Spelrum
Giraffen15
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade27
Mobilspel
Pågående19 932

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Candela2012-10-20 17:08
Antal inlägg: 45

Det var en dam som promenerade fram längs trottoaren, eller...nja, snarare skakade fram, och gick skakandes fram till en erotikaffär och in genom dörren och fram till disken och sa -ha-ha-haaar ni diiiild-oooh-s?
Javisst sa expediten och radade upp ett gäng i olika färger och storlekar, -neeej, ha-haar ni inga stö-höörre?
-Kanske på lagret sa expediten och försvann en lång stund och kom tillbaka med en jättestor, och damen vart själa-glad, -jaaaa, eeen sån!
-Ja, ska ni ha den? frågade expediten, -näääh, sa damen skakandes, -hu-hu-hur stääänger man av såna??

Andyvonandie2012-10-20 17:23
Antal inlägg: 3

Varför kommer inga norrmän fram till Göteborg när de kör E6 mellan Oslo och Gbg?
Dom kommer till en skylt på hisingen där det står backa 5 km.

Candela2012-10-20 17:26

Sonen som stuckit till USA mot pappa bondens vilja kom hem på besök efter några år, han kom i slaktmånaden och såg på hur pappa slaktade grisen, -farsan, det där är alldeles för omodernt, i staterna finns det maskiner där man stoppar in ett svin och så kommer det ut korv, sade sonen överlägset.
-Jaha, vad är det med det då?, muttrade pappa, -din mor funkade precis tvärt om....

bolo2012-10-20 18:07
Antal inlägg: 1061

ha ha ha bra där

Candela2012-10-20 20:23

Olle stod och tittade på en farbror som körde en skottkärra:
-Vad har farbror i kärran?
-Det är gödsel....
-Vad ska farbror ha det till?
-Det ska jag ha på mina jordgubbar....
-Stackars farbror, jag får grädde på mina jordgubbar!

mir_anda2012-10-20 22:26
Antal inlägg: 68

Andyvonandie - hahaha - den var go !

Fesebengt22012-10-20 22:29
Antal inlägg: 1570

Den här hör inte hemma här men den är kul,,,,
Gunnar hade suttit på passet mindre än en timme när drömtjuren dök upp i gläntan och han lade an. Efter smällen var älgen plötsligt borta.
Gunnar kliar sej i huvet...
Då knackar någon på hans rygg och älgen säger med hotfull stämma:
- Nu knäpper du upp byxorna och lägger upp rumpan för nu ska jag sätta på dig, annars är du dödens...
Tio minuter senare raglar Gunnar ner till byn och kommer till slut fram till vapen butiken.
- Ge mej den värsta kulspruta ni har för nu djävlar ska det skjutas.
Dagen efter sitter han återigen på passet och det tar inte lång stund förrän tjuren visar sig i all sin prakt.
Gunnar lägger an och trycker av hela magasinet... När röken lagt sig är tjuren återigen borta. Gunnar kisar mot gläntan och fattar ingenting.
Då knackar någon på hans axel och där står han igen. Han böjer sin nacke och väser:.
- Du vet vad som gäller jägardjävel.
En smärtsam stund senare släpar sig Gunnar nerför berget igen och snart står han med darriga ben vid disken i vapenaffären..
Tidigt i gryningen nästa dag får han återigen in älgen i siktet, men nu i sitt självsökande missilgranattamefanvapen som han brassar av med ett fruktansvärt brak...
Flera minuter senare när röken börjar skingras ser gubben återigen att älgen är spårlöst borta och han börjar förstå att han har vunnit över skogens konung.
Då hör han en röst bakom ryggen:
- Du är inte här för jakten va?

hundbiten - Ej medlem längre2012-10-21 00:22
Antal inlägg: 2225

-Hur många psykologer behövs det för att byta en glödlampa?
Psykologen med det uppfluffade leverpastejsfärgade håret log uttråkat.
-En, men glödlampan måste själv vilja bli utbytt.

Fritt från Pianostämmaren.

seaburg2012-10-21 01:05
Antal inlägg: 2676

Doktorn konstaterade att patienten var HIV-positiv och ordinerade ärtsoppa, bruna bönor och Purex.
- Men hjälper det?
- Nä, men det kanske får er att förstå vad häcken skall användas till.

Candela2012-10-21 09:08

Hon: -Älskling, har du sett? Jag har köpt en ny toalettborste!
Han: -Ja, det har jag sett, men jag föredrar nog papper!

LMC792012-10-21 12:54
Antal inlägg: 213

- Ni får sluta som chaufför hos mej. Idag var det andra gången på två veckor som ni varit nära att köra ihjäl mej.
- Snälla direktören, ge mej en chans till.

Ante782012-10-21 12:58
Antal inlägg: 140

Vilka tajta byxor du har, de var inget vidare...

Candela2012-10-21 13:18

-Var det lika varmt hos er i somras som det var hos oss?
-Ja, bönderna var tvungna att ge hönsen glass så dom inte skulle lägga kokta ägg!

AndoKongo2012-10-21 13:24
Antal inlägg: 1735

Det var en gång två kaniner som var ute på skogspromenad.
Den ena hette Berätta och den andre hette Berätta igen.
En dag så skuttade Berätta iväg för att leta mat, men var kvar?

-Berätta igen?

Ok... Det var en gång två kaniner som var ute på skogspromenad.
Den ena hette Berätta och den andre hette Berätta igen.
En dag så skuttade Berätta iväg för att leta mat, men var kvar?

:)

jonisk - Ej medlem längre2012-10-21 13:34
Antal inlägg: 7985

I'm flabbergasted.

_L82012-10-21 13:53
Antal inlägg: 28

Göteborska;

- Har du hört om det senaste styckmordet i Sydafrika
- Nej?
- Jo, det var Nelson "Man dela"

_L82012-10-21 14:03
Antal inlägg: 28

- Två kondomer var på fest, vilken hade roligast?-
- Den som blev full

Candela2012-10-21 14:06

-Får man ta med hunden på flyget?

-Tyvärr, det är tax-free....

BellaHbg2012-10-21 14:27
Antal inlägg: 385

En fru var på promenad med sin nya make och de båda råkar träffa fruns fd.
X-et frågar lite retsamt kvinnans nye make... -"hur är det att ha en kvinna som redan är väl använd?"
Nya maken svarar..-

"Jodå ...första fem cm är det ganska slitet...men ju djupare man kommer desto bättre är det!"

Frasse2 - Ej medlem längre2012-10-21 14:36
Antal inlägg: 1465

En bonde beställer en högteknologisk mjölkningsmaskin och när den levereras slumpar det sig så att hans fru är bortrest.
Bonden bestämmer sig därför för att testa maskinen på sig själv först. Han för in snoppen i utrustningen och trycker på startknappen. Maskinen gör ett bra jobb och han har det minst lika trevligt som när frugan är i farten.
Men när han är färdig kan han inte ta bort maskinen. Han tittar i manualen, men utan att hitta något som kan hjälpa honom. Han trycker på varenda knapp, men det enda som händer är att maskinen skakar, klämmer och suger mer eller mindre.
Till sist bestämmer han sig för att ringa upp tillverkaren.
- Ja, hallå, jag har just köpt en mjölkningsmaskin av er. Den är jättebra, men jag undrar hur man gör för att ta av den från kornas spenar.
- Inga problem, maskinen är programmerad så att den automatiskt släpper taget när den har samlat ihop två liter mjölk!

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?