Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 091 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jöhnk | 2012-02-12 18:12 | |
![]() | Att bli missbrukare har inte mycket med uppfostran att göra. Ska väl inte trasha den här tråden men gör det ändå; jag har upplevt en synnerligen härlig - och väluppfostrad - gosse, som dessvärre, efter hans mors tidiga död, med allt elände det innebar, hamnade i drogträsket. Han dog häromåret av en överdos. Tragiskt och inte mindre tragiskt att hjälpen från "samhället" var noll. Det är tragiskt att somliga tror att livet är nå't rosa moln. | |
| PeterV-ås | 2012-02-12 18:18 | |
![]() | Har ni inget hjärta i kroppen? Jag tittade videon från super bowl förra året.... Tårarna rann <3 R.I.P. www.youtube.com/watc...xb 8ImKF9YI | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-12 18:20 | |
![]() | Iofs OT: Min farbror är missbrukare, och såvitt jag vet har han fått exakt samma uppfostran och chanser att lyckas väl som sina syskon. Han har gjort ett par riktigt korkade val i livet, och det är ingen som har tvingat honom in i sitt missbruk. Men han är fortfarande en människa, och jag ser inte någon som förtjänar mitt hån och vämjelse, utan en person som fastnat i tragik och är i behov av hjälp. | |
| Jöhnk | 2012-02-12 18:22 | |
![]() | Helvete vilken pipa hon hade! Säger jag som inte lyssnat särskilt mycket på henne. | |
| angie_hell | 2012-02-12 18:50 | |
![]() | Mina varmaste tankar till Whitneys dotter som nu får fortsätta sitt liv utan mamma med sig. | |
| Observer | 2012-02-12 19:04 | |
![]() | Har ni tänkt påen sak: Om man lever sitt liv väl och tar vara på varje dag, då brukar det bli precis lagom långt. | |
| Bob100 | 2012-02-12 19:08 | |
![]() | Hennes liv var värt att leva endast för den lättnad som idrottsstjärnorna måste ha känt inför att höra en definitiv version av något de måste ha tröttnat på för länge sedan. www.youtube.com/watc...xb 8ImKF9YI | |
| PeterV-ås | 2012-02-12 19:10 | |
![]() | Det var nåt fel på din länk. Jag la ut den förut... Mäktigt... www.youtube.com/watc...xb 8ImKF9YI | |
| Mouche - Administratör | 2012-02-12 19:26 | |
![]() | Jag har raderat en massa elakt och smaklöst svammel. Vissa andra inlägg, svar till svamlet, togs också bort för att de hängde i luften.. Någon talade om brist på empati, ungdomligt oförstånd och oförmåga att uppvisa ett normalt knippe hyfs och stil. Jag vill bara säga att jag instämmer till fullo med detta. Upprepas detta så kommer jag att vidtaga åtgärder. Mouche | |
| Lolita Pop - Ej medlem längre | 2012-02-13 00:05 | |
![]() | email skrev 2012-02-12 06:47: "@ Lilya Jag kan hålla med om att det kanske var en smula löjligt. Men trådskaparen tar ju de facto inte upp något om Houston som sångeska eller förebild, utan med aspekten 'folk som dör i förtid'. Det var väl mest det jag reagerade på." Jag tycker inte att det du skrev var en smula löjligt. Det var smak- och respektlöst och, om man frågar mig, extremt korkat. | |
| numsan | 2012-02-13 13:07 | |
![]() | galagobloggen.blogsp...it ney.html | |
| Duro - Ej medlem längre | 2012-02-13 15:15 | |
![]() | Ingen väljer att bli missbrukare. R.I.P | |
| Dyslekso | 2012-02-13 19:25 | |
![]() | Här var hon allt fin. www.youtube.com/watc...mp ;ob=av2e Spana in killens fräcka moves 2:11. | |
| Mouche - Administratör | 2012-02-13 19:39 | |
![]() | Dysleksos och Duros inlägg får bli de som avslutar RIP-tråden till Whitney Houstons ära. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3