Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 824 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Phynx | 2012-10-18 23:34 | |
![]() | Om världen skulle bli invaderad av zombies är alla välkomna till mig. Här kan vi bygga upp vår nya sambandscentral, pussla ihop fräcka vapen och säkerligen bygga vår egen elförsörjning av alla saker som är BRA ATT HA :) | |
| seaburg | 2012-10-28 21:14 | |
![]() | Blir det fel på närbutikens frysar kan jag dra igång mina och rädda alla glassar från smältdöden,, | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-10-28 21:44 | |
![]() | Verktyg kan jag aldrig slänga, man vet aldrig när de kan komma att behövas. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-10-30 20:07 | |
![]() | Massor av krukor på vinden. Kan absolut vara bra att ha. Var dock tungt att bära i flytten. Många påsar blev det. Skämdes lite när exet fick hyra en extra släpvagn. | |
| annakarineli | 2012-10-31 22:43 | |
![]() | Skönt att höra att fler än jag har ett överskott av blomkrukor! Har också ett alldeles för stort lager av soffkuddar. En del är bara själva överdragen, menen hel del har även innerkuddar. Gissar att jag har 50-75 st. Rätt så osmakligt I-landsproblem. Måste rensa men drar mig lite för att ta itu med det. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-09 15:33 | |
![]() | 3 halvfulla kassar med obestämbara saker till div cycklar mopeder och mc, och gammla gardinuppsättnings saker som åker i väg till en loppis nu | |
| corlini | 2012-11-09 17:30 | |
![]() | av någon jävla anledning så har jag svårt för att slänga gamla barnsaker, leksaker och vissa gamla skolböcker. vill inte ha skiten och man kommer ju aldrig kolla i dem, de är bara ivägen i förrådet och ingen har någonsin varit intresserad av att öppna lådjäveln. ändå spar man, varför kan man inte slänga vissa saker? skulle min man slänga dem vilket han hotar med varje gång de står ivägen skulle jag säkert inte ens märka det för hur ofta kollar man och varför skulle man. | |
| corlini | 2012-11-09 17:31 | |
![]() | känner att jag blev riktigt upprörd, vet inte om det är på mig själv eller på onödiga tunga saker som bara är ivägen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-09 17:36 | |
![]() | säkert på saker som är i vägen. | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2012-11-26 08:04 | |
![]() | tröjor, dom kan ju vara bra att ha om man skall till stugan eller ut i naturen någon dag så kan det vara bra med en tröja som det inte är så noga med ifall något skulle hända. Det finns ett stort MEN, jag skulle idag kunna bo i skogen ett längre tag. =) | |
| KjellAnders | 2012-11-26 09:39 | |
![]() | Känner igen det med tröjor. kan vara bra att ha om man ska måla om eller liknande. Rensade bort 50 talet trasiga tröjor vid senaste flytten. Sparar annars det mesta då utrymme finns. Har kartongvis med gamla serietidningar från ungdomens år. Kanske man kan läse dem nån gång. | |
| Bim1964 | 2012-11-26 10:07 | |
![]() | Rensar hyfsat regelbundet. Vi kallar det för en 5 äss städning. Då röjer vi på vinden,tvättstugan,förråd et,garaget och hela huset. Efter en sådan röjning känns det bra. Vi skänker det som går att skänka resten återvinner vi. Nu ska jag snart köra igång med en sådan städning igen. Denna gången så åker bokhyllan ut. Är så trött på åbäket finns nästan inga böcker i den längre, har rensat ut det mesta. Lånar ju böcker på bibblan. Har en del i förrådet som ska återvinnas. | |