Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 385 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pycke | 2014-05-29 00:28 | |
![]() | Franke & Amper: STORT TACK! <3 Påsar och fodral är en utmärkt idé! Varför kom jag inte på den själv?! Maradona: Tack! Idén är inte helt fel. Kavaj är snyggt. Men då får inte brödrosten plats. Så att säga :-) | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:30 | |
![]() | Mellan tjejer kontra storlek på väskor. Än så länge är den snarlig, eller näst intill obefintlig. Alltså stor väska kontra liten har inte någon vidare betydelse. Men kan inte säga säkert i med att jag precis har börjat studien Varsågod.. | |
| pycke | 2014-05-29 00:31 | |
![]() | SkySpy: Men du, ja det kan ligga något i det. Men inte nödvändigtvis så att skillnaden ligger mellan kvinnor och män. Det kan lika gärna vara mellan människor oavsett kön. Fast så här i en spontan fundering skulle jag nog tänka som du. Den där statistiken skulle jag vara intresserad av och vad du hittar för samband :-) | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:38 | |
![]() | Pycke.. Jag kan delge dig min statistik när den är klar om du vill? Håller på för fullt med förfrågningar och olika kurvor diagram här för att få fram ett rättvist slutfall. Men måste göra flera utfrågningar för att få ett korrekt resultat så klart. | |
| pycke | 2014-05-29 00:39 | |
![]() | SkySpy: Till din studie I mitt fall har jag stor handväska för att få plats med allt jag "behöver" ha med mig. För jag har helt enkelt varken råd eller tid att köpa nya grejor när jag är på resande fot flera timmar om dagen. Ska jag bara ner på stan lokalt har jag en liten handväska, som snarare är som en stor plånbok (läs; purse). Den rymmer bara nycklar, plånbok och mobil. Det tar fem minuter att gå hem. Alltså, en kvinna har förmodligen flera väskor. I olika storlekar, färger och modeller. Bara så du vet :-) | |
| pycke | 2014-05-29 00:39 | |
![]() | Hahaha!! SkySpy: Ja, den skulle jag gärna vilja ta del av. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2014-05-29 00:42 | |
![]() | Vad är din hypotes? | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:44 | |
![]() | Tack pycke. All statistik är välkommen. Antecknar.. Intressant infallsvinkel det där med att du förde in pengar i analysen också. Ytterligare en aspekt att ta hänsyn till. Samt att en kvinna antagligen inte bara har en utan två eller flera väskor till hands.. Detta kommer att ta tid.. Räkna inte med ett resultat de närmsta dagarna. ok? | |
| pycke | 2014-05-29 00:47 | |
![]() | Hahahahaha!! Nä, jag hade mer föreställt mig en avhandling i bokform lagom när jag går i pension om nästan jättelänge framöver :-) | |
| pycke | 2014-05-29 00:49 | |
![]() | Kan det bli något liknande som man förut använde i ekonomiundervisningen där man brukade säga att under lågkonjunktur bar kvinnor långa kjolar och vice versa under högkonjunktur korta kjolar? | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:58 | |
![]() | Frågan är ju när du går i pension då?? Jättelänge skriver du och jag är beredd att hålla med i med ditt foto. Japp det kan du lita på att det skulle kunna bli. Tror att utvecklingen lutar åt korta kjolar för tjejer. Vi nalkar en hökkonjunktur troligtvis. Men vi ser efter valet. Korta eller låga kjolar beror således på segrarna i valet. Nu är vi nästan inne på feminist frågor kontra pengar här? hmm finns det samband där också.. | |
| Tjattefackap | 2014-05-29 07:55 | |
![]() | Jag släpar runt på en väska för att kunna proppa ner jackan i om det blir för varmt. Den har även blivit hem åt mina nycklar som tidigare nött hål i ett oändligt antal byxfickor, och en bok att slå ihjäl tubtid med. | |
| toonfisken | 2014-05-29 09:56 | |
![]() | Jag har ett par olika väskor i "omlopp" å därför töms dom ganska ofta och onödiga prylar plockas bort ! Plånbok telefon nycklar och en anteckningsbok och penna är det som flyttas med . | |
| Lill-IT | 2014-05-29 10:24 | |
![]() | Känner inga män som har handväskor.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-05-29 10:32 | |
![]() | har inte sett en man med handväska sen 1972 | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-05-29 11:55 | |
![]() | Har en liten väska som jag bara använder sommartid dock (eftersom jag i regel har kavaj- eller jackfickor annars). I den finns plånbok, solbrillor, en penna och i sommar även en bilnyckel. Något mer behöver jag inte släpa på, åtminstone inte sedan jag slutade röka för två år sedan. | |
| Kulspets - Ej medlem längre | 2014-05-29 12:00 | |
![]() | Män har inte handväskor., ALDRIG! | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-05-29 12:04 | |
![]() | Nä, det är inte en handväska ... men en liten väska med axelrem. Påminner nog mest om något en marknadsknalle skulle kunna ha (nä, inte midjeväska). | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-05-29 12:06 | |
![]() | Ser ut ungefär såhär: www.zalando.se/g-sta...o- q00.html Tycker du att även det är fel, gör det mig faktiskt inte så mycket om du anser mig omanlig. Kan tillägga att jag inte heller har ryggen täckt av hår, hugger ved i bar överkropp eller klubbar kvinnor med påkar och släpar in dem i en grotta. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-05-29 12:07 | |
![]() | Fast det är ju en viss skillnad blogg.herrjudit.se/v...-i -marint/ helt ok www.charlies.nu/shop...f8 28aa.png INTE ok | |