Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 17:22 | |
![]() | Och jag skulle lika mkt. såga en man som uppträder naken i t.ex.musikvideos eller framträdanden. De passar sig helt enkelt inte. Men däremot är en naken människa vacker i sitt rätta sammanhang. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 17:26 | |
![]() | Måns? ja..det har spårat ur för länge sedan vill jag säga. Men mkt. mkt. mer urspårat nu, för nu verkar snart ingen artist kunna göra en musikvideo utan att det ska ha ett sexistiskt inslag? Och då är det helt klart nåt som inte är som det ska? | |
| Lillstölla | 2013-10-08 17:27 | |
![]() | Tja, chippendales till exempel lever väl på nakenhet. Hur ofta det förekommer spelar väl mindre roll, reaktionen är fortfarande densamma. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-10-08 17:27 | |
![]() | jag har hört att det är ganska varmt i scenljuset. | |
| Måns_E | 2013-10-08 17:28 | |
![]() | Jösses alltså. Du låter ju som en frikyrkopastor från 1900-blankt. | |
| DB9 | 2013-10-08 17:29 | |
![]() | Måns! Ja eller låten jetääm eller hur fan det nu stavas. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-10-08 17:30 | |
![]() | jötääm ammår tror jag. | |
| DB9 | 2013-10-08 17:32 | |
![]() | Ha ha, det var riktigt kul :-) | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 17:34 | |
![]() | Måns? du är en mungläfsare..och det kan jag också vara..men om sanna och äkta saker om hur det faktiskt är och hur det faktiskt påverkar hela samhället i övrigt också som jag också tidigare nämnde? allt är en cirkel..och när det blir ohållbart i cirkeln..så blir det presis som ett ordspråk säger:Inget är starkare än den svagaste eller felande länken. | |
| DB9 | 2013-10-08 17:39 | |
![]() | Mungläfsare? Står det med i SAOL? Måste jag använda nån gång:-) | |
| le-lou | 2013-10-08 17:40 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Po N31wE8Jw | |
| DB9 | 2013-10-08 17:44 | |
![]() | xxxaa nånting! Du menar ingen länk är starkere än den som är starkare. Har tyckt länge att ordspråket har behövts revideras. | |
| Måns_E | 2013-10-08 17:51 | |
![]() | Jaha, jag tror att det är bättre för samhället och dess medborgare om man inte låser in dessa i moraliska värderingar som vissa i samhället tycker är bra (utefter sina egna preferenser). Jag är vare sig anhängar av frigida kristna värderingar eller bokstavstrogna muslimska värderingar (som talibanerna) i dessa frågor. Jag tror att det löser sig till det bästa om man inte ojjar sig för mycket över vad andra vill och inte vill göra. | |
| corlini | 2013-10-08 18:11 | |
![]() | har bara läst TS första, hoppar direkt hit. de flesta "stjärnor" idag har en ganska kort karriär, ser inte felet i att de försöker etablera sig och tjäna så mycket det går under den tiden. miley cyrus tror jag är ett undantag och en extrem person, hon har musiken sedan födseln och i generna, hon har sitt på det torra och behöver inte för den sakens skull. men hon verkar gilla det hon gör så varför inte? min man lägger gärna ett öga för att sedan erkänna att han känner sig jävligt gammal, poängen är att han tittade till, den som syns finns och artistens mål är uppnått. hade inte artisten ifråga sett ut, utmanat och fått blicken hade hon inte funnits i mannens medvetande mer än vagt som att - har inte billy ray en dotter som sjunger... lady gaga är ett geni, utan spektaklet utanför musiken hade hon vart en föredetting redan. vill du framträda så är det en fördel om du levererar vad publiken vill ha, enkelt. | |
| DB9 | 2013-10-08 18:22 | |
![]() | Har ni tänkt på en sak? Varför finns det nästan inga manliga artister som fjompar runt i minimala kalsingar, förutom han Fredrik Ljungberg, men han gör ju faktist reklam för underkläder och inte för musik. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-08 18:24 | |
![]() | för att det är "omanligt" säkert | |
| DB9 | 2013-10-08 18:25 | |
![]() | Om det är så, så tycker jag att det är för tidigt att införa ordet "hen" i SAOL. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-10-08 18:29 | |
![]() | kvinnor gillar säkerligen att titta på snygga, lättklädda män lika mycket som män gillar lättklädda snygga kvinnor. Men män betalar mer och är kanske aningen lättare att manipulera med sådana metoder. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-08 18:29 | |
![]() | "hen" är ju ett jätte bra pronomen annars, när könet på personen är okänt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-08 18:30 | |
![]() | Jag gillar män påklädda jag. Har aldrig varit mycket för svettiga, oljiga muskelberg som kråmar sig. Jag har alltid tänt på en individs hjärna och tycker snarare att det är avtändande med män och kvinnor som måste åma omkring | |