Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blom63 | 2012-03-12 08:57 | |
![]() | Som stor älskare av IFK GÖTEBORG sedan drygt 40 år tillbaka, kan jag inget annat säga att det blir SM-Guld i år. | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2012-03-12 09:46 | |
![]() | Hoppas också på Mjällby!!! Dom är bara bäst!!! | |
| Miss_jk | 2012-03-26 17:30 | |
![]() | "Killer Arena". Varför är jag inte förvånad? Tack black army för dagens garv. | |
| sebgra | 2012-03-27 14:14 | |
![]() | Förvånar mig lite att så många verkar tro på AIK här i tråden. Visst drömmer man om nåt stort så här sista året på Råsunda, men jag är rädd att offensiven inte räcker i år. Blir enormt stor press på Celso Borges att fixa väldigt mycket på egen hand. Ingen av anfallarna är någon superstriker direkt. Men dom får gärna överraska mig. | |
| Defrob | 2012-03-27 14:36 | |
![]() | Kalmar FF får man väl hoppas vinner i år. Dom har ju värvat ganska friskt... fast det har andra lag gjort också förstås. Om inte Kalmar vinner så hoppas jag att... Örebro vinner. Eller IFK Norrköping. | |
| Maradona1986 | 2012-03-27 23:28 | |
![]() | Nanne Bergstrand, Karl-Erik Nilsson och Alexander Axén är årets bästa tippare. De hade nämligen alla Kalmar FF som svenska mästare under den allsvenska upptaktsträffen idag. Att Don Nanne sticker ut hakan är både oväntat och ovanligt. Det kan betyda att de har något stort på gång.... | |
| Palini | 2012-03-28 09:30 | |
![]() | Är det verkligen så ovanligt? Jag vill minnas att den gode Nanne året (nåt år?) efter guldet påstod att de hade ett bättre lag inför den kommande säsongen. Kalmar slutade väl sjua-åtta eller nåt sånt den säsongen tror jag... | |
| Behringer | 2012-03-28 19:24 | |
![]() | Bara så ni vet :) www.youtube.com/watc...YV zlrMim4A | |
| Maradona1986 | 2012-03-29 22:12 | |
![]() | Dan före dan före dopparedan. Nu börjar det bli nervöst. Håller Rydström ett år till? Hur bra är Sebastian Andersson på en högre nivå? Har Paulus Arajuuri slipat bort misstagen och vuxit ut till en stor allsvensk mittback? Kommer vi att få fira ett KFF-guld på Stortorget i Kalmar framåt höstkanten?? | |
| Behringer | 2012-04-03 00:40 | |
![]() | Så här långt är det Åtvids år. Och säg mej; varför har Erik Edman så maffigt betalt? | |
| bete_noire | 2012-04-03 03:06 | |
![]() | Jaha, gäsp, lagsport... Bollsport är illa nog, men det HAR åtminstone förekommit intressanta försök att rädda genren; skotske tecknaren John Glashans hjälte, uppfinnaren Anod Anzyne, påstod sig ha skapat den slutgiltiga bollsporten. En som "förenar varje lovvärd egenskap hos varje hittills uttänkt bollsport". Ett referat: "The equipment consists of a huge melamine sphere coach-bolted to a billiard table. Every time you hit this with your leather-faced, vanadium-steel hammer, you score one point. There are no other rules." (Man bör väl påpeka att de adderade kvaliteerna hos varje hittills existerande bollsport, enligt Glashans mening, KAN tänkas avkasta summan noll... ) | |
| Maradona1986 | 2012-04-03 17:00 | |
![]() | Behringer, för att citera Stahre så är det bara att lyfta på hattjäveln. 4-3 i Örebro är ju en strålande inledning och dessutom har ÅFF med sin låt hjälpt till att höja temperaturen en aning (vilket i och för sig knappast behövs). Hoppas att Åtvidaberg håller sig kvar i år. | |
| Bobin52 | 2012-04-03 17:38 | |
![]() | Bra start Åtvid och Syrianska som ska åka ut vann Heja ÅFF | |
| Hanna92 | 2012-04-03 17:39 | |
![]() | Såklart så tar underbara Åtvidaberg SM-guldet :D | |
| Behringer | 2012-04-03 18:15 | |
![]() | Premiär är alltid premiär, Maradona, och inte mycket att dra några växlar på egentligen. Men fyra mål på bortaplan, i halvtid, av en nykomling är alltid respekt! Dom tre poängen från igår kommer att vara blytunga i höst när tabellen ska räknas samman. Kommande två omgångar är det upp till bevis då vi tar emot GAIS och Gefle hemma. | |
| Behringer | 2012-04-06 18:10 | |
![]() | www.aftonbladet.se/s...46 44042.ab | |
| Spira - Ej medlem längre | 2012-04-06 19:06 | |
![]() | Heja Åtvid!! Kan väl redan platsa som årets flipp? | |
| Ååh Änglarna | 2012-04-06 20:02 | |
![]() | Bara Elfsborg av alla favoriter som tog 3 pinnar i första omgången, tror inte att vi ska ge dem för stort handikapp tidigt. Farnerud klass-spelare men de ska spela som ett lag också. Ska bli spännande att se hemmapremiären mot Peking på måndag, minns med glädje motsvarande match mot Djurgården 2009 som slutade 6-0. | |
| Miss_jk | 2012-04-09 16:56 | |
![]() | Inte lika glatt idag misstänker jag? Jag är såklart otroligt nöjd med gårdagens vinst, även om det fanns mer att önska spelmässigt, även innan utvisningen. Men jag tror vi har ngt stort på gång, bara vi har tålamod. | |
| Behringer | 2012-04-10 22:19 | |
![]() | Om IFK Norrköping vinner med 6-0 på Arenan i Borås kommer ÅFF inte leda serien efter tre omgångar "Att trixa till fem tycker Dahlberg är ballt" | |