Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| I love Jesus | 2013-05-21 12:21 | |
![]() | www.cbn.com/radio/ www.ksbj.org/ tunein.com/radio/Urb...1- S105742/ www.radio10.se/ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 12:21 | |
![]() | Helge fosmo kan knappast vara kristen,eftersom dom kristna har fått budorden som kärleksgåva från Gud.och han går en annan väg en den som Jesus lärt oss.Ingen har någonsin varken sett eller hört Gud och därför är det helt omöjligt att Gud sagt att hon ska gifta sig med honom,det är psykos eller annan diagnos.Kristna människor är inte som Helge Fossmo Presis som alla icke kristna inte är som tx Jackie Arklöv. | |
| I love Jesus | 2013-05-21 12:27 | |
![]() | tunein.com/radio/Urb...1- s105742/ | |
| I love Jesus | 2013-05-21 12:29 | |
![]() | <3 <3 <3 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 12:34 | |
![]() | Lockomondo,jag tänker inte jämföra dig med idioter som inte är kristna,så varför ska du jämföra en ensam galning med oss kristna ?Helge är inte kristen någonstans han är sjuk riktigt sjuk,med ett sjukligt betende | |
| omeganoll | 2013-05-21 13:25 | |
![]() | Hallå, av allt att döma kommer ALLA människor till himlen till SLUT - men tills dess är det mycket som ska hända. Det finns anledning att varna för att leka med människors känslor, ta lätt på etiska grundförutsättningar m.m. Gud är en rättvis domare! Men, till slut blir Han ALLT i ALLA! | |
| Claysune | 2013-05-21 14:42 | |
![]() | Tack för alla inlägg i denna debatt om vägen sanningen och livet. Flera har skrivit om att de har läst Bibeln, någon undrade om det inte kunde vara den ohelige anden som har skrivit den. I Mt.12:22-28 säger Jesus att om Satan driver ut Satan har han kommit i strid med sig själv. Även om du är negativ till frälsningen så älskar Gud dig och vill ge dig erbjudandet om syndernas förlåtelse. Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att var och en som tror på honom inte skall gå förlorad utan ha evigt liv. Det är därför som jag skriver om vägen sanningen och livet. GOD BLESS YOU!!!! | |
| limpan__2 | 2013-05-21 15:12 | |
![]() | Ni som tvivlar på att det finns en gud har kanske bara inte upptäckt den rätta kyrkan: www.venganza.org/ | |
| I love Jesus | 2013-05-21 15:16 | |
![]() | Claysune,såg i din profil att du gillar country,här är en länk till country. www.cbn.com/radio/co...la yer.aspx Gud välsigne Dig! frid! *Jesus lever* | |
| Sote | 2013-05-21 15:48 | |
![]() | Hua-jag får liksom såna otäcka fanatikervibbar när jag läser den här tråden.jag förstår liksom inte varför det alltid ska överdrivas så vansinnigt när det talas om gud och religion. Undrar vad folk hade tyckt om en muslim hade skrivit motsvarande inlägg i en tråd angående sin religiösa övertygelse. Då hade nog en och annan ganska omgående börjat prata om fanatism. Ser liksom ingen skillnad på den ena eller andra religionen när det kommer till djupt troende människor som dessutom så fort tillfälle ges absolut måste basunera ut med stora bokstäver hur fantastisk deras gud är. Blir liksom Jehovas vittnen ganska snart.......Alla får väl bli lyckliga på sitt sätt men varför måste man nödvändigtvis försöka frälsa alla andra? | |
| Pillan700 - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:14 | |
![]() | Amen till att Jesus är vägen, sanningen och livet! Om man är nyfiken och verkligen vill veta om Gud och Jesus finns, så bulta på dörren, så kommer han att öppna, om du menar allvar. Du märker direkt om du får svar! Väldigt spännande är det! Guds välsigne er. | |
| överqvist | 2013-05-21 16:21 | |
![]() | Hjärntvättade fanatiker som i egoismens anda kallar sig troende, inte utan att man känner en sorgsamhet över dessa och mänskligheten. | |
| Pillan700 - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:28 | |
![]() | Jag tycker det är synd om alla som inte har hittat Gud/Jesus :( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:32 | |
![]() | Och vi som inte har hittat honom (jag gjorde t om ett ärligt försök) betackar oss för att bli syndomtyckta. Vi klarar oss alldeles utmärkt utan missriktad sympati. Jag förstår inte den inställningen, hade det känts fint om någon med en annan tro (en satanist, kanske?) hade tyckt synd om dig tillbaka? | |
| Pillan700 - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:32 | |
![]() | HERREN är nära alla som åkallar honom, alla dem som åkallar honom i sanning. Han gör vad de gudfruktiga begär, han hör deras rop och frälser dem. Psaltaren 145:18-19 | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:33 | |
![]() | Var det ett svar på min fråga? | |
| Pillan700 - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:37 | |
![]() | Överqvist uttryckte att han kände sorgsamhet (tyckte synd om) över alla "fanatiker". Då svarade jag med att säga detsamma tillbaka. För enligt mig är det sorgsamt när man inte hittat Gud. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:39 | |
![]() | Jag tycker synd om alla er som förlitar er på något som inte finns. | |
| Pillan700 - Ej medlem längre | 2013-05-21 16:41 | |
![]() | nulltj, finns inte för dig menar du väl att du anser. För, för mig är Jesus i allra högsta grad levande IDAG i mitt liv. | |
| Claysune | 2013-05-21 16:41 | |
![]() | Till Sote: Du behöver inte tro om du inte vill. men det kommer en dag då vi alla skall stå inför Gud och svara på frågan vad jag gjorde med erbjudandet om Jesus som är världens frälsare. Jesus sa: Mt.28:18-20. Jag har fått all makt i himmelen och på jorden. Gå därför ut och gör alla folk till lärjungar---- och se jag är med er alla dagar intill tidens slut. Gud ger ett erbjudande, jag säger ja tack eller nej tack till erbjudandet...May God Bless You!!! | |