Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 616 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:25 | |
![]() | He he, gnill... Intressant som sjutton att du så starkt präglats att tycka illa om något som vi är programmerade att gilla (spädbarns doft). | |
| gnill | 2011-11-10 19:26 | |
![]() | Ja, intressant och lite hemskt var det faktiskt, jag ville ju gilla hans bebislukt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:27 | |
![]() | Ja om man luktar på huden känner man väl vem som helsts doft? Eller kan ni sniffa er fram till bebisar med rena blöjor på flera meters avstånd? :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:29 | |
![]() | Men man måste väl inte lukta på avstånd för att lukta ngt? Eller va, nu blev jag förvirrad. | |
| gnill | 2011-11-10 19:43 | |
![]() | delicious: kan man känna sin egen på huden menar du? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:07 | |
![]() | Det tycker jag. Något doftar det ju. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:11 | |
![]() | crooked rain 2011-11-10 19:15 Åh mys, vill sniffa nån på halsen nu. Var det där nödvändigt? Visa lite hänsyn till längtande människor. ;) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:20 | |
![]() | Jag vill sniffa någon i armhålan *förstör* | |
| ppernillaa - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:39 | |
![]() | Känner inte min egen lukt såhär men idag när jag luktade på en tröja för att se om den behövde tvättas, alltså om den luktade svett, så kände jag en småsöt tryggande doft. Och då tänkte jag att det säkert är så jag luktar. Vet att min mamma luktar lite liknande och har alltid tyckt att hennes lukt är den bästa i världen :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:41 | |
![]() | Delicious, jag antar att du är ironisk men faktum är att jag älskar att lukta i armhålan på den jag är kär i. Jag är nog mer apa än de flesta. | |
| Partyhatt | 2011-11-10 20:44 | |
![]() | Nja, kan mest känna min doft på kläder jag burit ett tag eller sängkläder. Det luktar inte parfym utan mer "använt", vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Luktar inte svett heller. Trodde de flesta kände igen sin egna doft. Men det är klart ren hud osv kanske inte är någon doft direkt eftersom man tvättar sig med tvål. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:49 | |
![]() | Sylvia, Jo det kan vara ganska trevligt faktiskt ;D Fattar inte grejen med sängkläder..det är ju knappast rent efter ett par dagar? Urk. Samma med kläder. | |
| lillahallon - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:50 | |
![]() | Sylvia jag förstår vad du menar, man vill ju känna doften av den man gillar även om armhålan inte är det stället jag skulle välja. Själv känner jag inte min egen lukt annat än ner jag svettats :s | |
| Minta | 2011-11-10 20:56 | |
![]() | Jag känner inte min egen lukt/doft, det enda jag kan känna är t.ex. svettlukt. Viss lukt från andra kan jag känna, men en del luktar inte så mycket. Jag minns när jag var barn att det luktade olika hos olika personer. Min bästa kompis hade t.ex. en mycket speciell doft. Allt i hennes hem luktade så. Men jag kan känna att män, kvinnor, barn, tonåringar och gamla luktar olika. | |
| 1anna | 2011-11-10 21:10 | |
![]() | Vi har alla vår egen unika doft,,,,,det är ju så spädbarnen känner igen sin mamma... | |
| -50- | 2011-11-10 21:11 | |
![]() | tipitina " Fast om jag luktar svett och sniffar mig i armhålan så kan jag lova att jag känner det." hehehehe | |
| 1anna | 2011-11-10 21:12 | |
![]() | Sylvia,,,haha jag håller med dig,,,min kille tycker dock jag e lite knäpp:) | |
| tinaolsson | 2011-11-10 22:13 | |
![]() | en del snuskpellar känner kanske inte sin egen doft, men de flesta känner om de luktar illa. Det var vi överens om på jobbet, då vi hade en ung kille som stank så fruktansvärt av svett, bara han gått igenom rummet kräktes man nästan. Men han var nog inte medveten om det och man kan ju undra vilken hygien de har hemma då han hade tjej med. Fy för o ha nån i samma rum som inte duschar o använder deo mm. fast nåt som är konstigt är att jag känner om jag luktar svett men när jag tar på mig parfym såsprayar jag o känner lukten men efter en liten stund känner jag den inte längre trots att alla andra gör det. | |
| trovik - Ej medlem längre | 2011-11-10 23:10 | |
![]() | Haka upp sig på doft kan man göra. Det är en helt annan sak med odörer som kommer ur somligas kroppsöppningar under trängda situationer. | |
| mrperfect | 2011-11-10 23:13 | |
![]() | För att ta ett relativt "rumsrent" exempel: ifall jag sitter i solen några timmar så känner jag doften av varm hud. jag har dessutom ett ganska bra väderkorn | |