Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 509 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Klungan | 2011-10-21 18:55 | |
![]() | Jag hinner för det mesta inte att tacka för motståndarna lämnar spelet så himla snabbt! Tycker det är jätteskönt att slippa hälsa, tacka, gratta, pausa...är här för att spela. Och det är ju ett SPEL - inget som förändrar världen precis | |
| blue_moon | 2011-10-22 00:19 | |
![]() | Klungan Om du vill tacka motspelaren så kan du skriva tf(g)m strax innan matchen är slut och sen skicka illa kvickt när du hör slutsignalen. | |
| lubsan | 2011-10-22 00:43 | |
![]() | en gång spelade jag en match mot en äldre man som bara la ut ord som "våt", "kåt" "knulla" och "hora". Kändes lagom kul. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-10-22 00:48 | |
![]() | Vilken tur han hade med bokstäverna då. | |
| Klungan | 2011-10-22 12:16 | |
![]() | blue_moon, Tack för tipset. Någon kanske blir gladare då : ) | |
| poornie | 2011-10-25 11:38 | |
![]() | Men hallå, om mitt barn skulle slå sig så jag måste gå ifrån spelet så inte fan ansöker jag om paus före?!?!? Barnet är ju viktigare, slår det sig så tröstar man utan att tänka på ett jävla spel! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-25 12:59 | |
![]() | anmäl alltid otrevliga spelare,man ska inte asseptera att bli kalla fula ord.inte på betapet eller någon annan stans. | |
| wildman | 2011-10-25 13:11 | |
![]() | Jag hejar och tackar. Ibland retar jag mig på dom som inte gör det, och ibland inte... När det gäller paus så ger jag det till dom som jag har spelat mot och känner till. Har också blivit utnyttjad vid något tillfälle när någon missbrukat det. Har också godkänt pauser när någon motiverat det på ett trovärdigt sätt. Sexsnacket väntar jag dock fortfarande på att råka ut för. När det gäller fula ord så brukar jag tycka det är kul. då vet jag vanligen att jag har retat upp någon och alltså mentalt vunnit mot denne :-) | |