Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Elmis | 2011-07-05 12:12 | |
![]() | Håll i en stekhet sten i ena handen och en ljummen i den andra, vilken släpper du? Gå in i svinstian eller hålla sig utanför, vad väljer du? Få in en fluga ofrivilligt i munnen, tugga på den eller spotta ut den? Gå mitt i gatan eller på trottoaren i rusningstrafik...svårt val? . . . . . . . . Att reta sig på och övertolka saker i onödan eller bara le åt det och istället fokusera på sånt man mår bra av, vad väljer du...? Att skriva i en tramsig betapettråd eller inte.......fan oxå. | |
| Gautama | 2011-07-05 12:14 | |
![]() | De flesta människor blir ändå lite smickrade av att bli "raggad på". Att säga något annat är bara en lögn. Om någon börjar ragga på mig så svarar jag helt enkelt inte, svårare än så är det inte. Varken i chatten eller på PM. Jag har ingen skyldighet att förklara att jag inte är intresserad utan min tysthet säger det mesta. | |
| Aquila1 | 2011-07-05 12:23 | |
![]() | SP- Va bra du skriver, du me Gautama! | |
| magnusito | 2011-07-05 12:25 | |
![]() | Sylvia har många poänger. Tyvärr tror jag det blir lite för avancerat för vissa med alldeles för konkreta hjärnor. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:30 | |
![]() | utan bild och med 11 barn blir jag raggad på,och får så fina medelanden,det är uppskattande,men tyvärr | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:36 | |
![]() | Fina män mellan 35 och 50 får gärna ragga på mig. Om de gör det med elegans. Komplimangar tas gärna emot av vem det än månde vara. Och klart att det vore roligt om någon speciell skulle fångas av min bild. Vi är ju människor och människor vill bli omtyckta, svårare än så är det inte :) | |
| smulgubbe | 2011-07-05 13:08 | |
![]() | Bra skrivit sp. | |
| inteenchans - Ej medlem längre | 2011-07-05 13:11 | |
![]() | Det händer rätt ofta. Når jag öppnade mitt första konto var jag oerhört naiv och skrev ut vad jag hette och var jag bodde - fattade helt enkelt inte bättre.... Detta resulterade i att jag fick en man på halsen och det höll på att sluta med förskräckelse. Han letade upp mitt telefonnummer och hittade även var jag jobbade, så han ringde dit också, ofta. Min man fick ringa upp honom och hota med polisanmälan, och då lugnade det sig så småningom för att sedan ebba ut helt. Lärde mig rätt mycket av den historien, så nu spelar jag alltid inkognito och utan bild, och ljuger rätt friskt om både kön och ålder allt som oftast. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-05 13:15 | |
![]() | "Sexa på cystan" hahaaa. Fint. Jag definierar raggande som lite slemmigare än bara komplimanger, men det kanske bara är jag. En vanlig komplimang är ju bara kul, medan typ övertydliga insinuationer/fräckisar är mindre fräscht. Och åldern är ju ganska viktig också. MEN, det är ju ldrig direkt jobbigt att bli raggad på här, det är ju bara att ignorera eller säga ifrån. Eller finns det nån som faktiskt tycker att det är besvärligt? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-07-05 13:17 | |
![]() | håller med crooked. det är la bara att inte svara ett skriva nåt tråkigt, så var man klar med det. | |
| Aquila1 | 2011-07-05 13:17 | |
![]() | TS | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-05 13:56 | |
![]() | hecktorspektor,menar du allvar? du skyller på offret är du galen på riktigt eller trollar du ? | |
| Fnesa Plugg | 2011-07-05 14:01 | |
![]() | Jag har delat ut några spontana komplimanger, men är noggrann med etiketten. Självklart finns det olika grader både av språklig elegans och social kapacitet, vilken av den här tråden att döma tydliggörs på sajten. Jag fortsätter försöka ta kontakt om jag känner för det eftersom jag tycker jag gör det med sådan finess att ingen har rätt att bli sur. Många har nog lättare att ta kontakt på nätet tack vare anonymiteten och det borde vara något bra - synd bara att den möjligheten missbrukas av omdömeslösa. | |
| nailil | 2011-07-05 14:25 | |
![]() | Varför raggar aldrig någon på mig? Nåja - jag kan stå ut med det, för jag spela Betapet just för att spelandet är kul. Men... när jag spelar med mitt manliga nick, har jag noterat ett speciellt förfarande från kvinnor. Intressant. | |
| ElliM | 2011-07-05 18:25 | |
![]() | Sjukt bra detta med raggning på betapet. Nu slipper man ju betala medlemskap på match.com och sånna-dära tramssidor. Heja,heja! | |
| juanco - Ej medlem längre | 2011-07-05 18:32 | |
![]() | Charm e ju så trevligt. Ragga mera!! | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-07-05 18:33 | |
![]() | Med hänvisning till nedanstående tråd ber jag vänligen men bestämt att denna tråd stängs. www.betapet.se/forum...-0 #1821452 | |
| Gunilla _ | 2011-07-05 18:33 | |
![]() | Om man lovar att ge bort honom till någon som verkligen vill ha'n efter sommaren då Rob? | |
| Pseudonymf | 2011-07-05 18:34 | |
![]() | Så länge man raggar rätt och träffar mitt i prick så stör det inte mig :) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-07-05 18:38 | |
![]() | Hm... Gunilla, du kan inte behandla män på det viset. Vi är inga (bytes)handelsvaror. | |