Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| miss evelyne | 2011-07-31 18:33 | |
![]() | Slånbär. Tack har skickat det till mamman nu =) Jo jag är en sån som tar åt mig väldigt av vad andra tror och tänker om mig så jag hoppas jag får ett bra svar från mamman. gräddnos. vi får hoppas... en del människor har ju inte ens en polett XD | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-07-31 19:25 | |
![]() | Jag skulle också ha skrivt ungefär som du. Vore kul att veta vad de svarar. | |
| miss evelyne | 2011-07-31 19:55 | |
![]() | Skriver det så fort jag får nåt svar om jag får nåt svar. =/ | |
| maran9 | 2011-07-31 20:02 | |
![]() | Modigt gjort! Så länge du talar om hur du känner har du ju inte anklagat, eller hur? Sina känslor rår man inte för, och ingen kan klandra dig för hur du uppfattade saker och ting. Om de sedan tolkar det fel, ja, då är det upp till dem och du gör bäst i att försöka glömma. Du gjorde en god gärning, hoppas du fortsätter med det! Lycka till. | |
| slånbär | 2011-07-31 20:10 | |
![]() | Det går nog bra. Dom flesta föräldrar vill att barnen ska bete sig som folk. Men det finns ju undantag. För flera år sedan när mina ungar var i 8-10 års åldern så var dom ett gäng killar som bodde i området och lekte mycket under dom fina sensommarkvällarna det året. Vi bor i ett villa/radhusområde och någon av dom mer "påhittiga" killarna kom på att domskulle busa runt lite i området. Dom busringde på hos folk, kastade paradisäpplen på hustaken och lite annat-inget allvarligt men jävlar vad förbannad jag blev när jag (rätt snabbt) fick veta vad dom höll på med. Jag fick visserligen veta av en mamma till en av killarna att mina höll sig i utkanten av buset och inte deltog aktivt med det räckte för min del. Det blev utegångsförbud för gossarna och dom fick gå och be om ursäkt. En av dom andra killarnas mamma kunde inte fatta varför. Hon bara skrattade och tyckte att det var väl driftigt av dom typ "boys will be boys" ......Så visst kan föräldrar se olika allvarligt på saker och ting. | |
| bodycheck | 2011-07-31 20:56 | |
![]() | tråkigt.. :/ | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:12 | |
![]() | fortfarande inget svar.... men mamman kanske inte är så aktiv på fb... Fortfarande väldigt ledsen dock... jag vet att dom inte känner mig men att tro nåt sånt om mig känns så fel... min pappa gick i taket när han fick veta och tyckte jag skulle anmäla för förtal.. det verkar fler tycka att jag ska göra men det låter jag bli... jag vill inte bråka bara få upprättelse. | |
| Tess 08 | 2011-07-31 21:14 | |
![]() | Miss evelyne- Vi här vet att du gjort det du kunnat! Det är väl inte ditt fel att ungen inte klarar av att hålla reda på grejerna. Eftersom det var en lyckträff att du hittade mobilen (och en dyr sådan) bör de snarare vara tacksamma att de fick tillbaka den och inte börja misstänka dig för en massa korkade grejer!! | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:16 | |
![]() | Maran. Tack =) jo jag skrev ju inget elakt bara att jag är ledsen över att dom möjligtvis tror så om mig. så tolkar dom det så så är det ju kanske inte så att alla pommes ligger på tallriken och alla indianer e i kanoten kanske Slånbär.. Jo visst kan man busa men det finns ju gränser. När jag och min bor busade som små så busade vi med våra föräldrar men dom visste ju alltid vad vi gjorde och var med oss... Skulle vi knyta ihop skor hjälpte dom oss med det på deras skor osv.. aldrig att nån utifrån blev utsatt och sånt. =) | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:17 | |
![]() | Tess.. haha japp lycka att jag inte trampade på mobilen så det blivit kras =) Men men.... Vad jag fått veta nu är att det är en riktig bråkstake som ställt till med massor av problem för skolor osv. =/ | |
| Blasse | 2011-07-31 21:22 | |
![]() | Det är jobbigt att bli anklagad så och det går inte att "ruska av sig" och sorgligt nog tror jag inte att du kommer få någon upprättelse av vare sig henne eller mamman så du blir nog tvungen att försöka gå vidare och låta det vara som det är. (SUCK) Men du ska veta att vi är några som anser att du är en fin människa som hjälpt en annan (beklagligt att det blev en ouppfostrad sådan)och vi tror på dig med hela våra hjärtan och själar | |
| Tess 08 | 2011-07-31 21:22 | |
![]() | Men det är inte säkert att mamman tagit det till sig... Jag tycker det är bra att du skrev sådär och att du skrev till mamman! Du ska inte behöva känna dig skyldig när du gjort ditt bästa och bara försökt vara snäll!! | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:28 | |
![]() | Blasse... mm du fattar vad jag begriper... det är verkligen svårt. =/ tack så mycket i alla fall... Det stöttar =) Jag intalar mig själv att jag är det med.... Blir bara så arg, ledsen osv. Bra jag har betapet bakom mig ^^ Tess.... Det är sant... bara hoppas att hon gör det och får se vad dottern skrivit... annars så får hon gärna se mina pm .. har sparat allt. tack du med. Känns skönt att det inte bara är jag som tycker hon gör fel . | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:52 | |
![]() | Fick svar från mamman nu =O Hejsan Elin Jag ber om ursäkt om xxxxxxx har antytt att du skulle ha tagit hennes busskort. Vi är så tacksamma att du tog hand om hennes mobil, STORT TACK för det! Jag önskar dig all lycka till med dina studier (vad spännande!) och ännu en gång, TACK!!! | |
| miss evelyne | 2011-07-31 21:55 | |
![]() | Så nu är Elin Lite gladare igen!! =) | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-07-31 21:56 | |
![]() | =) | |
| Unaa | 2011-07-31 21:59 | |
![]() | Det var verkligen tråkigt att du blev bemött på det viset. Jag tycker det är bra att du har skrivit till mamman.. Önskar att mamman tvingar dottern be dig om ursäkt! Hände mig nått liknande för par år sen...då jag stog i kön på apoteket då kunden framför mig sa att jag tagit hennes plånbok...helt hysterisk gick hon på mig...helt fruktansvärt...oskyldigt dömd...jag var tvungen rota fram allt ur väskan och mina fickor...och självklart fanns den inte där...utan efter ett tag hittade hon den i ena fickan i utsida av väskan, inte insidan av den där hon hade rotat igenom allt medan hon skällde o gormade åt mig... jag fattade ingenting...jag skulle aldrig kunna tänka tanken ens... Den idioten (brukar inte kalla folk för det) stack därefter utan att säga be om ursäkt...kassörskan skakade på huvudet...och jag skakade i hela kroppen lång tid därefter...fruktansvärt!! ! Så vet hur det känns...kram | |
| Unaa | 2011-07-31 22:00 | |
![]() | Ser att du fått svar...skönt! =)) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-07-31 22:04 | |
![]() | En påtvingad ursäkt, är ingen ursäkt. Så det är väl ändå ingen större idé att försöka övertala någon att uppskatta vad de inte har vett att uppskatta? Fint att mamman svarade... låt det räcka så. Lägg inte mer energi på det nu. Du har gjort allting rätt, och därför kan du slappna av och strunta i dottern. Luta dig tillbaka och lita på karman :) What goes around comes around. | |
| miss evelyne | 2011-07-31 22:04 | |
![]() | Unaa... Mamman bad om ursäkt för sin dotters beteende men det är ju ändå dottern som ska få veta hur man beter sig osv. Jo man känner sig ju ganska förstörd =/ Men människor är stjärnor ibland. Jag brukar leta efter mobilen ibland när jag pratar i den "vänta lite jag ska bara leta efter mobilen" så letar man överallt sen märker man att man håller i den. Men aldrig att jag skulle anklaga någon för nåt jag inte har bevis på... Visst det är lättare att se ett blått och vitt busskort än en svart telefon men jag såg verkligen inget busskort. =/ Hoppas hon får sig en ordentlig utskällning från mamman det vet jag att jag hade fått om det var jag som gjort så. | |