Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jadey - Ej medlem längre | 2011-08-14 17:35 | |
![]() | Otroligt fantastisk scen från en av världens bästa filmer, House of flying daggers.. www.youtube.com/watc...2e Oc3KNUHc | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:02 | |
![]() | Två scener från en favvofilm-Bladerunner. Öppningsscenen, magnifik på storduk. www.youtube.com/watc...re =related Harrison Ford tampas mot Rutger Hauer www.youtube.com/watc...Tz A_xesrL8 | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:37 | |
![]() | The Cell www.youtube.com/watc...xc h1F4Y0Gc | |
| morsans syrr | 2011-08-14 21:54 | |
![]() | Tjejen som visste för mycket-Goldie Hawn Japanerna i baksätet viftar med amerikanska flaggan. - Kojak bang bang :)))) | |
| Lill-IT | 2011-08-14 22:04 | |
![]() | Haha.. Samma film.. Tjejen som visste för mycket-Goldie Hawn www.youtube.com/watc...re =related Ganska svårslaget:) | |
| SkySpy_ | 2011-08-14 22:15 | |
![]() | The Godfather www.youtube.com/watc...B9 cLr7OR-A Första scenen. Helt underbar! | |
| SkySpy_ | 2011-08-14 22:19 | |
![]() | www.youtube.com/watc...bZ EkFLXh9Y | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-08-14 22:40 | |
![]() | SkySpy_: Gudfadern är bäst! Visste ni att kissemissen som Vito håller i faktiskt var en hemslös katt som Marlon Brando träffade på inspelningsplatsen. Man bestämde sig för att ha den med i scenen och man fick ta om vid flera tillfällen då kissen kurrade och gosade så högljutt med sin ny vän Corleone :) | |
| morsans syrr | 2011-08-14 23:33 | |
![]() | Lill-it Hahaha, ja den e klockren :))) | |
| Tjattefackap | 2011-08-14 23:46 | |
![]() | Snöbollskriget i dum&dummare www.youtube.com/watc...Aa LhzRSzac Egentligen är varenda scen från den filmen ett guldkorn. Dumskallehumor är the shit! | |
| SkySpy_ | 2011-08-15 00:12 | |
![]() | Fispropp ja det hörde jag talas om. Tänk vad sött och manligt ihop kan göra susen:) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-08-15 00:12 | |
![]() | Just, le-lou och Res! Fantastisk film, på alla sätt och vis och slutscenen de filmar hans haltande gång som för varje steg blir mer och mer rak...ohhhhhhh lala vilken skön gåshud! | |
| BrottArne | 2011-08-15 00:53 | |
![]() | "You call that A knife? This is a knife!" Crocodile Dundee i New York | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-08-15 01:04 | |
![]() | "är Matrix nåt man bör se? känns som jag är den enda på jorden som inte har sett de här filmerna." Nä. Gick också längre omkring och kände som du: alla hade sett och alla hypade den. Så såg jag den. Det var den sämsta skit jag skådat. Egen favoritscen då? Åh, det finns ju så många men jag gråter ofelbart när Jamie friar till Aurelia i Love actually: www.youtube.com/watc...Kd SvhCg3VY | |
| Ruhrområdet | 2011-08-15 01:23 | |
![]() | Slutscenen i Todd Solondz Hapiness har ett poetiskt, finstämt klimax. Den otålige kan spola fram till ett par minuter: www.youtube.com/watc...6c 6FABlLyA | |
| Prärieklocka | 2011-08-15 09:23 | |
![]() | I min favoritfilm Det stora blå vimlar det av scener jag minns. Jag gillar t ex när Johana och Jacques möts för första gången. Han är superfokuserad inför dyket i det iskalla vattnet och går förbi henne och hon förtrollas direkt av honom. Och vem förtrollas inte av Jean-Marc Barr i den filmen??? Jag var väldigt ung när jag såg denna film första gången, men redan då drogs jag med och blev totalt fast. Delfiner gillade jag ju också, så det gjorde inte filmen sämre direkt. Och den tål att ses om och om och om igen... Jag skulle kunna räkna upp hur många scener som helst i den filmen. För att inte avslöja handlingen alltför mycket om nån lycklig person ännu har denna filmupplevelse framför sig, så låter jag bli. Säger bara: Se den, se den, se den!!! | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-08-15 09:34 | |
![]() | Scenen i Inglorious Basterds när grabbarna ska föreställa italienska stuntmän är episk :) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-16 21:52 | |
![]() | T2. När Linda Hamilton tar Arnold till Mexico. En gammal bekant till henne frågar vem bjässen (Arnold :) ) är. "Uncle Bob". "Uncle Bob eh? Ok" | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 21:55 | |
![]() | Åhhh, Love Actually ... ren lycka! | |