Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-03-05 09:40 | |
![]() | en av dessa filmsnuttar förekommer nog i en annan tråd här på beta.. www.youtube.com/watc...mp ;search= www.youtube.com/watc...FM PxtTyLNA | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-05 10:25 | |
![]() | Hansons "mmm bop"... Dom trallar nåt typ "mm bop ba pa duua, dubiduap-ap"... Men jag tycker det låter "mmm bop, ba pa duua... du är en apa". | |
| joelxy79 | 2007-03-05 10:33 | |
![]() | The Knife: Heartbeats Tyckte hon sjöng: I've got two hands on my butt to lean on. Vad hon sjöng på riktigt: To call for hands from above to lean on. Tycker fortfarande min rad är bättre... | |
| Smulan31 | 2007-03-05 10:43 | |
![]() | Det var en låt som spelades på radio för några år sedan. Dance like "oregeno" (oregano) som jag inte förstod. Hur kan man dansa som en krydda?? Sen fick jag se att låten hette Crash like a wreckingball av Jessika Folkner. och då fick låten lite bättre sammanhang. | |
| huggorm_12 - Ej medlem längre | 2007-03-05 11:57 | |
![]() | jag e så omusikalisk så att när jag visslar på en hund så kommer det en katt | |
| tydal | 2007-03-05 15:55 | |
![]() | A whiter shade of pale har jag på noter, och har spelat den några gånger, och det är lite svårt att undgå att läsa texten när man läser noterna... Refrängen går: And so it was, that later As the miller told his tale That her face at first just ghostly Turned a whiter shade of pale Åh, nu blev jag ju sugen att spela den igen... *trycker på record*... Ska det va, ska det va live: www.tydal.nu/awsop.mp3 | |
| N_O | 2007-03-05 16:44 | |
![]() | Tack tydal för en mysig stund :) | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-03-05 16:49 | |
![]() | Hur jag sjunger.... jag sjunger som en gud i bilen! Då ingen annan hör mig... | |
| smurvlan | 2007-03-05 17:36 | |
![]() | Men här då: Killen som är en sån som kan de mesta osv... jo han tänkte sjunga med till: "nana na nana na nana talking bout you and me and the games people playes!" Men hans verklighet går så här: "nana na nana na nana talking bout you and me and the gangsters place!" *AAAAASSSSSSSSSSGGGGGGGG* | |
| Optima | 2007-03-05 18:17 | |
![]() | Nu vet jag visserligen att den gamla sommarhiten Blue (dabade) går "I´m blue, - dabade dabada" (typ), men jag tycker ändå att det verkligen LÅTER som att han sjunger "I´m blue, I would beat up a guy". Jag har påpekat detta för andra och så gott som alltid slutar det med att de senare talar om för mig att numera hör de också bara "I would beat up a guy" och inte "dabade dabada". | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-03-05 18:24 | |
![]() | Min kusin sjöng om fiskar! Re-la-la-laxa (med...? Gruppen med Gurra G??) vart helt enkelt Rädda alla laxar! Min syster och jag FATTADE att dom inte satar och syssnar, men det låter ju verkligen så!! Vi sjöng det! Högt och vackert! ;-) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-05 18:28 | |
![]() | Cue - Burnin', Läste om att ett barn sjöng en annan text, när han sjunger "cause im buuurning i'm buuurning".... så sjöng barnet "kossan beeernieee". Och efter det hör jag bara kossan bernie de gångerna sången spelats nånstans där jag vistas. | |
| Sawawa | 2007-03-05 18:33 | |
![]() | Åh, på tal om Blue, ni kommer ihåg gruppen Blue, som gjorde hitten "All rise" ? Min kompis var helt övertygad om att "All rise" betydde ordagrannt "Allt ris"! | |
| skrabban | 2007-03-05 19:54 | |
![]() | Jag var i kyrkan en gång och vi skulle sjunga psalmen O Store Gud. I refrängen låter det så, Då brister själen ut i lovsångsljud O store Gud, O store Gud men vet Ni vad jag sjöng, jo jag sjöng, Då brister själen ut i nån sorts ljud. | |
| HäXXan - Ej medlem längre | 2007-03-05 20:19 | |
![]() | Och nästa gång ni lyssnar på Anastacias låt "Sexy single" hör ni inte då att hon egentligen sjunger "I´m a sexy seagull" Klart hon gör! Vem vill inte va en sexig fiskmås... :/ | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-05 21:34 | |
![]() | Citat från Fjupplisa, visserligen två år gammalt... "I Dr Hooks gamal slagdänga Syliva mother trodde jag att de sjöng: Please Mississippi när de i själva verket sjönt Please mrs April" Nej, det gör dom inte. Dom sjunger Please Mrs Avery!!! | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-03-05 21:47 | |
![]() | Min kompis var kär i en kille som hette Carlos och när vi lyssnade på Cyndie Laupers True Colours så sjöng hon True Carlos! | |
| EALD | 2007-03-05 22:15 | |
![]() | när jag var liten och tittade på Bullerbyn tyckte jag att dom sjöng väldigt roligt i en julpsalm.. Jag tyckte dom sjöng: O du saliga, o du heliga å du brinnande julegran... I själva verket sjöngs det: O du saliga, o du heliga nådebringande juledag... | |
| Mittilivet - Ej medlem längre | 2007-03-05 22:23 | |
![]() | Sonen i familjen sjöng för några år sedan "Hans on fire" istället för "Hearts on fire". Det retar vi honom för än, den stackars Hans som brinner.... | |
| HäXXan - Ej medlem längre | 2007-03-06 09:03 | |
![]() | Orup sjunger: "Jag har matat alla katterna och KASTAT alla hundarna" | |