Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| onlaaajn | 2013-02-07 17:03 | |
![]() | Xin Chao: Tack snälla du för din kommentar. Jag blir så förbannad över att folk måste komma med sandlådekommentarer. Har man inget vettigt att skriva kan man väl bara strunta i det!! Exakt så är min tanke och för att få sälja sen på tex Tradera krävs att den är äkta... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-07 20:51 | |
![]() | det mesta på tradera är oäkta men saluförs som äkta.men ska du sälja den så ta bra foton så kan köparen själv göra sig en uppfattning,på min L V väska så är det en stämpel utan färg typ stansad i lädret på en av facken i väskan,det är en skinflärp som går ner i en båge 0ch på den står det LOUIS VUITTON PARIS på dragkedjan står LV det är klass på dragkedjorna skinnet på insidan är tunt och fint det lädret spm är brunt med det klassiska bruna LV mönstret är i plast på kopiorna luktar man på det bruna och det luktar badboll är den oäkta,har du ingen bild? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 20:52 | |
![]() | Ja, skicka gärna en bild, som sagt. | |
| ohemulen - Ej medlem längre | 2013-02-07 20:55 | |
![]() | Ehm, så gott som allt på Tradera är äkta, ttiittii. Eller menade du specifikt märkesväskor? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-07 20:58 | |
![]() | kolla då på chanell plånböcker dåm är så oäkta som det går att bli,det mästa på tradera är kopior | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 20:59 | |
![]() | Nja. Men bland märkesväskor & plånböcker är det övervägande kopior. | |
| ohemulen - Ej medlem längre | 2013-02-07 21:00 | |
![]() | Men ttiittii, det mesta som säljs på Tradera är inte plånböcker och handväskor. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-07 21:28 | |
![]() | trodde vi talade handväskor nu, kollade nyss på tradenra och dom kunde inte leverera sina chanell plånböcker nu pga det Kinesiska nyåret så leveransen där i från skulle ta längre en 3 veckor lol | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-07 21:30 | |
![]() | ohemulen vad skriver du?? så gått som allt på tradera är äkta eller menar du specifikt märkesprylar haha du är rolig du | |
| Felici | 2013-02-07 21:48 | |
![]() | Märkesgrejor????!!! Verkligen ett bedrövligt ämne! | |
| Rapé1 | 2013-02-07 22:47 | |
![]() | Ääähhh, märkesgrejer är fina grejer det :-) | |
| onlaaajn | 2013-02-07 22:57 | |
![]() | Jag la upp väskan på Tradera men den togs bort för den ansågs som oäkta! Jag ringde och pratade med kundtjänst som sa att INGA kopier accepteras under några omständigheter - Även om du skriver att den är falsk får den inte säljas där!!! Det var vad jag fick förklarat för mig.... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 23:00 | |
![]() | Ja, och så är det ju. Det får man inte. man får aldrig sälja en piratkopia. Men tradera hinner ju knappast kolla igenom alla annonser, så troligtvis har någon tipsat att din är fake. | |