Spelrum
Giraffen44
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade82
Mobilspel
Pågående19 526

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Frasse2 - Ej medlem längre2013-07-11 00:35
Antal inlägg: 1465

Om man absolut inte har nånting att göra och allt kännas trist så varför inte ta en rejäl 3 dagars bläcka ..allt känns garanterat roligare under tiden och sen behöver man flera dagar att kurera sig på , och vips så har det gått en vecka..:) Gin och tonic är gott som fan!!

snygg62013-07-11 00:36
Antal inlägg: 24

Jovisst, men jag förstår inte att så många godkänner skit som t.ex Game of Thrones som är så förnedrande och helt plötsligt så blir dom så pryda om man råkar prata om sex.

jaapmeister - Ej medlem längre2013-07-11 00:49
Antal inlägg: 2109

Men var sak har ju sin tid och plats. Jag har en polare som bara låter älskarinnan suga av honom. Han inte vill att frugan ska sagga ned ungarna med smutsiga läppar när hon kysser dem godnatt. Så. Kan vi inte ha lite separata sfärer på nätet också? Låt betapet vara oskuldsfullt.

SämstpåBeta2013-07-11 04:36
Antal inlägg: 1760

Res utomlands och upplev världen, finns inget ber berikande för själen, det ska jag göra!

Allimoni - Ej medlem längre2013-07-11 09:09
Antal inlägg: 445

Ska upp till Norrland på semester, bråka med mygg och knott ;)

Nädå, huset ska målas, gräset ska klippas, potatislandet rensas (så blir de när man bor på två orter)

Sen blir de väl lite mys vid stugan, bada sola. En tur till Frösön, Sonfjället, sen får vi se vad som händer :)

Gunilla _2013-07-15 08:54
Antal inlägg: 4425

Gör en lista på allt "som alltid behöver göras" (t ex rensa/städa garderober, kylskåp, baka, byta gardiner och annat) och beta av en syssla/dag. Inte så kul kanske, men man känner sig iaf rätt nöjd efteråt. I övrigt rekommenderar jag - läs, promenera i skogen, njut i solen och bara var.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?