Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 20 284 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gunilla _ | 2011-12-23 18:57 | |
![]() | Undvik slumpat bräde så slipper du de flesta som gnäller :D | |
22Zebror | 2011-12-24 08:58 | |
![]() | Jag skulle vilja testa en spelplan utan gula och röda rutor. Det var nån' ovanför som föreslog det. Tror att det skulle uppmuntra till att tänka ut mer långa och konstiga ord. I övrigt måste ju folk få spela hur de vill, även om en del är dj-igt tråkiga... fast om alla hade spelat likadant hade ju vart ännu värre. God jul! | |
perssonmarie | 2011-12-24 09:10 | |
![]() | Jag tycker nog att det är lite av vitsen att "sabba" för varandra. JAG vill ju vinna och utgår i från mina bokstäver. Sen kanske det skulle vara kul att spela på ett bräde som uppmuntrar till lååååånga ord. | |
marmeladov22 | 2011-12-24 09:18 | |
![]() | men alltså det ÄR tråkigt med folk som bara lägger 2 bokstavsord. | |
klasåkerblmo | 2011-12-24 09:34 | |
![]() | slowplay är tråkigt. långa ord borde premieras högre. | |
bulimi4 | 2011-12-24 10:08 | |
![]() | Helt klart supertrist att spela mot taktiker. Jag kör endast panik, där finns inget utrymme för mesar som ska vrida o vända på varenda bricka innan utlägg. Sen är det inte viktigt om jag vinner eller inte, tro mig där, utan det ska vara ett kul spel. Fler borde ta till sig det o inte gneta som man ser alltför ofta | |
Filurflizan | 2011-12-24 10:13 | |
![]() | Spelet går ut på att bygga ord, därför tycker jag att ett spel som spelas "öppet" är roligare , sen tycker jag att det är helt okej om man tex rullat och råkar öppna för 8xord faktiskt stänger det med ett PC or whatever , det kallas taktik , men att stänga alla möjligheter till poäng känns fegt och trist | |
Gautama | 2011-12-24 10:13 | |
![]() | Mesar? Nu är det ju så att "ett kul spel" kanske ser annorlunda ut för andra än för dig. För mig är gnetandet det roliga i spelet, att klura ut bra lägg, och framför allt att hitta rull. Det är tänkandet i spelet som roar mig. Men som tur är så finns det "mesar" som gillar det så jag har någon att spela med. | |
Pandina | 2011-12-24 11:21 | |
![]() | var precis med i världens tråkigaste spel. och då menar jag världens. lät bli att gnälla av hänsyn till TS... men herregud, ville kasta datorn genom fönstret för lite spänning. Sen att jag förlorade... det hör faktiskt inte dit. Eller jo, jag kände mig ju knappast motiverad. | |
bulimi4 | 2011-12-24 11:59 | |
![]() | Då är det ju tur att vi alla är olika. Kanske det skulle inrättas ett eget spelrum för gnetspelare o taktiker? hahahahaha, det vore väl något? | |
reall | 2011-12-24 12:04 | |
![]() | play 2 win | |
gnill | 2011-12-24 13:00 | |
![]() | Jag har olika taktik beroende på motståndare, om jag märker att motståndaren är rullningsfanatiker så låser jag såklart spelet så mycket jag kan (för motspelaren), allt annat vore ju dumt. Klart man spelar för att vinna. Men vissa kan inte vinna om de inte får rulla, hehe. | |
groenmeyer | 2011-12-24 16:35 | |
![]() | Om ni spelar mot mig så kräver jag att ni skall spela så att jag vinner sen spelar det ingen roll om ni låser eller bygger ut. | |
socce | 2011-12-24 17:12 | |
![]() | Gautama: snyggast profilbild, men din statistik tyder på att du inte spelat någon match överhuvudtaget? Instämmer f.ö i de flestas inlägg, känner att jag inte borde yttra mig mer i detta. Ogillar verkligen gnetspel men måste ju tillstå att jag hemfaller till ngt liknande när jag möter dem med 1000 mer ratingp än min blygsamma rating...Vilket dessvärre visat sig högst framgångsrikt..man vill ju inte lira naivt mot överheten..:) | |
Fiskmaskin - Ej medlem längre | 2011-12-25 00:21 | |
![]() | Jag spelar eftersom jag vill vinna, inte förlora? | |
Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-25 00:24 | |
![]() | Fiskmaskin är en riktig vinstmaskin. | |
Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-25 00:25 | |
![]() | Vad en fismaskin är lämnar vi därhän. | |
jasminris - Ej medlem längre | 2011-12-25 02:09 | |
![]() | Spelar för att vinna, men förlora är inte heller hela världen. Gnetspel är urtrist, så hellre förlorar jag i ett sjyst spel än vinner genom ett gnetspel. | |
Gautama | 2011-12-25 02:14 | |
![]() | Det är så komiskt att jag gång på gång får frågan varför jag inte spelar här på beta? Har folk så svårt för att kolla böjningslistan också? Jag spelar så det knakar om det, lite för mycket ibland, när jag egentligen borde arbeta. | |
Fallen_89 | 2011-12-25 04:05 | |
![]() | Varför ha ett rating system om man ska sitta och manipulera det för att folk inte kan välja spel och motståndare? Låt dem som vill lira med röven och lägga många ord och öppna upp för en trippel för motståndaren göra det och ligga på 500 i rank men håll dig då där nere och sluta grina! | |