Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 885 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MelonMint | 2014-08-22 20:39 | |
![]() | Kom igen ladies.. vad använder ni internet till egentligen? Googla "erotiska noveller" och glöm sen den här skräpiga boken. | |
punatulkku | 2014-08-22 20:40 | |
![]() | Kryddeluntan, finne jag med :) Eller född här av finska päron. Pratar sällan finska och när jag väl gör det så stakar jag på bra. Hade en finsk brukare på ett boende och skulle fråga om han ville ha lättöl till maten.. Haluatko helppokaljaa? Han ba titta..Jobbarkompisen garva läppen av sig..Jag stod som ett fån.. Helppokaljaa haha.. det heter ju kevytkaljaa..kanske tom bara två a:n? Aja, nu ska jag fortsätta läsa bok nummer två, finns inte så mycket bättre o se på dumburken. | |
punatulkku | 2014-08-22 20:46 | |
![]() | RhothetA Tack, det va snällt :) | |
Rhotheta | 2014-08-22 20:55 | |
![]() | Ei syytä. | |
Rhotheta | 2014-08-22 20:58 | |
![]() | Men inte heller kestä tror jag framför allt :-) | |
Nettsson | 2014-08-22 22:07 | |
![]() | Mollee, nä skrev oxå att den fått bra och dålig kritik,,,, Ha en trevlig kväll. :) | |
Lill-IT | 2014-08-22 22:14 | |
![]() | Vill bara bidra med detta: www.dn.se/kultur-noj...ex partner/ | |
Nettsson | 2014-08-22 22:17 | |
![]() | Ha, ha,,, komiskt! :) Jag dricker inte alkohol, gillar mat och har haft samma sambo i 18år,,, fniss. :) | |
Lill-IT | 2014-08-22 22:19 | |
![]() | Ja, jag menar inte att det stämmer.. bara att det finns forskning på alla möjliga konstiga saker. :) | |
Nettsson | 2014-08-22 22:24 | |
![]() | Ja, det är det lustigaste,, att de forskar på allt,,,, och har verkligen inte ofta rätt, ha,ha. Men det skapar väl arbete åt några till,,,, :) | |
-Sweetie- - Ej medlem längre | 2014-08-23 00:12 | |
![]() | ...måste bara få säga: tycker boken var skit faktiskt. helt orealistisk, och samma ord användes gång på gång - när det skulle bränna till visste man på förhand hur texten skulle bli... tröttsam bok, det finns bättre i den branschen... men med rätt säljkampanj går ju allt hem. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-23 00:52 | |
![]() | Vissa kvinnor triggar på undergivenhetsgrejen. En av mina bästa vänner vet inget bättre. Själv är jag långt därifrån. Människor är olika. En del kan läsa vilken litteratur som helst bara innehållet triggar, för dem kvittar språket. Själv triggar jag på språket. Och i Fifty Shades är det tyvärr uselt. Vilket på intet sätt betyder att böckerna inte kan bereda andra läsglädje. | |
Rhotheta | 2014-08-23 02:17 | |
![]() | Hel OT angående "forskningsrapporten". Den begår det klassiska misstaget att förväxla korrelation med kausalitet. Brunbrända människor använder generellt mer solkräm än blekisar under ett år. Det betyder dock inte att man blir brun av solkräm. "det kan innebära att man blir brun av solkräm" är en så lös spekulation att den bör man hålla för sig själv som forskare och forska vidare. | |
gubberud | 2014-08-23 04:03 | |
![]() | Åter till boken :).. som tur är, är människor olika. Candid av Voltére kan man tolka som man vill.. | |
Nettsson | 2014-08-23 04:57 | |
![]() | Tycker att det är intressant att läsa om sådant jag ingenting vet om, denna gången underkastelse. Fick se saker ur en annan synvinkel. :) | |
annakarineli | 2014-08-23 08:29 | |
![]() | Känns som att de flesta här tyckt att Fifty Shades-serien varit riktigt usel. Verkar utgöra ett undantag som inte alls tyckte det. Ok, första sidorna med detaljerat sex kändes lite... besvärande... Och ja, det är massor av sex i böckerna men jag personligen tyckte att det var spännande att få se hur deras relation utvecklade sig. Jag tyckte om "kärlekssagan" och bortom allt sex. Av mina vänner som läst böckerna har heller ingen sagt att de tyckt de varit värdelösa! Tvärt om kittlar de väl fantasierna lite och jag tror snarare många önskat att deras partner också hade läst och kanske fått lite inspiration! ;-) | |
Nettsson | 2014-08-23 08:47 | |
![]() | Ja, Annakarineli, jag håller med dig. :) | |
punatulkku | 2014-08-23 09:01 | |
![]() | Lill It Det kanske var samma forskare som hittade detta? ;-) nyheter24.se/nyheter...f- grey-bok | |
punatulkku | 2014-08-23 09:04 | |
![]() | Ska försöka få med mig i nästa "forskning" då jag inte har nånting gemensamt med nåt av det som står i den :) | |
Rhotheta | 2014-08-23 09:40 | |
![]() | BTW Lill-IT! Menade absolut inte att det var något fel i att posta länken. Möjligen kunde folket på DN ha tänkt ett extra varv, men det är upp till oss alla att värdera och diskutera det vi läser. Dessutom var det inte vetenskapsredaktionen, på vilka man kanske kunde ha ställt lite högre krav. Tjolahopp! | |