Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lolita Pop - Ej medlem längre | 2012-01-17 18:48 | |
![]() | Jag behöver inte upprepa det som redan sagts. Men jag vill visa mitt stöd för det som sagts här, för trådens tes. Har upplevt det här exakt likadant. | |
| Gautama | 2012-01-17 18:54 | |
![]() | Håller med Gelatinös här, är så tråkigt när man hänvisas till gamla, långa trådar. Frågan försvinner i mängden bland allt annat som skrivs där. Har själv öppnat gamla trådar för att få råd om vissa saker..., det har blivit helt tokigt. Min fråga har ingen sett utan folk läser givetvis första inlägget för att få grepp om vad tråden handlar om. Och så svarar de utifrån det..., det har hänt flera gånger att en del svarar på frågor som ställts för flera år sen. Trist! Det gör att forumet inte blir så levande som det kunde bli. | |
| Gelatinös | 2012-01-17 19:00 | |
![]() | Se där Mouche. Du gjorde om - du gjorde rätt. Grattis! | |
| Gelatinös | 2012-01-17 19:02 | |
![]() | Amagadd. Trodde jag ja. Inte hjälpte den länken heller! Ibland undrar jag hur ni tänker.... | |
| -Delika-tess | 2012-01-17 19:03 | |
![]() | Håller med inläggen ovan, om schampotråden, som jag anser är ett bra exempel på hur vi ska bli tillrättavisade... Först av någon vars inlägg mirakulöst försvann (??) och sedan med lustiga inläggen av mouche där man kan se att vi istället för den stängda tråden ska använda oss av: Skönhetsprylsenkät för kvinnor, hårfrågor (samma som han redan länkat till) och den hyperaktuella tråden "Jag kommer bli hundägare"... bland annat... Mmmm... joråsåatte | |
| Mouche - Administratör | 2012-01-17 19:29 | |
![]() | Äsch! Jag ger mig. Vem orkar slåss mot ett helt gäng stridslystna kvinnor. Jag öppnar tråden igen och talar här och nu om att jag använder det schampo som står närmast i hyllorna =) Mouche | |
| -Delika-tess | 2012-01-17 19:40 | |
![]() | Jag kanske eventuellt gör dig aningens besviken nu, men detta var ett exempel... Det är iofs den senaste, men inte enda tåden som stängs med hänvisning på liknande sätt. Trevligt, dock, att vi ser att du läser tråden. Hoppas du tar till dig det som skrivs. | |
| Lolita Pop - Ej medlem längre | 2012-01-18 01:22 | |
![]() | Det här blev väl en bra diskussion. Många har skrivit kloka saker, bland annat att glädjen i att diskutera försvinner och att många kan skrämmas bort från forum. Kan den här tråden också vara rätt forum för att vi kanske alla kunde enas om hur det här ska skötas framöver? Att Betapet får klara riktlinjer, helt enkelt? Mouche har ju skrivit här nu. Kanske kunde du, Mouche, starta en omröstning så att man tydligt kan se hur många som är för att det är okej att starta nya trådar även om ämnet förekommit i äldre trådar, hur många som tycker att man ska ta bort gamla trådar efter ett tag och så vidare. För jag både hoppas, tror och är övertygad om att ni som gör ett fantastiskt jobb som spelvärdar vill allas vårt bästa och bryr er om vad vi vanliga medlemmar tycker. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-01-18 01:41 | |
![]() | Jag tycker också det var fint av Mouche att ta till sig inlägg som även jag skriver under på och öppnade schampotråden igen. Det behöver nog höjas en smula på taket. Positivt att det just nu är trevligare stämning och bättre moderering. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-18 01:56 | |
![]() | Jag tycker det är fint att kaffeflicka är tillbaka. | |