Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HappyU | 2007-01-13 11:32 | |
![]() | Om det nu är en pizza-tråd är det (för mig) helt naturligt att folk pratar om pizza.. Passerade genom Nässjö förra sommaren och där fanns pizza med pommes på.. Sambon tyckte den var god, själv föredrar jag pizza med kyckling, banan, annanas och curry :) | |
| Jarmis | 2007-01-13 11:35 | |
![]() | Var det någon som pratade om något annat, eller? | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-01-13 12:43 | |
![]() | Såklart finns det sunkpizzerior i stockholm också, en hel del. Och när dom inte har kebabkniv så får man antingen tjocka bitar eller renskav, ryser. | |
| Agnez1 | 2007-01-13 22:42 | |
![]() | Sonen beställde hempizza ikväll, sa att han hade ringt 20.15 och kl. 21.45 hade pizzan fortfarande inte kommit. Efter ytterligare en kvart kom då pizzabudet och möttes i dörren utav mig - en flyförbannad hungrig morsa som skällde ut det stackars budet efter noter och tyckte det var förjävligt att han kom en timme senare än utlovat. Efter ca en kvart ringer telefonen. Det är pizzeriaägaren och talar om för mig att han minnsann kollat upp vilken tid sonen ringde. Det visade sig att sonen hade ringt 21.15 (alltså en timme senare än han sagt till mig), så då fick jag be om ursäkt och skämmas!!! Men inget ont som inte för något gott med sig...hehe...pizzan och några tiors rabatt... | |
| emeli_ | 2007-01-14 00:07 | |
![]() | Min favorit är Altono ( tonfisk o lök) mumsigt =) Det borde ha funnits ett annat alternativ på frågan; Annat.. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-01-14 08:08 | |
![]() | Förstår inte vad Jarmis menar riktigt: Är vi här på bilderna så feta så du kan dra slutsatsen av vi lever på pizza? Låter det som vi äter det ofta? Hur kan du veta vad vi andra här väljer?? Eller menar du folk i allmänhet så kan jag hålla med om att vi blir fetare och fetare, men det beror till lika stor del på att folk inte orkar ta sig ut och röra på sig längre. Bojkotta tv:n och datorn 1-2 kvällar i veckan och rör på er. så kan man utan dåligt samvete unna sig en riktigt flottig pizza ibland =) Själv äter jag pizza max en gång i månaden och ibland inte ens det. Jag föredrar faktiskt att laga min mat själv, men har man barn så blir det som sagt pizza ibland och McD ibland. Och ibland är det bara såååå gott med skräpmat!!! | |
| Fjupplisa | 2007-01-14 15:34 | |
![]() | ska man ändå äta pizza, så kan man väl få flotta till det tycker jag...gillar Värnamo speciale.....tomat, kebabkött, isberssallad, lök, varma tomater och en flottig fettdrypande majonnäsdressing på det. Dagen efter är den oslagbar. | |
| emmylicious | 2008-06-19 20:02 | |
![]() | Margerita ska det vara ju! :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-19 20:07 | |
![]() | Åt en mozzarellapizza häromdagen med fläskfile och sås på. Väldigt trevlig överraskning, då jag sällan gillar pizza alls numera. | |
| nella35649 | 2008-06-19 20:14 | |
![]() | Sitter precis o trycker i men resterna av en Orientala med massor avstark&vitlökssås på... mums | |
| emmylicious | 2008-06-19 20:47 | |
![]() | Det är väldigt intressant hur olika pizzor kan vara trots att dom har samma namn. Läste om någon som hade "Siciliana" som favorit och det var ansjovis och lök på den. Min mamma har precis beställt en siciliana och det var skinka, köttfärs och vitlökssås | |
| sejmårr | 2008-06-19 20:51 | |
![]() | För många år sedan reste jag och min älskade genom Italien. Många italienare ryste av tanken att man kunde lägga "vad som helst" på en pizza. Orginalpizzan ska ha tre färger - rött=tomat, vitt=mozzarella och grönt= färsk örtkrydda. Den godaste pizzan ja ätit var just så; hemma hos familjen Gucolione i en liten stad mellan Rimmini och Riccione. Mamman i familjen hade gjort pizzan och vinet hämtades av herr G rån skjulet på gården. Vinet var från familjens egna vingård i bergen... Drömläge... Efter det har man svårt för kvarterskrogens specialare med bearnaisesås och biff... med en coke.... äck! | |
| Kenta_55 | 2008-06-19 20:58 | |
![]() | Goaste pizzorna gör Ahmed - min pizzabagare här hemma. Så här i fotbollstider blir det alltid en "Sverige special". Den är med både fläskfile och kebab och bearneisås och vitlöksås. I mitten ska det ligga ett par härliga sparrisar i kors. Det är jag och dom andra killarna i veteranlaget som har hittat på alla ingrediänserna. Mat för en äkta hungrig värmlänning! :-) //Kenta | |
| sejmårr | 2008-06-19 21:05 | |
![]() | Tänk att ha en egen pizzabagare! Jag har alltid tänkt att när jag blir rik så ska jag ha en egen sekreterare... och en massör.... och om jag har råd- en butler. En egen pizzabagare har jag aldrig vågat drömma om... ;-) | |
| LinneaKrutti | 2008-06-19 21:14 | |
![]() | I Italien måste man kka en pizza där det är tomatssås, mozzarellaost och sen ruccola på. Riktigt gott, men här i Sverige är den bästa pizzan en Capricciossa med färska tomater, färsk vitlök, kantareller och lök på. | |
| Teppy | 2008-06-19 21:18 | |
![]() | pappas italienska pizza på hembakat vis...yummi | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-19 23:50 | |
![]() | Jag åt en pizza i morse som min hund gjort under natten... nej det gjorde jag inte,... men jag åt en pizza idag med bernaise och oxfile.. helt ok men inte bättre än de vanliga pizzorna. | |
| larnelurv | 2008-06-19 23:58 | |
![]() | Azteka med extra jallapeno å vitlösdressing på Bosses i skinnsberg.... mycket bra | |
| mjf | 2008-06-20 00:34 | |
![]() | Favoritpizza för mig är ett av följande alternativ: 1. en riklig vegetarisk pizza, ev + räkor 2. inbakad (dvs extra ost) med skinka o färska champinjoner med antingen oliver, räkor eller vitlök som tillbehör 3. pizza kebab med sallad, tomat, gurka, pfefferoni och vitlöksdressing 4. pizza med en härlig blandning av räkor, tonfisk, krabba och musslor | |
| mjf | 2008-06-20 00:36 | |
![]() | Å Kenta: jag är också värmlänning! | |