Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 17:50 | |
![]() | Undrar om hon blir hemskickad från sjukhuset med order om att ta Alvedon och vila lite för att värkarna inte kommit tillräckligt långt. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-17 17:54 | |
![]() | Åhhhh vad kul med ny prins/sessa,jätte Grattis hoppas allt går bra,kanske skriver hon en barnens Bönbok precis som sin mamma,det behövs värkligen en ny lycka till | |
| Prärieklocka | 2011-08-17 17:54 | |
![]() | Om hon föder på BF, vilket i och för sig inte är troligt, får hon en bebis i namnsdagspresent. I fred? Nja, såg just på nån live-TV på nätet. Det var massa journalister och annat folk som hängde vid slottet för att försöka få en glimt av dom. När dom åkte förbi i bilar, började folk springa efter. Helt hysteriskt. När jag födde barn för några månader sen ringde jag förlossningen och åkte in med min man. Tror ni hon gör det? Har lite svårt att tro att hon föder på en vanlig avdelning som alla andra. Och måste hon ha livvakter med på förlossningen? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 17:55 | |
![]() | Det kommer stå en livvakt redo för att plocka ut bebisen säkert ju! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 17:59 | |
![]() | Lite läskigt att det är typ lika mycket artiklar osv på Aftongigolon om detta som det var om 22/7? | |
| ANDERStG | 2011-08-17 18:00 | |
![]() | TS antydde inte att det var exklusivt en gratulationstråd. | |
| Prärieklocka | 2011-08-17 18:04 | |
![]() | Även en prinsessa kan gå upp 25 kg, få bristningar och åderbråck här och var, må sjukt illa och kräkas upp den kungliga frukosten. Men om hon är missnöjd med kroppen efter några graviditeter (hon borde ju hinna med några om de ligger i) har hon i alla fall råd att korrigera det. Men själva födandet kommer hon inte i från - inte för att hon skulle vilja det. Jag skulle inte vilja vara utan mina två förlossningar som jag gått i genom. Men inte kommer hon vagga runt i korridoren på BB med ett tält till sjukhusskjorta och morsa på andra nyblivna mammor. Nån osmaklig sjukhusmat behöver hon nog inte äta. Men grattis i alla fall! :) | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:09 | |
![]() | "hedvig, Får de föräldrapenning ska jag sätta mig och uträtta mina behov utanför slottet..:)" Gör det. Vi på Betapet samlar till frukt och godis som du kan snaska på i fängelset. :) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:09 | |
![]() | Tror att barnet får heta Sibylla om det blir en flicka. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:10 | |
![]() | Jag trodde ni skulle samla frukt och godis som kan passera genom mitt system innan jag läst klart din mening :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:11 | |
![]() | Jag tror på Kristina eller Oscar. Desireé har ju blivit ett WT-namn. Heh. | |
| Prärieklocka | 2011-08-17 18:13 | |
![]() | Det är fler än dom som inte skulle behöva vare sig föräldrapenning eller barnbidrag. Läste om någon som kunde köpa en lägenhet enbart med hjälp av alla sina barnbidrag, som föräldrarna lagt undan. Om man kan göra så, behöver man nog inte barnbidrag. Jag hoppas att både V och D kommer vara föräldralediga och helst lika länge. De är ju trots allt förebilder för många människor. För sitt/sina barns skull, hoppas jag verkligen att det kommer vara lediga (med eller utan föräldrapenning). För deras egen skull också. Barn är bara små en kort tid och den tiden går aldrig att ta igen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:26 | |
![]() | Grattis till dem. Hoppas att allt går bra. Ett nytt liv är alltid en gåva. Nu är inte barnbidraget behovsbaserat och alla i Sverige har rätt till det, så varför skulle den nya regenten inte få det? Finns inget som säger att det inte blir så. | |
| 161amb | 2011-08-17 18:29 | |
![]() | Grattis till dom och till alla andra som planerat att skaffa barn och där barnet är efterlängtat och förhoppningsvis får en kärleksfull uppfostran. | |
| Prärieklocka | 2011-08-17 18:30 | |
![]() | Jag tror också de får barnbidrag, just eftersom det inte är ett behovsbaserat bidrag. Sen kan man ju tycka att det kanske skulle vara det, men det är en annan diskussion. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:31 | |
![]() | ja sibylla är en bra gissning. ingrid sibylla desirée kanske. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:32 | |
![]() | Ska hon ploppa ut en korvkiosk måste jag medge att jag blir lite besviken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:35 | |
![]() | Man brukar ju säga att barnafödande är som att föda fram ett bowlingklot, men i det här fallet är en rugbyhjälm en mer lämplig metafor...Stackars Vickan. | |
| Madeli | 2011-08-17 18:37 | |
![]() | Jag tycker det är skoj! Barnbidrag får de ju säkert men det sparas säkert på ett konto till barnet växt upp?! Tror ju inte de har behov av pengar LOL! Och hon kommer ju säkert föda på privatsjukhus/privat avdelning när det väl är dags! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-17 18:38 | |
![]() | Sibylla Desireé låter ju som Sibylla Diarré :( | |