Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vitapollo | 2013-07-14 12:57 | |
![]() | Jag är nog mer intresserad av att veta hur det gick för monketface än att fundera över hunden. Hur gick det med armen? | |
| nektergal | 2013-07-14 15:26 | |
![]() | Min mormors granne blev vräkt pga att han bankade upp i taket när tanten rörde sig i lägenheten. Normalt väsen (att gå på golvet) är naturligt och något man ska tåla i flerfamiljshus. Det slutade iaf med att tanten har rätt att röra sig men grannen hade inte rätt att banka upp och störa! Så HAN blev vräkt! Trodde inte man klagade på att grannarna hade kaffekvarnen på under kvällstid när man bor i hus... Har båda öppet fönster då? Min granne klagade när min 7månaders lärde sig att krypa och påpekade att vi hade knackningsVM på golven... ;) | |
| monketface | 2013-07-14 15:50 | |
![]() | Tack vitapollo, har ont men det är uthärdligt. Har nyss bytt kompresser och det såg ganska ok ut. Största hålet, efter en hörntand, är 1 cm brett o 2 cm djupt :( | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-14 15:57 | |
![]() | Har grannar till helvete, dom festar nästan varje helger, de förstörde våra postlåda för några veckor sen, sparkade boll till våra bilen och massa annat, och vi ska flytta till huset nu om 2 månader, ska bli skönt o bli av med dem, även de andra grannar har också klagat, ändå gör hyresvärd inget åt saken! Ska bli skönt o flytta!!! | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-14 15:58 | |
![]() | Hoppas att hunden mår bra också, det är nog ägarens fel att hunden bet dig.. tråkigt att det hände :( | |
| bujum | 2013-07-14 16:01 | |
![]() | Mina grannar är blodsugande. Det vimlar av knott och mygg. Annars är det 7 km till närmaste. | |
| sus50 | 2013-07-14 16:01 | |
![]() | Min fd fick klagomål när han skruvade ihop en säng på dagtid. Dessutom blev han 9ombedd att inte spola ner blöjor i toan. Han hade vid den tidpunkten inga blöjbarn. | |
| krysopras | 2013-07-14 17:24 | |
![]() | Jag blev en gång arg på en granne som just flyttat in, jag bankade i väggen. Detta för att jag trodde att det var den andre grannen - en granne som ägnade sig åt någon slags snickeriverksamhet, i synnerhet sena kvällar, efter kl 23. Eftersom jag var trött på att höra hans jävla spikande tände jag till när den nya grannen satte upp nån tavla eller så. Över detta skäms jag. Men den värsta granne jag har haft var en som spelade technomusic dygnet runt. Det lät som ett bombardemang. Blev aldrig klok på om det var olika låtar eller samma jämt. Då och då, med slumpvisa intervall, skruvade han upp volymen skithögt i kanske tio sekunder. När Brodys irakiske förhörsledare blev torterad av CIA i Homeland kände jag igen mig. | |