Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kapten Röd - Ej medlem längre | 2011-10-14 18:48 | |
![]() | Pepparkakor med ädelost. Mums! | |
| henrik_l | 2011-10-15 01:36 | |
![]() | Det enda som är bra med julen är all julmat. Eller nej vänta, jag är ju tvungen att gå på en äcklig candidadiet. Tack för den! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-15 08:44 | |
![]() | fattar inte varför ni firar Jul ni har ju ingen relation till Jesus vad är det du firar henrik ?mf | |
| Maja G | 2011-10-15 09:04 | |
![]() | Jag tycker om att köpa julklappar till mina nära o kära. Försöker hitta något personligt och något som jag vet/hoppas att de blir överraskade och glada över.. Köper inte en massa,men visst blir det några paket. Vill också köpa till mina vuxna barn fast de tjänar bra med pengar. Det kanske blir annat den dagen jag har fått barnbarn? Har inte börjat köpa något ännu,men funderingarna finns... Vi överröser inte med mat på julbordet. Äter det som vi mest tycker om,nämligen skinka,köttbullar,rödbets sallad och prinskorv.. | |
| Maja G | 2011-10-15 09:05 | |
![]() | rödbetssallad skrev jag i ett ord!!! | |
| Pogue-Mahone | 2011-10-16 01:56 | |
![]() | Jag har en tendens att längta efter julen i princip hela året, men när den väl kommer blir jag alltid besviken för det var ju inte alls så där fint som jag mindes att det brukade vara. Men knäck, julmust och pepparkakor är ju i alla fall något värt att längta till. :D Är kräsen när det gäller mat, jag gillar nästan ingenting av maten som hör till ett julbord, så jag brukar hålla mig till godiset. ;) | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-10-16 09:18 | |
![]() | "bara tio veckor" är nästan en femtedel av ett helt år. | |