Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 149 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-20 19:30 | |
![]() | Annieel: Det där med att fler män var otrogna förr och att det är lika många kvinnor som män idag.....var har du fått den uppgiften ifrån ? Jag är bara nyfiken om det verkligen finns belägg för det. Min gissning är att det är svårt att mäta då det antagligen finns en hel del...både män och kvinnor...som inte skulle erkänna att de varit otrogna. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-21 19:46 | |
![]() | Förut kände jag bara killar som var det . Nu tjänner jag bara tjejer som är det . Dock står jag inte för det . Kan inte lämna ut mina uppgifter.Sorry . Men vet de är så idag . M.V.h. Annieel .* | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-21 23:10 | |
![]() | Jag är inte intresserad av om det är fler tjejer än killar i din bekantskapskrets som är otrogna utan är mer nyfiken på om det är statistiskt bevisat att det verkligen är så. | |
| slagskott - Ej medlem längre | 2007-04-22 11:39 | |
![]() | Det finns en massa olika gör-det-själv-program och rena faktaprogram och dokumentärer som man kan lära sig allt om ALLT i princip. Vill man lära sig om bilar är det Bosse bildoktorn eller de där engelsmännen som gäller. Vill man lära sig snickra en stol att överraska kärringen med, så tittar på på roomservice eller äntligen hemma. Vill man lära sig knulla så finns det porrfilmer i alla tycken och smaker, om sen ens partner inte fattar så är det bara att byta ut denne till en annan. Om en djuriska drift inte går per automatik - stick. AnnikaP ---> MÄN har alltid varit de som varit mest otrogna | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-22 13:08 | |
![]() | Men inte längre . I know . | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-22 13:25 | |
![]() | Men annieel nu blir jag intresserad!! HUR I HELA FRIDEN VET DU ATT KVINNOR ÄR LIKA MYCKET OTROGNA SOM MÄN??? Är det din bekantskapskrets du pratar om eller någon statistik du läst?? Fram med fakta!!!! Dom tjejer du känner som är otrogna kanske inte ska överföras till Sverige i stort?? eller känner du nästan alla tjejer i Sverige?? Och killarna också för den delen, då du säger att tjejerna är mer otrogna... Då måste du ju veta hur många killar som är otrogna också...? | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-22 15:54 | |
![]() | Ja det var ungefär så jag också tänkte....Ska man slänga ur sig något sådant bör man kanske komma med fakta istället för sin personliga uppfattning utifrån sin bekantskapskrets. Och inte ens då lär man kunna komma med några exakta siffror då det antagligen finns en hel del...både tjejer och killar...som är otrogna men som inte berättar det för någon. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:39 | |
![]() | Oj Oj så¨ni hettar till . Nä jag känner inte alla killar och tjejer i Sverige . Men man märker det på många sätt . Gå ut på krogen och lyssna bara det räcker . Och givetvis vet tackvare jag känner vänner som gjort det . Även på mina arbetsställen skryter tjejer om det . Märkligt ni reagerar så . Alla prata om att de ska vara så jämställt idag . Och visst tar tjejerna igen det inom alla områden . Menar bara att tjer gör det mera i dag . Det är det ingen som går under med . Men klart att jag inte är hundra bokstavligt på siffran . Men tjejer är det mycket , så mycket vet jag . Jag är inte den som är för otrohet . Men ska det vara jämställt så vill jag bara inte att killarna ska vara syndabockar i denna debatt . Tjejer tar med för sig . Hoppas ni är med vad jag talar om . Ska försöka formulera mig lite bättre i forumet . M.V.H. Annieel . Man skriver ju efter den erfarenhet man upplevt . . | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:55 | |
![]() | Menade också att idag är de många kvinnor som skaffar sig yngre älskare . Det är väl inget nytt för er . Då vet jag inte vilken planet ni kommer i från . Thats the live . | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-22 18:04 | |
![]() | Det var bara det jag ville komma till.....att man kanske ska formulera sig på ett bättre sätt. Det är ofta så fördomar föds...folk slänger ur sig saker som är grundade på egen uppfattning men som egentligen inte är statistiskt korrekt...och sen förs det vidare via folkmun och blir till ett allmänt begrepp. När det gäller otrohet har jag varken sagt att jag tror det ena eller det andra. Däremot tror jag inte att den typ av program som den här tråden trots allt handlar om gör att otrohet ökar. Det finns säkert helt andra orsaker till det. | |
| seas | 2007-04-22 18:09 | |
![]() | Antar att ni menar att man inte gör sig skyldig till otrohet om man ligger med någon som har en partner? | |
| seas | 2007-04-22 18:11 | |
![]() | själv är jag väl en "moralttant" som tycker att det är lika fel att ha sex med någon som är i ett förhållande som att faktiskt ha sex med någon annan fast man är i ett förhållande. Givet då att man vet om att den andra har en partner (vilket man troligen vet om man är en sådan yngre älskare som Annieels bekanta skryter om att ha). | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-04-22 18:21 | |
![]() | Annieel: Jag har inte på något ställe i denna tråd försvarat kvinnorna. Det enda jag ifrågasatte var korrektheten i dina uppgifter och undrade var de kom ifrån. Jag är väl medveten om att både män och kvinnor är otrogna. Vad åldern på den man är otrogen med har för betydelse förstår jag inte alls. Är väl precis lika mycket otrohet om man är med en jämngammal, äldre eller yngre....eller ? Kanske kommer jag från en annan planet om jag inte förstår skillnaden ;-) | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 11:01 | |
![]() | Jo det är sant Annika p . Men det visar ju ändå att kvinnor tar för sig mera idag än då min mamma var ung . Nu pratar jag bara av egen erfarenhet och om europa . I min krets om jag ser på alla jag har haft kontakt med . Så just nu av dem så vet jag det är mera tjejer än killar som är otrogna . Men det gäller ju förstås inte alla . Sedan har vi ju kommit till Nätet mera idag , och där vet jag av erfarenhet att det är lika många tjejer som killar som har cyp-sex . Och det är väl med att vara otrogen . Så visst har det ökat . Och det måste ju killarna med märka , eftersom de får gensvar . Jag hoppas du förstår mig lite granna hur jag tänker . Menar inte att sätta någon målgrupp i dålig dager . Men när jag läser i de förra inslagen att killar säger dom är det mest . Tror jag starkt på att de håller på att förändras . Hoppas nu du annar hur jag tänker . Så vi kan avsluta denna diskussion . Utan att bli sura på varann . M.V.H. Annieel . | |
| snorklan | 2007-04-23 13:53 | |
![]() | Du har ett märkligt sätt att argumentera Annieel.. och nu drog du plötsligt in europa i diskussionen också. Självklart har du rätt till dina egna teser och tankar men att hävda att det som sker i din omgivning och umgängeskrets är norm och statisktiskt korrekt är ju bara urbota dumt. Och nu drog du som sagt även in en hel kontinent i det.. belägg för det.. finns det månne några sådana? | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 15:44 | |
![]() | Ja för jag tror T.e.x. Inte detta förekommer i Irak eftersom jag känner folk därifrån . Ville bara göra klart vad jag menade . Bara dumt av dig att hoppa in utan varit med i hennes och min diskussion . Ni verkar ju inte leva . Som bara tror det är killar som är otrogna .Vad är ni skraja för ??? Att sticka ut med sanningen . Snorkla du på i badet du . | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 15:46 | |
![]() | Nu ger jag upp . För jag verkar tydligen vara den enda som vet om detta med otro . Tydligen .Ni ska kanske kranska er själva . Eller har ni dåligt samvete . Nu blir jag Grrrrrrrrr . Och kommer inte svara på något inlägg till mig här mera om detta ämne . Jag kan inte bevisa med namn . Skulle aldrig falla mig in att utelämna något eller någon . Hoppas ni har bättre IQ när ni spelar . Tack för mig . | |
| beaca | 2007-04-23 15:49 | |
![]() | Men vem har sagt att de inte tror att kvinnor är otrogna? Det är väl inte konstigt att ifrågasätta vad du grundar dina argument på? Att du känner irakier som inte är otrogna känns inte som ett särskilt hållbart belägg för att man inte är otrogen i Irak. | |
| snorklan | 2007-04-23 15:52 | |
![]() | Ja du.. med tanke på att jag kan läsa mig till vad som tidigare sagts i diskussionen är det rätt svårt att inte lägga sig i.. Och eftersom detta är ett ÖPPET diskussionsforum så tar jag mig rätten att kommentera det jag vill. Passar det inte dig kan du ju hålla dig till privata meddelanden. Vem här har påstått att endast killar är otrogna? Inte en enda person faktiskt! Det som dock har diskuterats är vartifrån du skulle fått dina så kallade fakta (vilket du fortfarande inte lyckats förklara). Och vad menar du med att inte leva? Är det att inte leva för att ens omgiving inte är otrogna på löpande band. Jag är stolt och glad över dem jag har i min närhet, de har känsla för moral och etik.. Du kanske skulle se över ditt umgänge?! Och vilken fin kommentar du fick till där på slutet! Mycker fyndigt. Jag skulle väl kunna säga en del om dig och ditt sätt att uttrycka dig men jag håller mig ifrån det, då du verkar lättagiterad och jag vill ju absolut inte göra dig upprörd.. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-23 15:57 | |
![]() | Jag menade att inte flickorna I Irak inte är otrogna .För då ser dom inte solen nästa dag . Nu är jag ju tvungen att svara igen . Nä men du gjorde mig upprörd .Snorklan . Eftersom alla är på mig . Jag har rätt till min åsikt med . Att jag har belägg för detta, säger jag igen att det beror på att jag jobbat med detta . Men kan inte lämna ut siffror här . Hoppas jag slipper mera på hopp nu . S¨å kan ni diskutera detta utan mig . Ni vet vad jag tycker . Och visst är det ett forum snorklan . Helt klart . men du skrev dumt imot mig . Vill inte ha någon kommentar mer till mig . Glöm mig nu . Kramiz Annieel . | |