Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
M Eggimann | 2013-01-02 21:15 | |
![]() | Töja ut diverse saker och ting är för stamfolk. Tatueringar har ju alla så får väl gå men stör mig på när folk har sitt eget namn på sig. Stör mig även på stjärnor, spindelnät på armbågen och sådana modegrejer Desto mer unika människor vill vara, desto mera lika blir folk | |
Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-02 23:48 | |
![]() | Kanske det blir en riktigt het trend in i framtiden att vara nude /naturell med vare vare sig tatueringar, piercingar,smink etc..Folk som spanar in naturella och förundras över den totala frånvaron av kroppsbilder, färg och klet... Jag tycker själv det är finast.kvinnokroppen är vacker och huden skimrar precis perfekt med sin egen glöd.Tänk vadhistorien har avbildat och målat tex nakna kvinnokroppar genom tiderna! | |
hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-02 23:57 | |
![]() | Ja, tänk Rubens fläskfior med kladdiga tatueringar eller en inopererad mouche i silver. | |
mrperfect | 2013-01-03 00:01 | |
![]() | nä jag tycker inte | |
JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-01-03 00:02 | |
![]() | Jag tror som Senta, att osmyckade kroppar kommer bli en stor grej senare. Har själv haft två piercingar och några hål i öronen men allt är bortplockat och hopvuxet sen länge nu. Sen är jag faktiskt lite stolt över att inte ha några tatueringar, jag har inte en enda tatuerad bekant som inte har en tatuering dom ångrar. Och yes, jag föredrar en otatuerad kvinnokropp. Men jag skulle inte tacka nej till en tatuerad. Sanningen att säga så är det nog ganska få kvinnokroppar som skulle få ett nej just nu. | |
Skitkärring | 2013-01-03 00:06 | |
![]() | Au Naturelle ska det vara. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-03 00:22 | |
![]() | slånbär krigsmålning?att sminka utan att det syns är en konst som inte många klarar,att lägga makeupp är inte att göra krigsmålning,utan att göra det bra bättre,om du nu inte kan det utan att göra krigsmålning,så låt bli för gudskull | |
skrutta00 | 2013-01-03 00:29 | |
![]() | Tycker visssa tatueringa på "rätt" ställe kan framhäva kroppsdelen snyggt,inte helgaddad överallt men absolut inga problem med tattos vare sig på kvinnor eller män. Själv är jag veldigt stolt över min katt på höftbenet;) | |
hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-03 00:30 | |
![]() | lol För många år sen hade en kvinna tatuerat en söt liten fjäril i ovankanten av bröstet. Efter tre amningar såg den ut som en handikappad tusenfoting. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-03 00:32 | |
![]() | en vän som var tjock gaddade sina 3 barns baby huvuden på ryggen,sen gick hon ner i vikt,nu ser dom ut som 3 90-åringar | |
Ekoloud - Ej medlem längre | 2013-01-03 00:53 | |
![]() | fult | |
Skitkärring | 2013-01-03 01:00 | |
![]() | Man kan ju tatuera in ett w på vardera skinkan, och så får du ett wow! | |
Rödetott | 2013-01-03 01:08 | |
![]() | Tycker det är fint i lagom mängd. Har själv två tatueringar,en som jag är nöjd med och en som blivit en utsmetad bläckplump (inte så nöjd med längre) och piercad navel. | |
SirMattBusby | 2013-01-03 06:00 | |
![]() | Galet snyggt med gaddade flickor... Mmmm:-) | |
Gautama | 2013-01-03 06:10 | |
![]() | Svårt att svara ett klart Ja eller Nej på det..., allt är individuellt. En del passar utmärkt i tatueringar, en del inte. Själv har jag bara en liten på ankeln, och funderar emellanåt på en till men har inte bestämt mig än. Men jag skulle inte komma på tanken att välja bort eller döma ut en person efter om de har tatueringar eller inte. | |
Maja G | 2013-01-03 06:49 | |
![]() | tycker också det är snyggt både på män och kvinnor, men det måste vara bra gjorda tatueringar. Jag har en vid höger ankel, och skulle nog kunna tänka mig någon mer i framtiden. Jag målar mig inte heller så mycket. Lite mascara, men jag kan gå ut utan.. Tycker det är mer patetiskt att sätta på sig en mask varje morgon än att ha tatueringar ( som oftast ligger mycket tanke bakom. Inte alltid..) | |
Bitte - Administratör | 2013-01-03 06:53 | |
![]() | En snygg personlig tatuering på rätt ställe är snyggt både på kvinnor och män, har i dag 3 och ska boka tid för min 4 . För mig är det ett smycke på min kropp . Bitte | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-01-03 06:54 | |
![]() | Hmm, Jag undrar om en fördomsfri person i dagens samhälle som är så genomsyrat av politisk korrekthet ändå inte skulle ha lite betänksamheter i följande fiktiva scenario. Person A träffar Person B på T e X ett café småpratar och blir bekanta. Efter ett par möten , bestäms ett Badhus som nästa träff. Person A kommer ut till Poolen , Person B är redan där En av dem har en ryggtvla täckt av en Svastika.... sug på den | |
jamendååå | 2013-01-03 08:24 | |
![]() | Öhh, är det någon skillnad, alltså en tatuerad kvinna eller man? Handlar detta inte som vanligt bara om tankevanemönster om skönhet, manligt/kvinnligt? | |
jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-03 08:44 | |
![]() | Tycker det kan vara mycket snyggt med tatueringar, har dock ingen själv. Och sidospåret om smink: är det lika patetiskt att dra en borste genom håret innan man går utanför dörren som att inte vilja gå ut helt osminkad? Jag har inget problem med att visa mig osminkad, men att det skulle vara patetiskt att vilja visa sitt bästa jag när man lägger fem minuter på att slänga på sig ett ansikte faller ju om man bryr sig om kalufsen eller vad man har på sig när man kliver utanför hemmet. | |