Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| otaxam | 2012-01-26 11:57 | |
![]() | Har tre taxar...helt underbara hundar, sällskapliga, sociala, "älskar" alla som kliver innanför dörren, kommunikativa, helt enkelt underbara. Finns bara ett "problem", de är jaktnördar. Så jag aktiverar dem mycket med att söka, vara i skogen etc, förmodligen därför de är så lugna och fina hemma. Nu har jag dock fått hjärnsläpp och skaffat en labbevalp för jag vill ha en hund att träna lös...labbar och golden är väl snarlika varandra eller? | |
| adel 101 - Ej medlem längre | 2012-01-26 12:16 | |
![]() | korsning kinesisk nakenhund (pappa) och jack russel (mamma) underbar liten hybrid, inte lik något annat med jack russelns driv och musklatur men med nakenhundens intellekt och fina kattliknade motorik. | |
| adel 101 - Ej medlem längre | 2012-01-26 12:16 | |
![]() | han har inte jättemånga av sin sort att hitta kompisar i :( | |
| slånbär | 2012-01-26 12:57 | |
![]() | Everthorns- måste bara fråga- "Jag har en belgisk vallhund. Det är som en hund fast bättre. Eller värre, beroende på hur man ser det." Hur menar du då? Det ÄR väl ändå en hund eller är det en förklädd minigris? Eller hur menade du? | |
| nettan23 | 2012-01-26 13:09 | |
![]() | Hud-forum höhöhö Har också hund och katt går jättebra, de vänjer sig (en hamster finns oxå i familjen) | |