Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 616 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:03 | |
![]() | Jo, Beto, detta är ett stort problem som åsamkar oss mycken gråt och förtvivlan. Tänk vad vi skulle sova tryggt om nätterna om vi visste att inga fultrådar kunde publiceras här på vårt fina forum. Mer övervakning och strängare regler, tack. Håll packet borta från Betapet! | |
| Bitte - Administratör | 2011-11-12 15:04 | |
![]() | Finner förslaget både bra och mindre bra, det kan ju vara nått som man behöver få in direkt ska man då måst vänta på svar från en värd att tråden är godkänd ?? Däremot så gillar jag förslaget att man ska ha spelet att visst antal spel innan man kan skriva i forumet ja förutom då undersupport Personligen så tycker jag det fungerar bra , sedan har vi alla ett ansvar vad vi gör forumet till Kollar man under support finns dessa förslag av odin - Administratör Forum: 1. Ny flik för trådar som inte platsar i Seriöst men ändå vill slippa trams och chat. 2. Inte låta nya medlemmar kunna skriva i forum förrän efter visst antal spelade matcher. 3. Flik som visar inloggade värdar. 4. Möjlighet att bevaka viss tråd genom att man får pm varje gång nytt inlägg kommit i vald tråd. 5. Möjlighet att söka inom enskild tråd. Samt en hel förslagstråd www.betapet.se/forum...ad id=11092 med många bra tankar i Bitte | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:05 | |
![]() | Det är väl mer värdarna som bryr sig eller hur Rob.. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:06 | |
![]() | Vadå behöver få in direkt? Handlar ju inte direkt om liv och död. Eller det kanske är panik att veta vad personen under mig tycker om mig? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:07 | |
![]() | Folk orkar inte sitta och läsa igenom ett kontrakt. Där ligger problemet. Då kan man ju antingen skylla på "latmaskarna" eller effektivisera för att få bort problemet. Det första har iaf inte fungerat. | |
| Bitte - Administratör | 2011-11-12 15:08 | |
![]() | Under support och frågor om spel och strul med det kanske man vill ha ett svart direkt,, Bitte | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:11 | |
![]() | Utan att vara oförskämd undrar jag då, med tanke på alla fina förslag som ligger uppe; varför förändras inget märkbart? Snälla skriv nu inte att jag är dum i huvudet och att betapet är gratis så att jag inte borde få yttra mig. Tack :) | |
| trovik - Ej medlem längre | 2011-11-12 15:18 | |
![]() | Delicious: Problemet med kontrakt är att dom är luddigt forumlerade i många fall. Har du någonsin gjort värdepappersaffärer med suspekta bolag i t.ex. Singapore så inser man snart att vi i många fall har det väldigt bra i Sverige. Det är relativt vanligt att gratistjänster inte utvecklas. En sak som borde läggas till är ett färgschema i högkontrast. Rörande forumets uppbyggnad kanske en trädstruktur kan vara en idé. Eller att man helt sonika styr en webchat som komplement till forumet. | |
| Amöban | 2011-11-12 15:49 | |
![]() | Haha. En sak jag gillar med betapet är att man skapar en tråd, går en långpromenad och när man sätter sig vid datorn igen har tråden blivit fyra sidor lång och spretar åt alla möjliga håll. Kul att läsa vad ni andra tänker om det. Och jag menar inte att det skulle vara varken negativt eller positivt att saker på många sätt inte förändras - det var bara en intressant iakttagelse. Kul att det kommit upp så mkt idéer om sånt som "borde" ändras på betapet. Men jag tror att hur mycket man än ändrade på strukturen så skulle innehållet vara detsamma. Och det är det intressanta, tycker jag. :) | |
| Amöban | 2011-11-12 15:52 | |
![]() | Intressant jämförelse med att vara borta från lilla hembyn och sedan komma tillbaks och allt är sig likt. För det är det ju inte, egentligen. Inte för dem som bor där - saker förändras, man åldras, mognar, förändras osv. Men för en hemvändare kanske det inte syns, bara för att man kanske har samma arbetsplats som tidigare, eller samma frisyr. Man fokuserar på likheterna istället för det som ändrats. Och ja, som ngn skrev - tänk om jag kommit tillbaks, och allt var annorlunda! Huga. :) | |
| Mindymoo | 2011-11-12 15:56 | |
![]() | Amöban, precis det gillar jag - spretigheten och den snabba utvecklingen. Jag är förtjust i det fria associerandet. Att saker återkommer betyder bara att nya spelare tillkommit eller att någon tänkt en variant på samma ämne. Det är som att göra ärtsoppa, ibland vill man inte krydda med timjan och mejram utan testa kanel. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-12 16:03 | |
![]() | Som värd är det rätt tjatigt med trådar som skapas varje dag och som heter "varför kan jag inte skapa ett spel" eller "varför tackar ingen". Som ny medlem tycker jag att man har ett ansvar att läsa igenom reglerna först innan man bara skriker "hjälp". Skulle vi behålla alla trådar, så skulle vi ha alla dess trådar på förstasidan och de intressantare skulle hamna på sidan 16 och aldrig komma fram. Då dör forumet. Vi som har varit med en längre tid vill ju ha variation i trådarna och inte se samma fråga om och om igen. Därför tar vi bort de. | |
| LenaG | 2011-11-12 16:44 | |
![]() | En regel är väl "Man ska inte hänga ut någon" ?.... Eller? | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-12 16:46 | |
![]() | Vi diskuterar inte enskilda fultrådsskapare här. | |
| LenaG | 2011-11-12 16:48 | |
![]() | Helst inte om vi är värdar :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-12 16:59 | |
![]() | Sätt en OK stämpel på nya trådar? Som sagt. Så länge det kommer upp trams och andra hinner tramsa med kommer folk tycka att det är kul att tramsa. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-12 17:05 | |
![]() | Ok, ok, ni har rätt. Tog bort den. Ni förstår ändå, även utan exempel. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-12 17:05 | |
![]() | Deli, lägg förslaget i förslagstråden under support. Då kanske Odin kan titta på det. | |
| LenaG | 2011-11-12 17:12 | |
![]() | Bra Kafountine :) | |
| Amöban | 2011-11-12 23:07 | |
![]() | En sak jag däremot inte gillar är att inlägg ibland tas bort så man inte kan följa med på vad som har hänt i tråden. :P | |