Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| OneW | 2008-06-23 22:11 | |
![]() | jag har orbitrek elit köpte på tvins. gillar den men använder den för sällan. | |
| emmylicious | 2008-06-23 22:20 | |
![]() | någon som har någon annan åsikt? :P | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:22 | |
![]() | Åk till nämsta sportaffär och kliv upp på dom och prova. | |
| emmylicious | 2008-06-23 22:31 | |
![]() | Men jag har provat Orbitreks förut.. Jag undrar bara om den från Tvins eller TV-shop är bäst? | |
| LadyZara | 2008-06-23 22:32 | |
![]() | När jag var fjorton köpte jag och en kompis tillsammans en fantastisk apparat (såg ut som en picett som med sladd var hopkopplad med en stor elcentral) som med hjälp av en kräm och små elstötar skulle döda hårsäckarna och för evigt ta bort den oönskade hårväxten. Bortsett från att det tar en evighet att gå igenom hela kroppen med en apparat som tar ca 30 sek per hårstrå på sig, så funkade det bara på väldigt fjuniga hårstrån (de som man ändå inte behöver ta bort). Min kära far gjorde misstaget att köpa elstötsplattorna till sin fru så hon skulle slippa träna. Det största misstaget var inte att köpa en kass produkt från tv-shop, det var att påpeka att frun borde träna. Behöver jag upplysa om att hon vägrade att ens titta åt produkten? Jag tyckte däremot att den var ganska kul att leka med *s*. | |
| jeehunmoon | 2008-06-24 01:11 | |
![]() | Köpte tandblekning. Är faktikst enbart nöjd. Blekning hos tandläkaren är betydligt jobbigare, smärtsammare och dyrare. Sedan blev resultatet detsamma vad jag kunde se. Ionic-white hette det. | |
| hungerstrejk | 2008-06-24 01:28 | |
![]() | Jag har alltid drömt om att köpa nåt från TV-shop eftersom mamma hela mitt liv har sagt "Du ska inte gå på det där skitsnacket!" Så då skaffade jag då min Tobi. En totalt värdelös "ångstrykare" som inte ens klarar att stryka en vanlig bomullströja. Bara vingligt smäck!! Blev mäkta besviken. Mamma har alltid rätt, det är konstigt. | |
| OneW | 2008-06-24 09:07 | |
![]() | samma sak om du köper från tvins eller tv-shop. den ena heter pro och den nyare heter elit. samma funktioner. Eliten är lite mindre och smidigare. bara för att så var jag tvungen att träna på min i går. 20 minuter sen var jag helt slut men nu är jag igång igen...hoppas jag | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-24 10:28 | |
![]() | Europainter fick jag min mor att köpa som tonåring. Den var bra, en gång. Drömer annars om att köpa den där dammsugaren som är både tyst, lätt, effektiv och vars pris helt fantastiskt. Så fort jag får tag på någons kreditkort, så är den min! (obs! endast seriösa svar besvaras) | |
| emmylicious | 2008-06-24 15:37 | |
![]() | Menar du Swivel Sweepern? Den är allt utom tyst och den går absolut inte att storstäda med.. | |
| emmylicious | 2008-06-24 15:38 | |
![]() | Så värst effektiv kan jag ju inte heller påstå att den är.. | |