Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 066 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cajolina93 | 2013-10-28 08:50 | |
![]() | Jag skulle vilja ha en iPhone design med samsungs funkioner(pga samsung lätt glider ur min hand o går sönder....och är lite väl stor). I övrigt tycker jag att iPhone är en tråkig telefon. Hade jag vart 15 år yngre hade jag valt en iPhone, då var jag som mest intresserad av barnleksaker ;) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-28 08:58 | |
![]() | Gått på hela konceptet med iphone, ipad och macbook; struntar helt i vad det säger om mig annat än att jag är väldigt nöjd. Det ser bra ut, det låter inte som ett mudderverk och det har inte krånglat en millimeter sedan jag konverterade. | |
| mz_lzrd | 2013-10-28 09:06 | |
![]() | Det vore hemskt att vara mainstream. Herregud. Skulle jag vara liksom genomsnittlig, bara sådär trist helt vanlig liksom? Å nä. Jag är allt väldigt speciell jag och det yttrar sig bl a i att jag undviker mainstreamprylar. Tänker jag efter så yttrar det sig faktiskt uteslutande i att jag undviker mainstreamprylar. Jag blev trött på iphone eftersom det var ett jävla registrerande med namn och personnummer och fanskap bara man ville ladda hem en app. Har nu Xperia V eftersom den skall vara av det tåligare slaget. Jag gillar att vara utomhus även när det t ex regnar lite. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:25 | |
![]() | Null: denial! :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:32 | |
![]() | Haha, in what sense? | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:43 | |
![]() | Du sitter antagligen på ett trendigt, minimalistiskt café i detta nu och flashar diskret äpplet på din guld-5s medan du pickar lite eftertänksamt med intuos:en. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:51 | |
![]() | Haha, nä. Jobbar hemifrån en allt annat än minimalistisk lägenhet, äpplet dolt av ett rosa case och intuos:en kommer jag inte överens med. See where you're going; men tycker man att man är all that för att man har rätt telefon...inte så häftigt, nej. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:52 | |
![]() | Vad använder du för stylus förresten? Måste man lägga jättemycket för att de ska vara bra? Jag har bara en gammal noname-variant som är marginellt bättre än fingret. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-28 09:54 | |
![]() | En wacom bamboo, förutsägbart nog. | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-10-28 10:05 | |
![]() | Är man inte sugen på det bästa kan man ju köpa... Tja, samsung eller nåt ;) | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-10-28 10:19 | |
![]() | m.youtube.com/watch?...N2 WzQzxuoA | |
| mz_lzrd | 2013-10-28 10:53 | |
![]() | haha, maax. Den var bra. Att ha hällt upp flingorna innan man kollade om man hade mjölk hemma. En tragedi. Jag har en kär närstående som ska få sig den till livs ikväll =) | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-10-28 10:55 | |
![]() | Träff... Sänk... På många, mig inräknat. | |
| numsan | 2013-10-28 11:36 | |
![]() | Jag har haft iPhone i många år nu och varit supernöjd. Fick en HTC One gratis genom jobbet och försökte verkligen använda den. Tyckte den var väldigt mycket sämre. Jag hade en Samsung ett tag också (för ett par år sedan) när jag hade råkat tappa min iPhone i ett glas vin. Jag tror såhär: Om man inte har ett behov av "öppenheten" som Android erbjuder, och dessutom har vant sig vid Apples produkter (jag har även Macbook Air och iPad) så är Apples produkter väldigt bra. De är enkla att använda och igenkänningsfaktorn är hög mellan produkterna. Sen tycker jag att de är snygga också, men det är ju såklart en smakfråga. Jag har givit både HTC och Samsung varsitt försök, och för mig blir nästa telefon högst troligt en iPhone 5S. I guld. | |