Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 19 772 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Duro - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:27 | |
![]() | Att du inte har nån webcam är väl inget hinder för att han ska få dansa framför sin? | |
wildman | 2012-02-06 11:27 | |
![]() | Sockertopp. Den typen av grejor tycker jag helt klart är över gränsen. Jag trodde det handlade mer om vanligt flirtande. I form av normala komplimanger typ. | |
joråsatt | 2012-02-06 11:28 | |
![]() | Det va sånt jag menade att du helt klart inte ska behöva stå ut med, men du är sockertoppssöt så det är inte konstigt om du får komplimanger! (Där fick du en till, dessutom, haha!) Det är deras kvinnosyn det är fel på. Säg åt dem, eller ignorera. Mer kan vi inte göra, och sen hoppas att det finns fler av oss som gör så, så att äcklena tröttnar. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:29 | |
![]() | I ett sådant läge tar man en skärmdump och skickar till en spelvärd. | |
Pandina | 2012-02-06 11:31 | |
![]() | Hahah, sockertopp, jisses då... Han borde helt klart anmälas till diskrimineringsombudsmann en för sexuellt ofredande samt försök till internetbaserat samlag. Trådrubriken matchar inte. Hade det varit att personen ifråga frågar vad du har för trosor på dig, hur du luktar där nere eller så, så förstår jag att man känner sig provocerad och förbannad. Sådant anmäls enligt mig till admin direkt. Men det är inte heller flört. Det är äckleri, och det finns säkert communities för likasinnade. | |
-Delika-tess | 2012-02-06 11:31 | |
![]() | Jag tycker det är stor skillnad på en komplimang och på dessa typer av inviter. Vissa är jättebra på att sprida glädje och komplimanger runt sig vilket jag tror uppskattas av de flesta... men att få pervosnack är ju helt annat. | |
Pandina | 2012-02-06 11:36 | |
![]() | För att han skulle kunna strippa för sockertopp så hade det krävts att han 1 fick adress till ett program där hon kunde se det, 2 att hon accepterar hans invit, 3 att hon tittar på det. Hon skulle alltså vara lika mycket delaktig i det som han. Ett enkelt "nej tack du" är inte svårt att uttrycka. Sockertopps svar blev istället "Nä jag har ingen webcam". Förlåt mig. Det är ett fjantigt svar. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:36 | |
![]() | Värst vad nedlåtande man kan vara då? | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:37 | |
![]() | Sockertopp1. Det finns individer som satt i system att vara provocerande i chatten under spel för att man ska tappa fattningen och spela sämre. Med det menar jag inte att det är något man ska behöva acceptera, det är bara att ta en dump och kontaktar en spelvärd. | |
Taimo | 2012-02-06 11:38 | |
![]() | Bästa är väl att inte försöka dra åt sig en massa uppmärksamhet också, svara inte ens på något de skriver, utan låt "flirtarna" känna sig dissad. Anmäl till Admin när ni känner er kränkta. | |
Duro - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:40 | |
![]() | Och sen finns det retstickor ;) | |
cadette - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:40 | |
![]() | Tycker i grund och botten att flörtande kan vara rätt trevligt men förstår inte riktigt hur det går till när man spelar.. 'åh, vilket gulligt ord du la, ska vi ses över ett glas vin?' Sen tror jag det är ganska relaterat till vad man väljer att kalla sig. Inget fel i att välja exempelvis 'sockertopp', men vad ger det för associationer? I min skalle är socker sött och sockertoppar nått man suger på.. och även om jag inte är en man som är ute efter att flörta så är det inte så svårt att associera vidare om man så önskar.. På samma sätt kan 'kåtbock47' exemplifiera ett namn man kan välja bort när man väljer motspelare, om man nu inte vill ha med en sån att göra.. | |
Pandina | 2012-02-06 11:41 | |
![]() | Nej jonisk jag försöker att vara så upplåtande jag kan. Stå på dig mer och spring inte gråtande till admin för minsta lilla. Svaret "nä jag har ingen webcam" låter som någonting man säger för att man inte vågar säga någonting extremare som typ "nä jag vill inte". Som att täcka över ett faktum. Samt låter det även som en invit, ändå. "Hade jag haft en webcam, så kanske ;)". Vilket går totalt emot den irritation som uppvisas i den här tråden. | |
tmtösen | 2012-02-06 11:41 | |
![]() | En komplimang är ju alltid uppskattat men det jag tror människor inte fattar är att det är jäkligt skumt att att få ett. "Snygg du e!!!" eller dylikt eftersom det inte finns något motsvar förutom "Tack", "Ja" eller "Okej vad bra att du tycker det". För att inte tala om alla totalt skittrista försök till kontakt i stil med "Va görs då?" Eller "Hur mår du då sötis"(Vilket förövrigt nog är något av det fulast petname jag kan komma på ur det svenska språket) Litegrann som när man är ute och dansar och någon kommer fram och frågar "Vad gör ni brudar här då?" Får alltid lust att svara något i stil med att jag är ute och knypplar eller studerar marockansk litografi... | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:42 | |
![]() | Pandina>> Det där var så dumt att jag inte ens tänker kommentera det. | |
Pandina | 2012-02-06 11:44 | |
![]() | jonisk åh snälla kommentera det. Du kan väl inte tycka att det är dumt utan orsak? | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:45 | |
![]() | Nä, orsaker att tycka att det var dumt fanns det gott om. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:45 | |
![]() | Alla har kanske inte lika "tjock hud" som dig Pandina. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:47 | |
![]() | Om TS vill ha ett konkret råd på vad man kan göra, så är mitt att ta en skärmdump och skicka till en spelvärd. Det har ingenting att göra med att springa gråtandes och inte kunna stå upp för sig själv. | |
Duro - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:47 | |
![]() | Vad har tjock hud med att kunna säga "Nej" att göra? | |