Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2011-07-06 21:52 | |
![]() | skulle jag dricka vin dagligen skulle det i så fall vara rött vin fullt med antioxidanter och annat nyttigt bortsett från alkoholen då men man kan ju hålla sig till en enhet per dag vilket lär vara optimalt | |
| Stenknäck | 2011-07-06 22:11 | |
![]() | Inga problem här med att dricka för mycket.....snarare för lite. Rött vin dvs nåt litet glas om dagen ska ju vara bra. Dricker jag 2 glas vin somnar jag inom några timmar. Ett glas till maten brukar räcka för min del och sen är det bra. Känner inget sug efter vin. Har väl helt enkelt inte den kromosomen i mig så jag riskerar nog inte bli alkoholberoende. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-07-06 22:13 | |
![]() | Hm. Köpte du en 3-liters för drygt ett dygn sedan och druckit upp halva (och detta under dagtid) så har du druckit två flarror vin. Det är rätt mycket faktiskt. | |
| Tess 08 | 2011-07-06 22:19 | |
![]() | Tänkte precis samma som Pottränad... Det är rätt mycket du druckit under ett dygn. Jag tycker absolut att du ska börja fundera på vad du gör. Dricka ett glas i timmen (eller vad du skrev) under stor del av dagen och att du dricker så du knappt känner dig berusad... Knappt? | |
| bokmärke | 2011-07-06 22:25 | |
![]() | Funderar lite..är alla inlägg på allvar eller vill man bara "reta upp" folk??? Tänker mest på hur mycket han påstår sig konsumera! | |
| Snoosy | 2011-07-06 23:00 | |
![]() | Jizz, du kanske ska försöka inte köpa hem mer. Det är inte kul att bli alkoholiserad. Än så länge är du med säkerhet inte i riskzonen. | |
| Tjattefackap | 2011-07-06 23:11 | |
![]() | Äh blir du bara småsnygg och begränsar det till semesterveckorna är det väl ingen fara? Semmen är till för att koppla av,och alkohol är en förbannat bra hjälpreda i det syftet. Om du däremot fortsätter i samma takt när du börjar jobba igen så kan du ju börja fundera. | |
| frukantarell | 2011-07-07 23:30 | |
![]() | Kan man inte koppla av utan alkohol är man definitivt ute på hal is. | |
| Näva | 2011-07-07 23:33 | |
![]() | Det är bara att köpa sig ett par bra skridskor. | |
| numsan | 2011-07-07 23:37 | |
![]() | Vin. Nom nom nom.. Godaste vita boxen på systemet är les fumes blanc. Mmmm.. | |
| Ronny82 | 2011-07-07 23:37 | |
![]() | Box-vin innehåller en massa svaveldioxid för att hålla vinet fräscht länge. Det är risk att man utvecklar allergi mot detta konserveringsmedel. Därför är det bättre att köpa glasflaskor om man skall dricka större mängder. | |
| Ronny82 | 2011-07-07 23:38 | |
![]() | Såg att det fanns sprit på box utomlands nu, så det borde ju dyka upp på bolaget snart. | |
| numsan | 2011-07-07 23:39 | |
![]() | Finns redan vodka på box. Har funnits länge. Finns säkerligen annan sprit med. | |
| SkySpy_ | 2011-07-07 23:41 | |
![]() | Concha y Toro rött baginbox riktigt gott! | |
| 1get - Ej medlem längre | 2011-07-08 00:03 | |
![]() | Blanda alkohol med mediciner brukar la inte vara någon fara, så länge man inte överdoserar pillerna. Gäller att ha lite extra koll bara, ehe. | |
| 1get - Ej medlem längre | 2011-07-08 00:04 | |
![]() | För övrigt blev jag otroligt sugen på vin nu, så ett glas fåre bli till ciggen. Sedan inta sägen och hoppas på att slumra gott. | |
| belsebus | 2011-07-08 12:54 | |
![]() | hmm. jag bor i Frankrike och tycker val inte alla har har alkoholberoende aven om det ar mycket vanligare att dricka har. I Sverige gar man over till folk pa kaffe. Har gar man over till folk for att dricka aperitif och da gar man sallan hem innan man ar ganska dragen och det blir ju ganska ofta ocksa. och ja bag in box ar ganska farligt. Har finns bade 3, 5 och 10 liters. jag gillar inte att slanga, sa nar man haft fest och haft en 10- liters bag in box ...blir det en del drickande efter det... | |
| JiZzMaSTeR89 | 2011-07-10 21:40 | |
![]() | 1 bag in box per dygn har det blivit (7 boxar på 7 dagar). Innan dess drack jag en polares hemtillverkade vin. Många som tycker att det är för mycket men det är riktigt skönt att sätta sig ute i solen med ett glas och bara njuta. Imorrn börjar jobbet igen och då ska jag självklart vara nykter. Har bara druckit så mycket nu då jag haft semester och det har varit fint väder ute. | |
| ANDERStG | 2011-07-10 21:47 | |
![]() | För mycket för ihållande bruk. Din kropp får inte mycket till semester. | |
| Mindymoo | 2011-07-10 21:52 | |
![]() | Om jag skulle få i mig en box om dagen skulle jag behöva dropp. Först för att få i mig såna mängder, och sen lär man få dropp på sjukhus. | |