Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2012-11-25 13:47 | |
![]() | För oss som såg englandsmatchen kommer den för alltid att kallas Zlatanarena...iaf i samband med landskamper..:o) | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2012-11-25 13:52 | |
![]() | Äh, man kanske skulle ha läst trådnamnet... | |
| Miss_jk | 2012-11-25 18:00 | |
![]() | instagram.com/p/SdTTNpE_m -/ Min make hjälpte till idag. (Ok, photoshop hjälpte till, men ändå.) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-11-25 22:19 | |
![]() | Att man som Diffare kan ha mage och klaga på en annan arena är ju ganska kul, hur kul är trettio meter breda löparbanor när man kollar på fotboll? Tänk att alla arenaprojekt för fotboll runt om i världen har missat det och bygger tajta arenor där åskådaren kommer nära. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-25 22:28 | |
![]() | AIK - Arsenal var en upplevelse. Inte själva arenan, utan 30.000 människor som verkligen levde sig in i matchen. | |
| Miss_jk | 2012-11-26 05:37 | |
![]() | Har väl all rätt i världen att klaga på ungefär precis vad jag vill, vare sig det finns löparbanor på Stadion eller ej. Har dessutom aldrig påstått att löparbanor är kul. Har fortfarande inte fått något svar på vad som är så fantastiskt med råsunda. | |
| BBW | 2012-11-26 12:26 | |
![]() | Själva skicket på arenan är givetvis inte fantastiskt, men du som påstår dig vara intresserad av sport och supporterkultur (eller) borde väl kunna förstå att alla minnen, båda glada och sorgliga, bidrar till att man känner något speciellt för Råsunda. Det är väl ett ganska uppenbart svar. | |
| BBW | 2012-11-26 12:27 | |
![]() | (eller?)* | |
| Miss_jk | 2012-11-26 15:23 | |
![]() | Ja, men att säga att det är ett felaktigt beslut att riva arenan? Varför? Och förutom minnena och avsaknaden av löparbanor, vad är det som är bra med råsunda? | |
| bipacksedel - Ej medlem längre | 2012-11-26 15:37 | |
![]() | minnena finns vael kvar aeven om man river raasunda? | |
| pabster1 | 2012-11-26 15:45 | |
![]() | Jag minns en gång när IFK Göteborg gjorde 1-0 i 90:e minuten och jag och mina vänner skrek av lycka mitt bland alla sura AIK loosers.... Killen framför blev så arg så han ryckte upp sin flickvän med våld och drog iväg..... | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-11-27 01:27 | |
![]() | Men jag skiter i Råsundas som byggnad, om man läser mitt första inlägg så var det ju känslor man upplevt där som var av intresse. Även diff har ju vunnit ett och annat derby där så någon glad stund torde även du Miss_jk ha upplevt där. Fokus nu! | |
| BBW | 2012-11-27 15:43 | |
![]() | Älskar när någon ska kalla någon annan för förlorare och stavar det "looser". www.urbandictionary....er m=looser | |
| hfranke | 2012-11-27 21:21 | |
![]() | BBW lol!!! | |
| gnaget_165 - Ej medlem längre | 2013-02-20 23:58 | |
![]() | En historielös, själlös apa kan aldrig förstå varför man inte ska riva Råsunda. Men det blir nog bra med teletubbies arena tillsammans med kanylvraken. HIF/Dif | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2013-02-21 00:36 | |
![]() | Åh, Råsunda! Jag växte upp i Solna, Råsunda finns i blodet. Jag vet inte hur många gånger jag satt dödstrött på bussen på väg till skolan och hörde ur högtalarna: "Fotbollsstadion". Då visste man att det var dags att vakna till och göra sig beredd, för snart var bussen på Råsundavägen. Men jag har faktiskt aldrig varit inne på arenan. Det är ju ganska bra jobbat när man haft den i sin absoluta närhet i så många år? Apropå roliga arenanamn, då. En kompis har berättat att i Kalmar har de byggt en ny arena som heter Guldfågel(n?) Arena. Det kan man ju nästan få pippi av. :) | |
| dinodog | 2013-02-21 06:49 | |
![]() | Första och enda gången jag vart på Råsunda var på Monsters of rockgalan tror det var 1982. Stod på gräsplanen längst fram när Van Halen spelade oj vilket lyckorus :-) | |
| pabster1 | 2013-02-21 07:11 | |
![]() | Vad har AIK egentligen presterat där .... det är ju inte som så att man direkt spelat ut Barcelona!! Ullevi det är en arena det! Titta när Barca blir utspelat! www.youtube.com/watc...ou 7vHUFc7s | |