Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| en dum en | 2013-11-04 20:30 | |
![]() | Jag har små händer med naglar som lätt går sönder och delar sig. väl synliga ådror som bullar upp, mitt äldsta barnbarn brukar sitta och trycka på ådrorna. sen är min vänstra tumled utbuktande, kan bero på att jag sög på tummen som liten;) | |
| DB9 | 2013-11-04 20:32 | |
![]() | Mina händer trivs jag med trots att mitt högra pekfinger är lite nerslitet p g a att jag petar näsan så mycket. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-11-04 20:34 | |
![]() | Bästa tråden ever! Jag tycker mycket om mina händer, de är späda och nagelbitna och på sina håll lite vinda som på ett barn. Samtidigt är de väldigt kompetenta, de vet hur man tar i när det behövs och de vet hur man berör. Mina handflator är mjuka trots att jag diskat för hand i hela mitt liv. Mina händer är som lyckligast när de vidrör småbarnshud eller en mans kantiga, skäggiga ansikte. | |
| DB9 | 2013-11-04 20:35 | |
![]() | Nattranf! Kan du visa mig vägen till din källare för jag tycker att hjärnan är det coolaste av alla fysiska organ. | |
| SkySpy_ | 2013-11-04 20:53 | |
![]() | Mina händer är okej. Stora och grova. En hel del ärr. Slitna och för det mesta något sår som håller på att läka ihop. Men dom synkar bra och gör det jag vill de ska göra. | |
| Ponny95 | 2013-11-04 20:58 | |
![]() | Åh, favorit-tråden! Händer är nämnligen det jag dras till hos killar, när andra kommenterar fina ögon och snygg kropp så tittar jag mest på händerna. De ska vara rätt så stora, kraftiga (men inte "tjocka"), med långa fingrar. Riktiga arbetarhänder, gärna lite skitiga. Fast det bör finnas en balansgång, dom ska inte för stora utan lagom. Ah, mina händer då. Tror att min "hand fetisch" (om man får överdriva litet) beror på att jag gillar mina egna händer mycket. Jag har långa och smala fingrar, mina naglar är precis så som jag vill ha dom (med undantag för vänster pekfinger). Annars har jag ibland lite samma problem som författaren till denna tråd, mina ådror syns lite väl mycket. Men hellre det än att mina händer är små och knubbiga. : ) | |
| pepscake | 2013-11-04 21:15 | |
![]() | Synliga ådror är ju rather attraktivt, kan jag tycka. Mina händer är nog... precis vanliga. Jag har väldigt långa fingrar och långa handflator (är lång i övrigt också - spelar det in, tro?), långa naglar. Pysslar mycket med att fixa naglarna så de är liksom alltid välskötta och fina. Använder handkräm också och mina händer blir i princip aldrig torra. Sen har jag MS och därför är mina fingrar helt absurt darriga ibland, får typ spasmer om jag försöker sträcka ut fingrarna och hålla dem stilla. Tror inte att någon märker det dock. Brukar hålla nävarna i fickorna om jag har alltför märkbara ryckningar, haha. | |
| Björn K-hamn | 2013-11-04 21:44 | |
![]() | Jag hade en massör en gång med väldigt stora och muskulösa händer. Han spretade alltid med fingrarna när vi hälsade och det kändes som om man drunknade i hans varma hand, det kändes tryggt. Själv har jag ganska stora och lagom ådriga och småärriga händer. Jag tycker om att klaga på att handskar, stavar och infästning av halvljus i bilar mest är gjort för dem med små händer. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-04 21:47 | |
![]() | Jag har stabbiga händer. Korta, tjocka fingrar och ganska bred handlov. Tänker inte så mycket på dem, utom då det ska blingas lite. Har svårt att hitta ringar som passar. I övrigt är de ganska funktionella och helt ok. | |
| le-lou | 2013-11-04 21:53 | |
![]() | har fula händer. små och knotiga. svag som skit är jag med. | |
| Gunilla _ | 2013-11-04 22:04 | |
![]() | Har rätt fula händer... Skrynkliga (kanske efter väldiga problem med handeksem som ung?), långa, smala fingrar. Lite ådriga, några ärr här och var. Snygga naglar (när jag vill). Ps. Låg och funderade igår på att starta en tråd om handslag. Kanske får bli en spin off på den här :p | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:06 | |
![]() | Lollo92a: Har du? Det har jag också! Varför har du det? Jag har det på grund av att en högstadieklasskompis som inte riktigt förstod vad man använder pennor till. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:06 | |
![]() | DB9: Varför tror du att doktorn skulle vara intresserad? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:09 | |
![]() | Mollee2: Jag har ett par stycken små födelsemärken på handen. Dock inte i handflatan. Föga förvånande då jag har leverfläckar och födelsemärken i överflöd i allmänhet. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:11 | |
![]() | Ponny95: Oh, en till fetischist? Woho! | |
| Lollo92a | 2013-11-04 22:20 | |
![]() | Nattrafn Jaha, min sitter där på grund av en kompis oxå,haha. hon skulle skämta men råkade träffa på riktigt & spetsen gick av & nu sitter den här ;P | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:23 | |
![]() | Lollo92a: Du ser ut att vara yngre än vad jag är, så jag kan passa på att dela med mig av lite livserfarenhet och meddela att det inte kommer försvinna närmaste tiden. | |
| Lollo92a | 2013-11-04 22:26 | |
![]() | Men det försvinner aldrig väl? har suttit där i 8 lr 9 år nu:/ | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-04 22:30 | |
![]() | Nej, precis. Det blir något att visa barnbarnen. | |
| Lollo92a | 2013-11-04 22:31 | |
![]() | Haha mm :) | |