Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 890 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mindymoo | 2012-12-07 02:57 | |
![]() | Pissljud: skitmusik ur folks läckande hörlurar och från bilanläggningar, högtalare som pumpar ut reklamradio utanför butiker, klubbar och krogar som förpestar stadsmiljön med basdunk som stör grannar - och alla runtom. Det gör mig galen! | |
| bujum | 2012-12-07 11:28 | |
![]() | De helvetes korgarna i frysen som vägrar att hänga som de ska. Hjälp!!!! Ge mig tips om hur jag ska göra! | |
| brava | 2012-12-07 16:37 | |
![]() | frosta av frysen? rationalisera bort korgar luckor och annat tjafs som bara tar onödig plats i frysen | |
| bujum | 2012-12-07 16:49 | |
![]() | hör du du. Frysen är ca tre veckor gammal och den behöver inte frostas av. Det är en box och inget skåp och korgarna behövs. Själv skulle jag väl föredragit ett skåp. men min man köpte den här och jag vill inte klaga på det han gör. För övrigt så har jag inget onödigt tjafs i den | |
| brava | 2012-12-07 17:41 | |
![]() | upps ville bara hjälpa till | |
| meimse | 2012-12-07 18:08 | |
![]() | Rotavdrag för läxhjälp, när det finns barn som inte har vinterkläder!(lyssnade nyss på P1 om barnfattigdom) Jävla förbannade alliansskitregering. Ett Sketsamhälle skapar dom, där klyftorna mellan rika och fattiga hela tiden ökar. Och, jag ger mig fan på att extremhögern sitter och gapskrattar och tackar för medias focus på SD och dess enfaldiga tro att eländet beror på invandringen. | |
| bujum | 2012-12-07 19:50 | |
![]() | Sorry brava det var inte meningen att vara otrevlig, men det är alltså KONSTRUKTIONEN av de där helvetes korgarna som ger mig galllfeber. Inte du! | |