Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| marängtårta - Ej medlem längre | 2011-07-03 18:59 | |
![]() | Spelade med en för ett tag sedan som tog så lång tid på sig. Vi spelade panik så jag frågade vad han pysslade med. Då kom svaret att han spelade med hjälp av ett ordprogram. Surt sa räven :) | |
| KajanA | 2011-07-03 19:11 | |
![]() | För ett tag sedan var det en tjej som anklagade mig för fusk och skickade hotfulla meddelanden till mig om att jag var vedervärdig och förstörde för andra. Det kändes väldigt trist för jag skulle aldrig fuska (vet inte ens hur man gör?). Jag försökte få fram varför hon trodde att jag hade fuskat. Var det för att jag var för långsam? Eller för att mitt nät krånglade så att jag blev nerkopplad? Svaret jag fick var att jag skulle passa mig så att hon inte anmälde mig. Vad fan ska man säga. | |
| SylphiD | 2011-07-03 19:29 | |
![]() | Be dem dra dit pepparn växer. Varit med om samma sak tusentals gånger... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 20:24 | |
![]() | nej bli inte lika dumma som dom är mot er,det löser inga problem,kom ihåg dom och spela inte emot dom som är dumma,dom som vill elaka sig kan spela mot varandra | |
| marie186 | 2011-07-03 20:33 | |
![]() | ...är man som jag jag inloggad regelbundet,,,,kan man inte undvika att vissa "nick " rullar ideligen. Är nog inte bara jag som undrat över fusk/skickligheten. | |
| Mandelbrot - Ej medlem längre | 2011-07-03 20:57 | |
![]() | Det har hänt ett par gånger att motståndaren skrvit exvis haijkmt eller rtuimsa i chatten. Sju bokstäver utan mening. De var nog inte avsedda för mig utan ett annat fönster i datorn... | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:03 | |
![]() | ..det fuskas otroligt mycket här...men det struntar jag i, numera. Detta är ju bara en förströelse. Inget för tävlingsmänniskor som, typ, jag. Tar ut riktigt spel och tävlig på annat håll, där man möter ärliga motståndare. Så jag lägger mina brickor i jämnmod. :) | |
| Axmed | 2011-07-03 21:19 | |
![]() | Jag tycker det är fusk att byta bort Z hela tiden när man får den bokstaven :) | |
| 1get - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:24 | |
![]() | Axmed, sedan om man byter bort någon bikstav, vilken som helst, bara för att den är svårare. Själv älskar jag dom svåra bokstäverna och byter enbart bort ifall det är ett döläge där det verkligen inte går. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:24 | |
![]() | nä men sluta hur kan ni tro att det fuskas mycket här vad har ni för belägg för det?är det inte bara så att det finns dom som är bättre en andra | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-03 21:27 | |
![]() | ""- Det är INTE tillåtet att anklaga andra spelare för fusk. Denna regel gäller utan undantag. Alla frågor om misstänkt fusk ska hanteras av Betapets övervakningsfunktion. Fuskanklagelser direkt mot andra spelare kan leda till varning eller avstängning. Om du misstänker att en annan spelare fuskar: Kontakta en övervakare eller skicka ett mejl till abuse@betapet.com."" Citat från den länken som jag la in tidigare där Odin skriver om detta med fusk och/eller eventuellt fusk och anklagelser Bitte | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:29 | |
![]() | tiittiii; tror inte, vet. Men det spelar liksom ingen roll då detta är oviktigt. | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:32 | |
![]() | Bitte; denna regel har väl spelat ut. | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-07-03 21:33 | |
![]() | Här gäller ju inte skicklighet, utan "smartness" bra nog. Men ibland hittar man någon själsvän även här. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 22:17 | |
![]() | Slagrutan,varför anmäler du inte denne då? | |
| Marashgolgol - Ej medlem längre | 2011-07-03 22:33 | |
![]() | Maggan fuskar. | |
| Marashgolgol - Ej medlem längre | 2011-07-03 22:33 | |
![]() | Maggan säger att det inte är sant! | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-07-03 23:09 | |
![]() | Marashgolgol- haha | |
| Aquila1 | 2011-07-03 23:32 | |
![]() | Axmed- hehe | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-07-03 23:36 | |
![]() | ttiittii; varför ska jag anmäla. jag har ju accepterat det. här fuskas det som bara den....och det går inte att anmäla bort. Detta är nån slags annan mötesplats, än att vara bäst på alfapet.. | |