Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 90 |
Mobilspel
| Pågående | 19 617 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 02:03 | |
![]() | sexkantsnycklar är ju de öppna nycklarna med sex kanter som man lossar/drar åt vanliga skruvskallar med hur många av er säger "data" om datorn som är den apparat där data lagras? Pucko var en chokladdryck när jag var ung, nu är det en idiot Jag äger betydde förr att man var rättmätlig ägare till egendom, nu äger man när man dominerar i olika sammanhang | |
| helejnaa | 2008-07-22 02:14 | |
![]() | När jag var runt tio år gammal höll jag på att bli galen och ringde nästan upp Findus för att ställa dem mot väggen; vad menade de med att skriva "Du Chef!" på sina dressingsflaskor? Jag tyckte då att det verkade extremt diskriminerande att bara vända sig till vissa yrkesmänniskor med sina salladsdressingar. Sen började jag läsa franska några år senare på högstadiet. Kommer aldrig glömma den aha-upplevelsen. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 10:55 | |
![]() | En stut är en kastrerad ungtjur. på ett stuteri föder man upp - hästar | |
| Caligatia | 2008-07-22 11:35 | |
![]() | Om man kan ta upp korsordens ordlekar så hade jag bekymmer med "Polishus" på 5 bokstäver. Det tog halva kvällen innan jag kom på att man kunde läsa ut det "pol-is-hus", dvs Igloo... Sen har vi ju klassikerna; "Alarm" - gren, "Tallrik" - Mo, osv... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 11:36 | |
![]() | publik - ölstuga på tal om korsord | |
| sjutusan | 2008-07-22 13:33 | |
![]() | När jag sjöng med i Status Quo´s Rocking all over the world trodde jag den hette "kit-a-lai"....provsjung får du se! | |