Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 473 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-23 21:43 | |
![]() | haha | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-23 21:44 | |
![]() | www.aftonbladet.se/n...50 22197.ab Skräp......men charmig | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-24 00:34 | |
![]() | åh så söt vovve | |
| Mindymoo | 2012-06-24 01:42 | |
![]() | Med en dåres envishet, som en ropandes röst i öknen, oförtröttligen upprepar jag i alla journalisthatartrådar några enkla fakta: 1: Ja, kvällstidningarna vill sälja lösnummer eftersom det är på detta sätt de säljs, de prenumereras inte. Om ingen köper läggs de ner. 2: Det är inte journalisterna som bestämmer artiklarna eller inriktningen, det gör cheferna med hjälp av marknadsanalytikerna som ägarna anställt. Ägarna vill tjäna pengar. 3: Rubriker ska locka till läsning, och de formuleras nästan aldrig av den journalist som skrivit artikeln. Detta betyder att det INTE går att uttala sig om en artikels kvalitet för att man läst rubriken eller löpsedeln. On topic: Det var väl kul att få veta att Anja ska få barn – hon är en kändis som faktiskt förtjänat sitt kändisskap genom att vara en av våra alla största idrottsstjärnor. Och du som skrev att sånt som att Anja väntar barn INTE skulle hamna på Svenskans förstasida - så fel du hade då! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-24 10:34 | |
![]() | Stort pysselspecial ,knyppla Fillippas spermie | |
| Aquila1 | 2012-06-24 11:00 | |
![]() | Mindymoo- Tack för uppsträckningen, du får oss alla att framstå som mindre bemedlade, bara stänga ner tråden då. | |
| Hellan63 | 2012-06-24 11:12 | |
![]() | Åh vad bra att ni påminde mig om Anja. Jag läser ju inga kvällstidningar och det stod inget om henne på GD:s första sida idag. Men hon har ju sitt sommarprogram i P1 kl 13.00 idag. Det ska jag inte missa. | |
| Sote | 2012-06-24 11:15 | |
![]() | Ttiittii- dina inlägg visar ju bara på att det mer är fel på ditt sätt att se media än innehållet i tidningarna. Du verkar bara själv se skräpet så det du behöver träna på är väl att sålla innehållet. Det kan finnas substans i en artikel även om rubriken är missvisande. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-06-24 11:16 | |
![]() | Hon pratade väl igår? | |
| Hellan63 | 2012-06-24 11:19 | |
![]() | Oj då det var visst David Hellenius idag. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-24 12:39 | |
![]() | jag läser inga kvällstidningar men kan inte undgå att se löpen.jag tycker kvällstidnigar är skräp och ibland förtal,och jag VET att människor inte mår bra av den uthängdhet som dom råkar ut för,och vad är det som är positivt med kvällstidningar?möjligen för vissa att slå ihjäl tiden med | |
| Schalke_04 | 2012-06-24 15:49 | |
![]() | Sote: En pappa till barnet lär finnas hur man än vänder o vrider på saken, för ännu kan vi väl inte skapa embryon/ spermier på konstgjord väg lr??? ;) | |
| Sote | 2012-06-24 16:09 | |
![]() | Schalke klart det finns en pappa rent tekniskt men om man insemineras utomlands så är det ofta anonymt. Det är stor skillnad på att ha en donator och en pappa till barnet. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-25 14:38 | |
![]() | stackars barn som har en donator till pappa det är ganska själviskt,hon har väl kunnat vänstra till ett barn innan så barnet fott en pappa | |