Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 066

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Bob1002013-11-03 00:17
Antal inlägg: 854

Såg nyss på "Matchpoint" med Scarlett "Svensk hedersmedborgare" JohanSSon och Rhys...nånting. Handlade om ambivalens och skuld. I alla fall, i filmen dök DB9 upp i form av beteckningen på en bilmodell. Som i trådstartarens nick. Aston Martin och Mercedes nämndes i rullen också.

Det är så j-a mycket som är onaturligt. Musik? Det vet man ännu inte varför det uppstod. Restprodukt av evolutionen. Gåva av gud? Kan man se på homosexualitet på samma sätt? En musikgenre?

Nån som kommer ihåg tvillingstudierna från skolan? Tror det fanns en böggen likaväl som en Halle Berry-gen. Homosex kan således ses som naturligt, vetenskapligt belagt och moraliskt försvarbart.

Trådens existensberättigande kan härledas till känslolivets evolutionära grund och därmed människans olikhet. Imitera eller förutse. Det är därför jag tittar in här.

Har ALDRIG, AAALLLDDDRRRIIIGGG tittat på killar men när jag såg Benizio del Toro i "Traffic" kändes en liten ryckning i ... ögonvrån. Kan det ha vart en slumrande gen av något slag?

Ska tilläggas att jag är SÅ JÄVLA straight att... jag gör en lov på trottoaren när det kommer en snygg kille gående... för att liksom visa min respekt för det motsatta...nä vad säger jag??

Bob1002013-11-03 00:22
Antal inlägg: 854

Viktor Frankl (googla) är nog relevant i sammanhanget oxå.

Mouche - Administratör2013-11-03 00:26
Antal inlägg: 24193

Tråden stängs!

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?