Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 90 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2013-02-10 16:22 | |
![]() | Det tråkiga är att en rik kändis aldrig kan göra en god gärning utan att bli ifrågasatt. Gör han det för att han tjänar mer på goodwillen som kommer av det? Gör han det för att slippa skatten? Gör han det för att han får in pengar från något annat ställe pga det? För en ren och skär god gärning kan det inte vara. I alla fall inte som om en fattig okänd människa skänkt pengar, eller hur!? | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-02-10 17:29 | |
![]() | Lite lustigt att Chris Härenstam satt i TV och menade att Beckham fortfarande har mycket kvar att ge på fotbollsplanen. | |
| Guldplate | 2013-02-10 19:34 | |
![]() | Jag tror Beckham har kvar att ge. Bara för att han inte spelat i Europa på ett tag betyder inte att han blivit dålig. Visst lite långsammare med åldern men han kan kompensera upp det med mycket annat. Passar kan han säkerligen fortfarande slå. Kan man leverea bra bollar med Zlatan på topp så är det farligt! | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-02-10 19:42 | |
![]() | En fotbollsspelare som snart fyller 38 kan omöjligt hävda sig i dagens toppfotboll. Visst, han kan göra ett och annat inhopp. Slå några spektakulära frisparkar och kanske rentav göra något mål. Värvningen har ju dock mycket litet med hans kvaliteter som fotbollsspelare att göra. | |
| Guldplate | 2013-02-10 20:06 | |
![]() | Daniel Alfredsson hävdade sig bra in i det sista i en så fysisk sport som ishockey och i värdens bästa liga och han var 40 när han slutade! Varför skulle inte en 38åring klara att göra det samma inom fotbollen? | |
| Guldplate | 2013-02-10 20:11 | |
![]() | Kom att tänka på Roger Milla, om du minns honom. Spelade VM för Kamerun och blev uttaget i världslaget vid en ålder av just 38 år! Gjorde förövrigt mål i nästa VM och då som 42åring. Det finns dom som håller och gör bra ifrån sig trots att dom är äldre än motståndarna. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-02-10 20:12 | |
![]() | Det är en väldig skillnad mellan ishockey och fotboll. Lär väl gå ca 10000 fotbollsspelare på en hockeyspelare, minst. Ishockey är en mycket liten sport globalt sett. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-02-10 20:14 | |
![]() | Jo, jag minns Milla. Han var härlig men tyvärr åldersmässigt i en absolut minoritet. | |
| Guldplate | 2013-02-10 20:22 | |
![]() | Hockey är mer fysisk än fotboll så det kan nog ändå jämföras och även om Milla var en absolut minoritet så bevisar han att det fortfarande är möjligt att spela på absolut toppnivå när man är runt 40. | |
| pabster1 | 2013-02-10 20:35 | |
![]() | Gnagelram läs Kotler principles of marketing A- kurs..... För övrigt tror jag Beckis kan slå bra frisparkar och slå fantastiska passningar men 95% är han köpt för att ge mer glimmer åt klubben. Han är ett vandrande varumärke. Efter 35års åldergår vi in i medelålderns mörker. (mitt nya favorituttryck snott av jaapmeister.) | |
| Piece de Res - Ej medlem längre | 2013-02-10 20:40 | |
![]() | Har Daniel Alfredsson slutat? | |
| Björn K-hamn | 2013-02-10 21:07 | |
![]() | Nej, guldplate kanske inte tycker att han hävdar sig längre, han gjorde inga poäng igår (inte Emil Karlsson heller iofs). | |
| Piece de Res - Ej medlem längre | 2013-02-10 21:09 | |
![]() | Vem är Emil Karlsson? | |
| Piece de Res - Ej medlem längre | 2013-02-10 21:10 | |
![]() | Ni får ursäkta att jag är så frågvis. Jag kan ingenting om det där bandy eller vad det heter. | |
| Björn K-hamn | 2013-02-10 21:15 | |
![]() | Sorry Erik Karlsson, han som tagit över efter Lidström som bäste back i NHL. Alfredsson är fortfarande kapten i Ottawa. | |
| Guldplate | 2013-02-10 23:42 | |
![]() | Jag tänkte på Lidström men blandade ihop namnen. I vilket fall som helst så kan man inte säga att det är en omöjlighet att säga att en 38åring, som Beckham, omöjligt kan klara sig på absoluta toppnivån inom fotbollen. Ishockeyn må vara en mindre sport men den är mer fysisk och där finns folk över 40 som är på allra högsta nivå. Det finns ett antal äldre spelare inom toppfotbollen som klarat sig bra (Roger Milla är bara ett exempel) Sen kan man även ta in att det är den franska fotbollen vi pratar om. Det är inte Europas bästa liga. Det är väl mest PSG som sticker ut när det gäller stjärnspelare. Så Beckham kan överraska när det gäller prestationerna på planen. | |
| Piece de Res - Ej medlem längre | 2013-02-11 01:15 | |
![]() | God fysik och motivation kan hålla dig kvar på toppen länge. Ryan Giggs är väl ett par år äldre och levererar fortfarande. | |
| pabster1 | 2013-02-11 10:28 | |
![]() | www.di.se/#!/artikla...l- klubben/ Mer info om gratis jobbandet......tdligen skatteplanering också samt boende + säkerhet betalt av klubben för en hiskelig summa. Vi får ju se vad Jörgen Brink presterar i vasaloppet i år han är också äldre än Beckham. | |
| Bohedarn | 2013-02-11 19:51 | |
![]() | Alex Furgerson (som inte håller på med nåt trams) kickade iväg Beckham för många år sedan. Men har PSG råd med att hålla sig med en medelålders som lunkar omkring och slår bra inlägg och frisparkar ? Jag tror inte det. Inhopp på en kvart för att hålla buissnien igång. I dagens toppfotboll är farten o tempot för högt för honom. | |
| gedaj | 2013-02-11 20:09 | |
![]() | Franska ligan är ingen höjdare, jag menar Joe Cole glänste ju där förra säsongen... Beckham är en trevlig prick, lite dumsnäll. För hans fotbollskarriärs skull var det synd att han förälskade sig i Victoria. Han kunde blivit en United-legend. | |