst när jag ska ut på något kul. Låter öht för mycket. | |