Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade20
Mobilspel
Pågående19 233

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mrperfect2012-05-22 00:25
Antal inlägg: 11437

jag vet att det är svårt at tvara tydligg, jag har inte angripit yrkeskåren som sådan utan jag är aldrig ovänlig mot folk, men det var just den här parkeringsvakten, sura till för att jag säger något i en skämtsam ton, det är inte mänskligt. kanske är hon van vid att 90% säger dumheter och trodde att jag var en annan surpuppa bland surpuppor, omman läser hela tråden så ser man att jag dessutom har varit nöjd med en del av lapplisorna som vänligt hjälpt mig, fast en del svarar inte ens på tilltal, märkligt.

mrperfect2012-05-22 00:28
Antal inlägg: 11437

...och ifall man glömmer P skivan så kostar det 400 spänn ... rimligt?

Mindymoo2012-05-22 01:17
Antal inlägg: 1743

När p-vakterna strejkade i Göteborg för några år sedan blev det faktiskt kaos.
Jag är f n arbetslös och min arbetsförmedlare drog den vanliga ramsan om att söka allt som finns. Jag sa "har sett att det annonserats om p-vakt. Kanske nåt för mig, eftersom jag ändå gillar att promenera mycket, och jag är bra på att ta folk". Han skrattade och sa "det enda jobb jag aldrig skulle kräva att nån söker är p-vakt".
Tyvärr fick jag inte jobbet. Men jag har inte gett upp, jag tror att personalomsättningen är rätt hög :)

Mindymoo2012-05-22 01:18
Antal inlägg: 1743

Jag skulle inte bli en sån som den mrperfect beskrev...

behije2012-05-22 01:20
Antal inlägg: 1

Sen när har en parkeringsvakt bett en förare att parkera fel, så att parkeringsvakten ska lappa... Det vill säga aldrig!! Alltså får man ta sina.konsekvenser.
När det gäller den bittra parkeringsvakten ni pratar om, hon kanske hade en dålig dag vilket är mänskligt, dessutom så pratar du om henne precis som om hon svor ut ditt liv...

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?