Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 18 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mindymoo | 2012-02-23 15:07 | |
![]() | Vad man än tycker om kungahuset - det var rart, men tänk att Daniel måste prata om sin fru som "kropnrinsessan". Men han har ju faktiskt rätt när han talar om den lilla prinsessan. Till skillnad från väldigt många föräldrar som pratar om sina barn som prinsar och prinsessor... | |
| Observer | 2012-02-23 15:17 | |
![]() | Ett barn skall alltid vara välkommet till världen , oavsett föräldrarnars bakgrund, förtjänster eller brister. Det är ju inte barnets fel att det födds in in kunglig familj som vi kunde varit utan. Detta stackars barn kommer sannolikt att bli ett av de mest mediabevakade barnen någonsin, med allt det innebär. Att sessan får leva ett någorlunda "normalt" liv är nog helt uteslutet. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-23 15:30 | |
![]() | hur orkar folk vara så syniska: ( | |
| Falu BS | 2012-02-23 15:36 | |
![]() | vaddå är du inte glad att ett ny regent är född? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-23 15:37 | |
![]() | jo, jag är det. som du såg skrev jag grattis och att det var fint på förra sidan. men du skrev ju något rätt opassande. | |
| anla | 2012-02-23 15:41 | |
![]() | omoget Falu BS | |
| Falu BS | 2012-02-23 16:19 | |
![]() | klaga inte på icke demokratiska länder, då vi har en icke fungerande monarki i ett sk välutvecklat demokratiskt land där man genom födsel särbehandlas för resten av sitt liv, det är inte juste mot någon av parterna. Samtidigt under Victorias förlossning föddes nio barn till på samma avdelning, dessa kan jag helhjärtat säga grattis till. Har du någon aning om vilka de är, är du de minsta intresserad av dessa nya själar? | |
| Mojäng | 2012-02-23 17:11 | |
![]() | Grattis från mig också! Nu har du din prinsessa, Victoria! Tror att jag kan ha varit en av de första här som visste vad som var på gång? För precis när jag hade läst klart klockan tre i natt och skulle sova bestämde jag mig för att kolla nyhetssajterna. Sedan satt man ju där, klistrad vid Aftonbladets livesändning. ;) | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-02-23 17:17 | |
![]() | En liten AIKare har kommit till världen! | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-02-23 17:27 | |
![]() | Jag undrar vad hen ska heta. | |
| Bob100 | 2012-02-23 17:34 | |
![]() | Äntligen har hon klämt ut den. Alice? | |
| rajden | 2012-02-23 17:39 | |
![]() | Grattis!!! Likt tusentals andra unga par har ni haft oskyddat sex och nu ser ni resultatet i form av en blivande snyltare. | |
| Miss_jk | 2012-02-23 17:40 | |
![]() | Falu: det finns en annan tråd som passar dig bättre. "Avskaffa monarkin" tror jag den heter. Hej då! | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2012-02-23 17:46 | |
![]() | Stackars barn, hon har hela sitt framtida liv bestämt! Hoppas hon växer upp till en rebell, väljer ett annat yrke, och får leva ett fritt liv. Men förmodligen blir hon lika väldrillad och monarkisk som Victoria.Jag vidhåller att monarkin är en pinsam förlegad överklassteater vi klarar oss utan. Och antagligen får hon ett trist kunganamn också, typ Margaretha,Desiree,Birgit ta etc...för tänk vilken chock om flickebarnet döptes till Hjördis Petronella Coco Bernadotte! | |
| Miss_jk | 2012-02-23 17:48 | |
![]() | Blåhund: Se mitt tidigare inlägg. Ts har vädjat om att ha denna tråd som gratulationstråd, inte spy-galla-över-monarkin-t råd. Vänligen respektera detta. | |
| mabini | 2012-02-23 17:48 | |
![]() | Bitte sa åt någon att låta det här vara en grattistråd, men att hon säger sina åsikter i avskaffa kungahuset-tråden går utmärkt. Upp till kamp republikaner ! | |
| Miss_jk | 2012-02-23 17:53 | |
![]() | Ja, såvida inte ts i avskaffa-tråden är emot diskussionen så är det väl helt okej, och än så länge har hon väl inte opponerat sig? Bitte bad om att detta inte skulle bli någon diskussionstråd utan en grattis-tråd, och då får man väl acceptera det. | |
| henrik_l | 2012-02-23 17:56 | |
![]() | kunde inte bry mig mindre. inget grattis från mig inte. | |
| guldmund | 2012-02-23 18:03 | |
![]() | Riktigt roligt!! | |
| Mojäng | 2012-02-23 18:12 | |
![]() | Helt ärligt: Jag är själv republikan och har alltid varit. Men att inte okritiskt kunna glädjas åt att ett barn är fött? Det känns som om den som inte kan det är lite bitter. Det är tragiskt. Eller är man bara så självupptagen att man inte för en sekund kan kliva utanför de egna åsikterna? Det är ju lika kul varje gång ett barn kommer till världen. Det är lika kul när det handlar om "Bertil Svensson" och hans flickvän eller fru. Det är bara det att jag inte känner denne tänkte "Bertil Svensson". Om jag gjorde det skulle jag glädjas lika mycket då. Och om någon här på Betapet fick barn och berättade det skulle jag tycka att det var lika viktigt att gratulera. Dåligt stil att inte kunna bjuda på ens ett grattis! | |