Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hanna555 | 2011-09-03 00:21 | |
![]() | Forrest Gump Bodyguard Dansar med vargar Dirty dancing Notting Hill Milleniumserien mm mm | |
| Lewis_T | 2011-09-03 00:37 | |
![]() | Shylster: Du chockar! Radar upp skit och sen drar du till med en riktig klassiker. Hrafninn flýgur ska alla se. Du säger att du inte ser om filmer så ofta men för att slippa göra bort dig i framtiden se om The Shawshank Redemption och Forrest Gump. De är inte lika bra som du trodde när du var tretton och såg de för första gången. Sen med Patrioten hoppas jag du menar Steven Seagal filmen och inte Mel Gibsons dynga. Måste ända säga att jag är glad över Betapets smak när det kommet till film. Såklart att det är en stor del som inte har någon egen smak och nämner titlar som The Shawshank Redemption, Forrest Gump och Fight Club men det är väldigt många som verkar ha skaffat sig en egen uppfattning om vad som är bra film. | |
| En Majskolv | 2011-09-03 01:32 | |
![]() | Några av mina favoriter (av de jag kommer på) utan någon särskild ordning Deer Hunter Howl's Moving Castle Sånger Från Andra Våningen Lost Highway Bin-Jip Mullholland Drive Tillsammans Easy Rider Gökboet Rear Window | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-09-03 11:44 | |
![]() | Jaha, vad är det för fel på Fight Club och Shawshank nu då? Inte tillräckligt pretentiöst kanske :) Smakpolis är ett yrke med rätt dystra framtidsutsikter. För att inte tala om vilken betungande arbetsbörda man får om man har som kall att mästra alla som "inte har någon egen smak". Jag menar, det finns ju massor av folk (verkligen massor) som till exempel lyssnar på Mozart, dricker cabernet-viner och hänger Dali-repliker på väggarna. (förlåt mitt raljerande men ibland kan jag bara inte låta bli) | |
| Dr Juan | 2011-09-03 14:05 | |
![]() | Girl interrupted är en film jag kan se många gånger utan att bli less Scary movie - alla dom filmerna är enligt mig hur kul som hellst, lite barnslig humor har man nog kanske hachiko En vän för livet | |