Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AntidoteSt | 2013-07-24 13:51 | |
![]() | Näe det visade ju sig med besked. Ja nu ska jag ha ett uppehåll o slicka mina sår först o främst. Det värsta är att jag älskar henne mer än nånting på denna jord! Ja jag vet att jag är störd men vissa individer bara kliver in rakt i hjärtat o bosätter sig :-/ Men det är ju i alla fall fint väder :) | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 13:59 | |
![]() | Fint sagt Anti.... Har själv haft långa förhållanden, men det där du beskriver har jag inte upplevt, även fast jag har varit tokkär några ggr. Men ingen har helt fullkomligt bosatts i mitt hjärta, det skulle jag vilja uppleva, baksidan blir ju vad du upplevt, det är man ju LIVRÄDD för! Hoppas du får någon ny som lyckas nästla sig in i ditt hjärta!! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-24 14:07 | |
![]() | Känner man att man har ett behov av att leka med. andra bakom sin partners rygg,bör man nog ta sig en ordentlig funderare. Har varit med om den känslan, och gjorde därför slut med mitt ex.otrohet är ett tecken på att förhållandet inte är välmående | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:19 | |
![]() | Jisses min analys av dig Mollee var ju skrämmande träffande, den måste vi klistra in i psykotråden :-)! | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:26 | |
![]() | Jag vet inte om jag är ute på djupt vatten nu men jag tror att man kan vara kär i sin partner och vara otrogen. Finns många faktorer att ta med. Men måste ju påstå att respekt och tillit inte är några av dem. Men alkohol får en att göra idiotiska saker kanske. Trots stark kärlek kanske inte sexet funkar så bra. Barn, graviditet, efter barnafödanden, olika musiksmak (skoja ba).Tolka nu inte detta att jag slår ett slag för otrohet. Det är helt förkastligt och skall vara en vägskiljare i varje förhållanden. Men vill bara påvisa att man kan vara kär i sin partner trots snedsteg! | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-24 15:09 | |
![]() | Har ingen krav än så länge maken är trogen =). vi har varit tsm i 9 år utan problem, kan lita på varandra, han har hans frihet o jag min frihet och vi gör massa saker ihop oxå, hans hobby, min hobby, kan prata med varandra om allt, han dricker sällan går ut nästan aldrig, han är en jägare, fisknörd gubbe så jag har en perfekt, o han älskar musik - men inte jag =D .. men det fungerar bra, tycker att man ska inte kräva eller ngt, låt personen va själv.. o sexliv kan man diskutera ihop utan att skriva här :D | |
| gulle84 | 2013-07-24 21:59 | |
![]() | äääääääääääååååååååå ngn som kan få en att skratta är viktigt. ärlighet och omtänksamhet också. även att man ska vara snäll mot djur, även fast jag inte vill ha ngt själv. sedan så andra saker som är viktigt i mina ögon är att min partner ska vara vegan. och bry sig om hälsa och välmående. och att kunna hjälpa till hemma tillsammans så att kvinnan inte gör allt. | |
| gulle84 | 2013-07-24 22:00 | |
![]() | oops där från början :S | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-07-24 22:31 | |
![]() | Ärlig, ha humor, tycka om djur och natur, ödmjukhet, handlingskraftig, trogen. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-07-24 23:42 | |
![]() | Om en kvinna kan tänka sig att leva med mig så vem är jag att ställa krav? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-24 23:57 | |
![]() | Det vore trevligt med någon som på djupet såg mig och gillade det den såg, men det är nog för mycket begärt. Det händer kanske inte igen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-24 23:59 | |
![]() | självklart händer det dig sylvia,först tar han dig för skönheten sen ser han dig på insidan sen lever ni lyckliga i resten av tiden,och han kommer bära dig genom livet helt klart | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:00 | |
![]() | Så kan det nog vara, kanske ska man nöja sig med att bli tagen på allvar. Jag tror dock att det aldrig är för sent för den stora kärleken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:00 | |
![]() | Det låter ju underbart! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:02 | |
![]() | Kanske SP och söndagsman passar bra ihop? Två bittra medelålders? ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:06 | |
![]() | Jag är inte det minsta bitter men tack för omtanken. Ja, söndagsman är nog en riktig pudding men han är pedant och skulle inte stå ut med mig. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:09 | |
![]() | SP, du är säkert en underbar människa. Var inte så hård mot dig själv. Förlåt om jag skrev att du var bitter, det var bara löjligt. | |
| wildman | 2013-07-25 00:16 | |
![]() | Tja. Egentligen så är det nog bara trångsynt som går fetbort. Svartsjuk är väl inte heller någon höjdare förstås... | |
| wildman | 2013-07-25 00:18 | |
![]() | Äh sp. Jag har ju lärt mig gilla dig så det finns hopp där med ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-25 00:27 | |
![]() | :) | |