Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trenderss | 2013-12-27 21:03 | |
![]() | Ja det är fult att gnälla över Anders bedrifter bara för att en annan verksamhet (damfotbollen) vill tjuva på uppmärksamhet | |
| magnusito | 2013-12-27 22:02 | |
![]() | gubbslem | |
| magnusito | 2013-12-27 22:04 | |
![]() | snälla spelvärdar ta bort mitt inlägg. Blir bara så jävla förbannad på ackelnivån! | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:12 | |
![]() | Magnusito..... Magnusito. Magnusito. Tsss | |
| Gunilla _ | 2013-12-27 22:13 | |
![]() | tranderss; "Ja det är fult att gnälla över Anders bedrifter bara för att en annan verksamhet (damfotbollen) vill tjuva på uppmärksamhet" - är det inte precis tvärtom? Svenssons bedrifter är fantastiska men det är väl i ärlighetens namn även Sjögrans..? Själv är jag inte ett fotbollsfan alls, sträcker mig till att titta på större mästerskap (där Sveriges herrar sällan är representerade...) och föredrar i ärlighetens namn damfotboll då jag tycker det är mer rörelse (om än inte lika tekniskt) och framförallt ingen som ligger och lipar för att någon nästan sparkade nån annan på benet. Ni som är mer insatta - vad är den stora skillnaden för jag antar att jag, som är kass på fotboll, har fel? ;) | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:13 | |
![]() | Är Kajsa Bergqvist bedrift inom höjdhoppet värd mindre än Sjöbergs eller Holms? Det måste den ju vara för hon hoppade ju mycket lägre....eller? | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:19 | |
![]() | Jag tycker inte damfotbollhar samma elegans eller spänning som herrdito, det är som någon sa lite som att titta på juniorfotboll. Jag nedvärderar inte damerna på något sätt annat än att det har sämre underhållningsvärde, både för mig och rent objektivt (uppenbarligen). Har själv spelat fotboll i sju år, så skulle aldrig få för mig att säga att damer ska låta bli. Men vi kanske inte måste vara jämlika på varenda punkt för att uppnå jämlikhet totalt sett? Att Zlatan provocerar är knappt ens värt att kommentera, det är EN persons uttalande. | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:20 | |
![]() | Haha, frasse! | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:28 | |
![]() | Han har rätt i allt. Endast kommentaren om signerad cykel var för mycket. | |
| Kanelkoja | 2013-12-27 22:55 | |
![]() | Inte lätt att säga "rätt" saker som ska passa alla när man får samma idiotiska frågor 1000 gånger varje dag. Vad Zlatan än säger så alltid stör det någon, så är det bara. Minsta lilla "felsägning", kryddat av journalister...sen är drevet igång. Orka jämföra, all idrott är kul oavsett vilket kön som utövar den. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-12-27 23:12 | |
![]() | Inte behöver man jämföra, men det är väl ändå höjden av klantighet att belöna en persons prestation med en bil och inte alls belöna motsvarande kvinnliga prestation... Zlatan har sjunkit i mina ögon, hans uttalanden är bara korkade. | |
| xgurkanx - Ej medlem längre | 2013-12-27 23:18 | |
![]() | Att inte vara lika är väl en sak. Men att vi inte alla har samma värde är en helt annan sak. Det borde vara lika mycket värt att vårda äldre som att skruva ihop bilar. Det borde vara lika mycket värt att städa som att snickra. Fördomarna styr debatter om rut- och rotavdrag. Jag är kvinna i ett mansdominerat yrke, men tycker att herr- o damfotboll är olika att titta på. Därmed inte sagt att damfotboll är mindre värd. Var det verkligen det han sa, Zlatan? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-12-27 23:24 | |
![]() | Vad den pajasen sa kan du googla fram. Saken är den att man väl kunde premiera en damspelare för hennes prestation, så som man premierat Svensson. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-27 23:28 | |
![]() | Man kan ju premiera vem som helst, varför inte en handbollspelare i ungdomslaget, som man premierat Svensson. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:06 | |
![]() | jag älskar Slatan för det ha sa han äger :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:10 | |
![]() | Ja, ni är kanske lika kloka... Det vet man ju att när en fotbollsspelare står i en hiss och trycker på en knapp, så håller han handen under och väntar på tuggummit. | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:14 | |
![]() | Otroligt bra inlägg i debatten gly....eller inte. | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:19 | |
![]() | Zlatans uttalanden är korkade? Menade du Zlatan, nobelpristagaren eller killen från Rosengård som spelar "fjutboll". Det du ser är vad du får | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:20 | |
![]() | Jag fattar inte... Prestationerna måste alltså jämföras i relativa termer, men priserna måste vara i absoluta? | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-28 00:26 | |
![]() | Man måste låtsas ovetande om det bara, annars är man en skit. Men visst bucket, så ska det nog vara. | |