Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 233 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jarnis86 | 2012-05-20 14:39 | |
![]() | En helt underbar kväll blev det! Robben visade ytterligare en gång att hans nerver inte håller när det väl gäller. Att Bayern har snäppet högre bollinnehav är ju standard om man väger in det faktum att matchen spelades i München. Att dom sen har 20-1 i hörnor är ju skitsamma då dom inte är i närheten av att näta på nån. Mata/Drogba visade hur en hörna skall förvaltas. Defensiv och taktisk perfektion från Chelseas sida, trots att halva ordinarie backlinjen saknades. | |
| MrAtomic | 2012-05-20 15:25 | |
![]() | Jag tyckte matchen var jämn men med en klar fördel för Bayern. Då pratar jag inte om bollinnehav utan också reella chanser under ordinarie speltid. Men tyvärr var de också ganska duktiga på att bränna chanser under denna kväll även om Chelsea försvarade sig bra. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-05-20 23:31 | |
![]() | ett engelskt lag som inga engelsmän håller på (förutom faktiska chelseafans såklart). undrar vad engelska tidningar skriver :) när robben hade slagit 10 helt värdelösa hörnor, kunde inte någon annan slå dom följande? | |
| LMC79 | 2012-05-20 23:46 | |
![]() | Tyckte det var en bra match. Chelsea har verkligen varit underdogs hela turneringen, men vann ändå. Ibland blir det inte som "experterna" säger. Kul. | |
| slånbär | 2012-05-21 09:13 | |
![]() | Navelludds-"aldrig nåt tvivel om var bucklan skulle hamna" ?????Det var väl i allra högsta grad osäkert ända till sista straffen? Om det nu går så långt som till straffläggning då kanske man inte kan säga att varken det ena eller det andra laget var just överlägset utan då var dom nog mer jämnbra skulle jag vilja påstå. Men så säger ju alltid dom som håller på vinnarna. Kolla bara tjafset kring premierleague"finalen". | |