Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rebellion | 2010-02-04 21:23 | |
![]() | Jag fattar inte varför man ska ha flera. Vad är meningen med det? Jag har ett, men hade ett till för flera år sedan. Typ 2004. Bytte till mitt nuvarande för att jag inte var nöjd med det nick jag valt. Vet inte ens om det gamla finns kvar. Finns det någon funktion som tar bort inaktiva nick? Om inte kanske det vore något att tänka på. Ibland får jag för mig att vissa grymt bra spelare skaffar ett till nick bara för att jävlas med folk. Jag brukar godkänna de flesta som vill spela med mig, men har de typ 400 i rating tackar jag nej. Men iallfall, det jag skulle komma till... Ibland spelar jag mot folk som har runt 1000 i rating och då väntar jag mig givetvis att vinna men att kanske inte gå +, (jag brukar ligga mellan 3500 och 4000 oftast) men kan ändå förlora stort mot den lågrankade i fråga. Om en person med 8 - 900 i rating rullar tre gånger på en match och lägger helt omöjliga ord, då blir jag lite misstänksam. Men det kanske är obefogat, vad vet jag. Och det här kanske inte ens hör till tråden. Oh well. | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-04 22:08 | |
![]() | 2, eller möjligen 3-4..beror lite på hur man räknar! Det är ju inte så lätt för oss med multipla personligheter att spela med "fel" konto!! ;) Jag har inget seriöst konto utan bara massa slaskkonton nu för tiden. | |
| Satyra | 2010-02-04 22:20 | |
![]() | Linn - Nej jag vet inte om det är så - det var bara en fundering jag hade. Ett försök att analyser vitsen. Men min känsla säger mig att det nog kan vara så i vissa fall ... :-/ Yamma - Samma här, jag är Satyra så gott som överallt på nätet där jag inte använder mitt riktiga namn. rebellion - Just i spelsammanhang fattar jag inte alls vitsen med flera konton. Och eftersom jag själv snudd på enbart spelar mot folk med ungefär samma raiting (+- 500) så har jag inte märkt av det du tar upp. miss_ztar - Ah, så du är en av dem med flera konton?! Förstod ändå inte av ditt svar varför man har det? För det där svaret om "multipla personligheter" var väl inte på allvar? ;-) | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-04 22:25 | |
![]() | jo, jag är fullkomligt seriös!!! Jag innehar minst 4 olika personligheter som jag växlar emellan. | |
| Satyra | 2010-02-04 22:35 | |
![]() | miss_ztar - Jaha, ok, förlåt för att jag tog det som ett skoj! Antar att det var din ;-) på slutet som gjorde att jag tolkade det så. Hm .. inte lätt att alltid förstå människor när man pratar genom skrift, hehe. | |
| Merkwürdig - Ej medlem längre | 2010-02-05 04:13 | |
![]() | Över 300 *dålig förlorare* | |
| wildman | 2010-02-05 09:16 | |
![]() | Jag fattar inte vad man ska med fler konton till? | |
| devilseye | 2010-02-05 09:16 | |
![]() | Näe, inte jag heller.... | |
| devilseye | 2010-02-05 09:18 | |
![]() | Skämt åsido. Från början var tanken att jag ville ha ett anonymt konto och ett "publikt", men sen tyckte jag det avr trevligare med kort på båda, och nu har jag sås vårt att skiljas från dom så jag varierar lite. Dessutom syns det inte lika tydligt hur mycket tid man slänger bort av sitt liv på detta om man sprider det på lite olika konton :-) | |
| Satyra | 2010-02-05 10:25 | |
![]() | devilseye - hehe --- Ok, men ... det anonyma kontot skulle vara anonymt för att? Vad skulle du så att säga använda det till, som du inte kunde göra med ditt "öppna" konto? Det är jag är nyfiken på. ;-) | |
| wildman | 2010-02-05 10:27 | |
![]() | Satyra. Du ska inte vara så nyfiken ;-) Jag skickar dig ett PM. | |
| Satyra | 2010-02-05 10:52 | |
![]() | Tack wildman! :-) Jo - Nyfikenhet är en BRA egenskap, tror/tycker jag! Sen kanske man inte alltid får sin nyfikenhet stillad av olika anledningar, men att ändå vara nyfiket lagd tror jag är lust och livsbefrämjande! Så det så! ;-) | |
| leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-05 10:59 | |
![]() | satyra är en drömkvinna! tack för att du finns | |
| Satyra | 2010-02-05 12:22 | |
![]() | leftyson - ehh .. hm, kan inte bedöma om du är ironisk eller inte men skitsamma - tack i alla fall, hehe. ;-) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-05 12:47 | |
![]() | besviken. trodde denna tråd handlade om fotboll. | |
| Satyra | 2010-02-05 13:48 | |
![]() | hehe :-) | |
| El Choco | 2010-08-24 18:37 | |
![]() | 12 av ca 30 användare i den här tråden (den enda jag hittar när jag söker på "nick", "flera nick", "antal nick", "konton", "hur många nick", "användare", "flera konton" eller "användarnamn") är avslutade. JÄTTEKUL Mouche att använda en av alla de gamla trådarna för att se alla de som svarat i dem, verkligen! Tack! | |
| dragabol | 2010-08-24 18:43 | |
![]() | ett - är så senil att jag inte skulle klara av mer än ett nick /lösen | |
| smulgubbe | 2010-08-24 19:15 | |
![]() | Jag har flera nick här på betapet. Hur många är oväsentligt. Men att jag har flera beror på att jag flera gånger öppnat nytt konto för att ha ett som jag bara spelade slumpade matcher på, men efter bara några matcher så har jag insett att jag inte gillar att spela slumpat. Likväl hat jag öppnat ett nytt konto med samma resultat efter ett tag. Nu spelar jag mest i böjlistan, och jag spelar med det konto som har minst ratning. Konstigt kanske, men det stör ju ingen att jag gör så eller......... | |
| nystan1 | 2010-08-24 19:21 | |
![]() | Har två. Ett som jag bara spelar mot min sambo på. Jag har mycket högre rating än honom och vill inte tappa så mycket, för då är det inte så många jämbördiga som vill spela med mig. Men det är detta kontot jag ser som mitt konto. | |