Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alfadiva | 2013-01-16 00:43 | |
![]() | Dessutom kan man kanske tänka sig att den hegemoniska bilden av femininitet samt kvinnliga kontra manliga skönhetsideal, har lett till att kvinnor med "o-atletiska" kroppstyper i större omfattning fört sina gener vidare ;) och lagt den gentiska grunden för kommande generationer. En breaxlad, storväxt och muskulös kvinna har, vad jag vet, aldrig varit idaelet, inte i västvärlden iaf... En kroppstyp som däremot är högst önskvärd hos män... och har så varit i generation efter genration... och späda och bräckliga kvinnor blir sällan bra atleter. | |
| Maradona1986 | 2013-01-16 00:50 | |
![]() | Alfadiva: jag har inte hållit med om dina tidigare inlägg, men här kan du möjligen ha en poäng. Om mänskligheten hade valt att avla fram muskulösa kvinnor så kanske damrekordet i kula hade varit lite bättre. Om vi nu anser det vara viktigt. Sedan får jag erkänna att mina kunskaper inom genetiken är begränsade. Om vi nu hävdar att muskulösa män och späda kvinnor är idealet, innebär det då att männens muskulösa kroppsbyggnad endast ärvs vidare till sönerna, men inte till döttrarna? Jag har inte en aning, men jag anar att även detta argumentet bara är trams. | |
| alfadiva | 2013-01-16 00:55 | |
![]() | Vem får ligga? | |
| alfadiva | 2013-01-16 01:14 | |
![]() | Trams? | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-01-16 21:13 | |
![]() | PR trick tjejer har inte en chans mot killar inom idrott m.m men häst sport funkar ju,eller mike tyson vs tjej man skrattar dum tråd !!!!!! | |