Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:01 | |
![]() | Tack, hjärtat. Det kändes väldigt konstigt att anklagas för det gentemot dig. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:09 | |
![]() | Jag ångrar bortslösade känslor. Och att jag bråkade så med min pappa under många år. Fast å andra sidan hade vi kanske inte varit så nära idag då. Svårt att veta om man verkligen ska ångra saker. Eller bara acceptera att dom gör en till den man är, hur klyschigt det än låter. | |
| BlackMirror | 2012-11-28 22:19 | |
![]() | Alla de där gångerna jag betedde mig som en tomte från helvetet. I övrigt ingenting. Eller jo. All tid som slösats bort på skräpiga tv-program. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:31 | |
![]() | det finns många barn som behöver tas om hand,jag behöver inte föda dom själv,hål och stoppa i,nja det vet jag inte,så länge barn säger att jag är den bästa mamman i värden så fyller jag en funktion för dom,och kärlek finns det ingen brist på här,sen är det flera som sagt hur illa dom haft det i sina familjehem/fosterhem både här och på andra ställen,och det har gett mig ett driv att bli bäst,alla barn har rätt till trygg kärleksfull uppväxt,alla barn ska känna att dom är en fantastisk underbar skapelse som alltid är rätt att må bäst | |
| apbur | 2012-11-28 22:36 | |
![]() | Jag har ångrat mycket i mitt liv men har redan rättat till allt så kan inte komma på någon jag inte rättat till i nuläget. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:49 | |
![]() | Titti: Man får ibland intrycket av att du är lite som Gandhi som såg alla som Guds barn och försöker vara lite överallt samtidigt; det vill säga ingen brist på kärlek men kanske insikt om att du är nog med dina egna. Disclaimer: Jag vet förstås ingenting om ditt liv och den uppfattningen grundar sig bara på den bild jag fått av dig via Betapet. | |
| nudie_branch | 2012-11-29 01:08 | |
![]() | Jag ångar att jag inte gick upp tidigt imorse för nu är jag fortfarande pigg så måste sitta o spela betapet halva natten:) Vad för mening att tänka på saker som man ångrar? Finns hur mycket som helst jag önskar jag gjort annorlunda men inget blir bättre för att jag ångrar det. Viktigaste är att man gör sitt bästa o sen blir det lite som det blir! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-29 07:46 | |
![]() | arbetslin lite rätt har du,men inte som han | |
| Metrozingo | 2012-11-29 08:22 | |
![]() | "sen är det flera som sagt hur illa dom haft det i sina familjehem/fosterhem både här och på andra ställen" Vad betyder HÄR i detta sammanhang? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-29 08:28 | |
![]() | det är det som måste rättas till | |
| Metrozingo | 2012-11-29 08:57 | |
![]() | Ja, men var är HÄR? | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-29 09:04 | |
![]() | i sverige, jämfört med kanske till exempel rumänska barnhemsminnen återgivna av idag vuxna människor? bara en gissning, of course. Jag gillar att gissa saker. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-29 09:05 | |
![]() | eller om man har fadderbarn så att man får insyn på det sättet kanske. | |
| Metrozingo | 2012-11-29 09:07 | |
![]() | Eller om här rentav är hennes eget hem? | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-29 09:13 | |
![]() | haha ja det är ju en gissning det med! Dock inte lika trolig kanske. | |
| Hillegnu | 2012-12-01 23:52 | |
![]() | Att jag inte skrev den där förbannade uppsatsen 2008 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-02 00:06 | |
![]() | i sverige | |
| pes2012 | 2012-12-03 01:12 | |
![]() | Finns väl mycket att ångra men det jag skulle viljat ändra på är att jag skulle varit tuffare när jag var yngre, inte låtit mig bli utnyttjad, lurad, sårad, trampad på så mycket som jag blev (ja, inte alls helst..) utan varit viljestarkare och gått min egen väg och inte varit så lättlurad och lättövertalad. Men har försökt reparera det i senare tid iaf. Men hade besparat mig mycket lidande om jag hade kunnat ändra de grejerna. | |
| Drakena | 2012-12-03 17:19 | |
![]() | Att jag inte gjorde klart gymnasiet utan istället fick plugga igen allt på komvux istället =/ Dock blev det desto roligare och mycket lättare med lite livserfarenhet i bagaget och trots allt så är jag glad att den möjligheten finns. | |