Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 614 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magnusito | 2013-05-14 23:08 | |
![]() | Skit förutom Petra som var bländande! | |
| JarOfHearts - Ej medlem längre | 2013-05-14 23:39 | |
![]() | Magnus Carlsson har redan hunnit spela in en cover på Vitrysslands bidrag. www.youtube.com/watc...P2 6inz1V1E | |
| lillamy75 | 2013-05-15 00:55 | |
![]() | jag tyckte belarus bidrag lät precis som nannes jag måste kyssa dig,,, | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 11:30 | |
![]() | Hur jag än försöker så kan jag inte med Danmarks låt. Den är "för mycket" helt enkelt. Jag är glad över att Nederländerna gick vidare. Införprogrammet med Gina var inget vidare, hafsigt. Och hur kunde dom låta Linda Martin mörda Euphoria, så uselt. Bästa inslaget i semifinalen var annars Lynda Woodruff. :) | |
| siwu | 2013-05-15 11:40 | |
![]() | Undrade också vad Linda Martin sysslade med. | |
| hallbacka | 2013-05-15 12:38 | |
![]() | Linda Martin - ja, det lät som en mardröm. Men annars var det en bra öppning av ESC. Ukrainas framförande var bäst, men Ryssland har väl den bästa låten? Synd att hon såg så osäker ut.... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 12:46 | |
![]() | Jag tyckte att Petra Mede gjorde jobbet bra, vissa skämt borde strukits som t.ex. "The girl with the butterfly tattoo", pinsamt dåligt. Edward af Sillén ironiserade och sa "Vilken skrattfest" när programledarna skulle vara roliga i Baku, men inte var tattoo-skämtet roligt inte! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 12:49 | |
![]() | Öppningen ja, fint nummer och Loreen var fantastisk. | |
| M Eggimann | 2013-05-15 14:42 | |
![]() | Petra Mede var usel som vanligt med överartikulerande dövengelska och hennes ironiska tal och rötna skämt. Låtarna var mycket gäsp gäsp för min sida för att sätta sig i mitt huvud. Under Danmarks bidrag så gjorde Danmark 2-1 mot Sverige också. HOPP SWISS. TAKASA - YOU & ME. Hoppas såklart på Schweiz i semi 2 | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 14:48 | |
![]() | Ja, nu var det väl ändå inte Petra som stod för manuset... Hellre lite överartikulerat och bestämd framtoning än tafatt och ursäktande mjäkigt. | |
| M Eggimann | 2013-05-15 14:52 | |
![]() | Nä Edward Af Sillén och någon till som stod bakom det men ändå. Sverige ber om ursäkt som vanligt för något dom har gjort. Trist att allt ska vara så stelt och inövat i minsta detalj utan någon spontanitet så blir det trist oc hstelt | |
| Zefyrinus | 2013-05-15 17:22 | |
![]() | Jag är rätt nöjd med vilka som gick vidare, fast jag hade velat se Slovenien eller Montenegro istället för Vitryssland. | |
| Sote | 2013-05-15 21:05 | |
![]() | Håller verkligen med eggiman angående Medes insats. En så överperfekt Engelska blir bara outhärdlig att lyssna på. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 21:26 | |
![]() | Jomenvisst, och vissa hittar nog alltid något att klaga över... Nog föredrar jag det mer "perfekta", välartikulerade uttalet framför detta: www.youtube.com/watc...Uj XZedf0es | |
| hallbacka | 2013-05-15 22:02 | |
![]() | Tacka veta jag Kattis Ahlström och Anders Lundin. MYCKET proffsigare! Men annars var det en bra show, vilket är kul för mig, för imorgon ska jag dit och på fredag ska jag se juryfinalen :) | |
| Sote | 2013-05-15 22:21 | |
![]() | 1257 osv- klart att det kommer klagas över både det ena och det andra även i årets festival. Det hör väl till. Det är ju trots allt inte direkt en tillställning som står för högsta musikaliska och estetiska klass. En del deltagare kan ju knappt hålla tonen, en del är stela som skyltdockor och kläder och attiraljer såsom diverse märkliga människor och prylar är ju ien klass för sig. Sen finns det mycket bra och många duktiga människor också. Men vill du bara läsa hyllningar då får du nog gå till nåtannat forum för här är det faktiskt tillåtet med både bu och bä. | |
| Triss - Ej medlem längre | 2013-05-15 22:23 | |
![]() | Om man inte gjorde ett spektakel av det skulle det bara bli pannkaka. Det är ju inte direkt musiken som imponerar. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 22:37 | |
![]() | Sot o.s.v. ;) Visst ska man tycka till både upp och ned, hit och dit! Jag har själv lite svårt för Petra Mede och hyllar inte henne på något sätt, däremot kan jag tycka att hon gjorde ett helt okej jobb och att en del ger henne oförtjänt mycket skit. Då får man tåla lite mothugg, och tål man inte att folk tycker annorlunda än en själv så kan man också gå till något annat forum... Och ESC är i en helt egen liga, det är därför så många gillar det! :) | |
| hallbacka | 2013-05-16 08:55 | |
![]() | Världens största musiktävling är det i alla fall. Och med artister man aldrig annars skulle höra från 39 olika länder. Med tanke på hur mycket skit som produceras på annat håll, så är nog ESC på genomsnittsnivå vad gäller kvalitet. En hel del bra och några bottennapp som vanligt. Vill poängtera att jag inte är okritisk: Litauens och Rumäniens låtar är bland de sämsta jag har hört. | |
| JarOfHearts - Ej medlem längre | 2013-05-16 21:18 | |
![]() | Makedoniens låt har ju det mesta - utom en melodi. | |